Motor de începător

Moto de trial pe sosea cred ca e o chestie complet ilegala - din cate stiu nici astea si nici cele de motocross nu se inmatriculeaza pentru circulatia pe drumuri publice (nu au lumini, semnale, numar etc), deci ce cautai pe sosea? Si ce utilitate are o asemenea motocicleta in afara de muuuuult fun (da, este) la Ciolpani sau prin paduri?
 
Cross si trial sint treburi diferite. Nu poti face cu una ce poti face cu alta. Ramine sa descoperi tu ce se poate face si ce nu cu fiecare.
Dar pina una-alta, nu vad ce cauta in topicul asta, ca niciuna nu e motor pentru incepatori.
Pe mine m-a trintit o Yamaha YZ de 125 de nu mai stiam ce sa-i fac sa o tin, cred ca bate recordul la numarul de trante pe care mi le-a tras o motocicleta vreodata. Deh, 2T si inalta rau, fix ca sa nu ai nici un sprijin, nici cuplu, dar cind are putere n-o mai tii si tot asa.
Mai rau a fost KTM 300EXC, dar aia era de inteles, si fiind doar un test, n-am putut sa o chinui pe saturate.
 
De vreao 6-7 ani, motoarele de trial vin in 2 variante: street legal sau de concurs. In plus, multe dintre ele au adapatari de scaune, nu mai stai doar in picioare. Iar cu niste gume de sosea, in Bucuresti, si cu ghidonul luat de la o bicicleta sa fie mai ingust, a fost criminal cu ea, motor jos, controlabil, 50 de kile, cauciucuri foarte moi si aderente, ce sa mai zic, criminal. Ipman, motoarele de trial sunt pentru cei mai mici de inaltime, asa ca mine, la vreo 1,68, care nu avem sanse pe motocross, sau nu le putem controla bine datorita inaltimii prea mari.
Asta era street legal. Ipman de asta nu vreau un yz, si ma uit dupa un xt.
Any users here?
 
Nu are neaparata legatura cu acest thread dar poate aveti vreo sugestie. Stiti un service de incredere (sau o cunostiinta) la care se poate apela (la preturi normale) pentru operatiuni relativ simple (revizii, schmburi de filtre, ulei, etc) pentru auto? (si sa fie in Bucuresti)
 
Preturi normale nu, dar omul e meserias: Bogdan Padure, nr de tel: 0723583512. Daca vrei sa si cumperi chestii, eu le iau de la un preten care imi face din cand in cand reduceri. As putea sa te pun in legatura si cu el daca ai nevoie de consumabile.

Altfel, Cesar de pe Motociclism.ro face si el operatiuni la preturi omenesti. 0722620397
 
Astazi plimbare cu trialu vs 2 ktm in padure la Branesti:cel de 300 in 2 timpi nervos, ma face pe orice teren si din pilot si din motor, l a trantit pe pilot de vreo 5-6 ori, cu chin l a pus iarasi pe picioare; cel in 4 timpi cadea si ne duceam sa il ajutam sa il ridice.Cand am ajuns la rape, eu dormeam pe el, ei se chinuiau binisor.Pe sosea, foarte naspa pentru mine.In oras, me rules big time.Si cand oi pune o furca single crown, si rotile de bicla pe ea, uraaaaaaaaaaaaaaa.SI cand o veni si gopedu ala mare de 5 cai iarasi uraaaa.:evil:
 
Q

buna...cum se comporta suzuki gs 500 pe distante mai lungi? .. (100Km - 200km - 300km)..sunt incepatoare..mai am putin si termin scoala si as vrea sa imi cumpar acest model. Nu vreau sa conduc prea mult prin oras...doar cat este necesar...traficul din Bucuresti mi se pare groaznic, soferi agresivi, inconstienti si nesimtiti...si alta intrebare...intre suzuki gs500 si honda cbf500 care este mai ok?
Thx!
 
La 100km sunt ambele ok, dar nici una nu e tourer, lipsa carenelor se simte la 300km. Honda CBF 500 e un model mult mai nou, GS500 e tehnologie din 1990, dar CBF500 gasesti mai greu pentru ca nu au fost atat de multe in Romania. Ca idee un 500 pentru un incepator e o idee buna, dar un 600 mai calm (gen CBF600 S) e ok. Disclaimer: nu vand nimic, dar am avut 2 din motocicletele mentionate pentru cate 3-4 ani fiecare.
 
