Marius '95
troubleShooter
N-am mers cu nici una din alea. La mine, 4 cilindri = 2 prea multi.
Naked pe autostrada = zgomot mai mic in casca decat la una cu parbriz, dar te bate vantul serios. Eu as alege una cu parbriz totusi. Daca te gandesti ca o s-o scapi pe jos si o sa-i zgarii/spargi carenele, da, asa o sa faci. Dar exista modele la care crashbar-ul este eficient.
Vibratia depinde mult de cat de bine sincronizata este admisia. 4 cilindri... vezi mai sus.
Naked pe autostrada = zgomot mai mic in casca decat la una cu parbriz, dar te bate vantul serios. Eu as alege una cu parbriz totusi. Daca te gandesti ca o s-o scapi pe jos si o sa-i zgarii/spargi carenele, da, asa o sa faci. Dar exista modele la care crashbar-ul este eficient.
Vibratia depinde mult de cat de bine sincronizata este admisia. 4 cilindri... vezi mai sus.
Dar Yamaha este mult mai pretabila la auto-servisare. Se gasesc manuale oficiale piratate, rareori iti trebuie scule specifice, ai diagnoza injectiei direct din afisajul de bord si diagnoza ABS cu un simplu multimetru. Service-urile Yamaha aduc piese rapid, daca ai nevoie. Max. 1 saptamana pentru alea mai ciudate. Mecanicii la Yamaha... bleah. Mai bine iei manualul si te duci la un mester cu garaj in curtea blocului. Iti recomand eu unul bun.in general Honda > Yamaha > Kawasaki