Acuma scuze că mă bag ca musca în lapte, dar aceeaşi problemă, sau mă rog, una foarte asemănătoare am şi eu la UPC. Rahatul ăla de modem (Scientific Atlanta, now bought by Cisco) face o deconectare/reconectare rapidă a plăcii de reţea la fiecare 30 de minute. Sub XP, apare ca "Network Cable is Disconnected" şi după o fracţiune de secundă apare "Network Area Connection bla-bla is now connected". Toate bune şi frumoase... unless I am on VPN. Când face chestia asta, VPN-ul pică. Însemană că eu pierd 7-8 minute la fiecare jumate de ceas reconectându-mă la toate protocoalele, serverele şi aplicaţiile pe care le folosesc. Working from home is a bitch.
Sub Windows 7, altă trăznaie. Câna apare flash-ul ăsta de disconnect/reconnect, ţeapă, Windows 7 intră în bălării, trebuie să scot modem-ul din priză şi să-l bag la loc. Partea penală e că modem-ul nu se desincronizează, măcar ştiam de unde e treaba. Şi încă ceva: IP-ul modem-ului e 192.168.100.1, dar când îl accesez prin HTTP îmi spune că nu am acces la sub-pagini, în sensul că apare pagina principală cu butoane şi tot, dar nici una din secţiuni nu e disponibilă.
E al doilea modem de la UPC, şi face deja şi ăsta figuri. Bine că mai am vreo 2 luni din contract, renunţ la el şi-i bag în mă-sa. Dar până atunci, ce mă sfătuiţi să fac? Să-i chem din nou să investigheze?