La 100km sunt ambele ok, dar nici una nu e tourer, lipsa carenelor se simte la 300km. Honda CBF 500 e un model mult mai nou, GS500 e tehnologie din 1990, dar CBF500 gasesti mai greu pentru ca nu au fost atat de multe in Romania. Ca idee un 500 pentru un incepator e o idee buna, dar un 600 mai calm (gen CBF600 S) e ok. Disclaimer: nu vand nimic, dar am avut 2 din motocicletele mentionate pentru cate 3-4 ani fiecare.


Prefer sa incep cu 500...ma simt mai confortabil asa..nu sunt prea curajoasa. Examenul o sa il dau pe un Honda Hornet si sper sa ma descurc caci voi avea si proba de iesit in trafic cu instructorul ca pasager. Am incercat si un Yamaha Virago 535 si ca dimensiuni mi se potriveste pefect..am doar 1m 65 cm..pe cele mentionate mai sus nu ating cu toata talpa...lucru care imi creaza o oarecare stare de nesiguranta. Astept sa ma treaca pe Hornet, poate mai capat incredere.. Se poate regla inaltimea seii la suzuki gs500 sau honda cbf500?
Ms AdrianB1
:smile:

Eu nu ma pot pronunta fiindca am inceput direct cu 900.

Ma bucur ca mai vorbesc cu tine in acest moment...:smile:..Presupun ca ai facut scoala pe un gn 250 nu-i asa? Mie mi se pare chiar ok ca au modificat astia legislatia in ceea ce priveste obtinerea permisului pt categ A..au introdus proba de iesit in trafic cu pasager, varsta minima obligatorie este de 24 ani, motocicleta de minim 595cmc, minim 50kw. Ceea ce ai facut tu nu mi se pare deloc ok. Dar fiecare cu alegerile lui...Daca ai inceput cu 900, acum ce ai?..:smile:
 
Ma bucur ca mai vorbesc cu tine in acest moment...:smile:..Presupun ca ai facut scoala pe un gn 250 nu-i asa? Mie mi se pare chiar ok ca au modificat astia legislatia in ceea ce priveste obtinerea permisului pt categ A..au introdus proba de iesit in trafic cu pasager, varsta minima obligatorie este de 24 ani, motocicleta de minim 595cmc, minim 50kw. Ceea ce ai facut tu nu mi se pare deloc ok. Dar fiecare cu alegerile lui...Daca ai inceput cu 900, acum ce ai?..:smile:
Am facut scoala pe Honda VF500. Am mai mult de 24 de ani si m-as fi incadrat oricum in noua legislatie. Proba prin oras mi se pare minunat ca a fost introdusa. Acum am Ford Focus. :smile:
 
Examenul o sa il dau pe un Honda Hornet si sper sa ma descurc caci voi avea si proba de iesit in trafic cu instructorul ca pasager. ...
Astept sa ma treaca pe Hornet, poate mai capat incredere.. Se poate regla inaltimea seii la suzuki gs500 sau honda cbf500?
Honda Hornet e un CBF mai violent: 98 de cai fata de 72, pe carburatie. Daca te descurci sa dai traseul pe Hornet si cu instructor in spate te descurci pe CBF.

La GS500 nu stiu daca se poate da seaua mai jos, nu cred. La CB500 nu. La CBF 600 da, are 3 pozitii care difera cam cu 3 cm ca inaltime fata de sol. Si Fazer ar mai fi o varianta, cele pe injectie (adica toate de prin 2003-2004 incoace) sunt destul de anemice din cauza maparii de injectie: chiar si cea de 98 CP e lenesa, are doar top speed mare de tot (cam 235 km/h afisat pe bord, asta inseamna cam 220 km/h real pe GPS), dar acceleratia e slaba. Sau mi se pare mie foarte slaba, e sub CBF600 si comparabila cu CB500 in regimul optim.
 
Mersei tu pe FZ si dixit ca e acceleratia slaba? Ma da ce rachete ai avut sub cur, ca ajunge de la 0 la 100 in 3 secunde si ceva, cu mine pe ea. Si la 100 in prima treapta. Io cred ca nu ai mers tu cum trebe sau ai nemerit una cu 60j de cai sau cat se faceau la S2.
 
Pai CBF600S pe carburatie trage mai tare decat Fazer S2; primul are 72CP, dar la 6-8000 rpm iti intinde mainile de te tii de ghidon, Fazer S2 are 98CP si accelereaza liniar si moale. Da, chiar are 98CP pentru ca atinge viteze pe care CBF-ul nici nu le viseaza, dar harta de injectie e lesinata rau. CBF-ul fiind pe carburatie are un pic de nebunie cand da de ture mari.
 
Adică vouă vă trebuie de fapt niște curbe de cuplu, care din păcate sunt destul de greu de găsit pe net.
 
Back
Top