Nu mai poți să le înmatriculezi decât ca automobile de epocă, e un regim special de înmatriculare la care normele EURO nu se aplică, dar vechimea mașinii trebuie să fie minim 40 de ani, parcă (a fost o modificare acum câțiva ani, inițial era de 30 de ani). Poți afla detaliile de la Serviciul de Înmatriculări și Permise din Pipera, le dai un telefon dacă nu ai drum pe-acolo, dar la telefon sunt cam pe fugă - trebuie să fii ferm și să știi ce vrei să întrebi.
Transportul costă minim 1-2000$, dar nu neapărat mai mult: dacă vrei să vină repede e scump, dacă stai să prinzi o ocazie poți găsi ceva mai ieftin, dar durează până găsești sau găsești ceva care se învârte o jumătate de glob în direcția opusă până să o ia spre tine. Livrarea în Constanța e mai scumpă, dar probabil mai ieftin decât să mai plătești transportul din Amsterdam în România pe platformă. Numerele temporare românești nu sunt valide în afara țării, deci nu poți să iei numere temporare și să vii pe roți din Amsterdam sau Hamburg.