Conform planului

, am început să joc
Titan Quest (Immortal Throne, să ştiu o treabă). Povestea e adunată de peste tot, Diablo, Dungeon Siege, etc., dar oricum doar serveşte ca pretext pentru
monster bashing. Deci rulz; să nu uităm că TQ e un action RPG.
Grafic, nu am nimic de reproşat, deşi unele tileset-uri arată mai bine decât altele: peşterile şi râurile par - uh! - luate din Diablo (as in really old). De asemenea, vrăjile ar fi putut fi mai reuşite. Per total însă, lumea din TQ este foarte detaliată şi arată bine.
Pe partea de gameplay, îmi place micromanagement-ul (alocare de skill-uri, atribute, etc.): fiecare personaj poate alege o specializare la level 2 şi încă una la level 8, în cazul în care vrea dual class. Având în vedere că există 8 specializări în TQ şi 9 în IT, posibilităţile de dezvoltare sunt multiple, iar „rejucabilitate” e cuvântul cheie. Menţionez că nu obişnuiesc să intru ca bou' în RPG-uri, să arunc skill points în stânga şi în dreapta şi să mă trezesc două acte mai târziu că joc cu un cheese maker cu bonus pe muls capre. Prin urmare m-am documentat dinainte ce build-uri se recomandă şi am ales Conjurer (conjuriţă de fapt

), adică specializare Earth+Spirit, una dintre cele mai nesimţite combinaţii din joc pentru damage la nivel mare + Liche King şi Core Dweller pentru suport.
Există, de asemenea, multe (feluri de) obiecte, charm-uri şi rune care se combină, se forjează, se bagă, adaugă, amplifică, etc., în general oferă numeroase posibilităţi de dezvoltare a personajului.
Marea problemă a jocului mi se pare aspectul nefinisat dpdv tehnic, adică bug-uri, scăderi inexplicabile de framerate şi alte d-astea. Patch-urile şi expansion pack-ul rezolvă o parte din probleme, dar jocul dă în continuare senzaţia de neoptimizare. A, da: meniul din WarCraft III îi dă clasă celui din TQ.
Dpmdv, dacă nu ar avea aceste probleme, TQ ar putea sta fără probleme lângă Diablo 2. 8/10
PS: O să fac în curând quadruple post p-aici, mai băgaţi şi voi ceva, un Solitare, orice.
