Poate mai e fo' unul activ din astea (culese de pe CG)
GSTRMW7C3-62F4-WEE8
GSTRMG4U2-48W5-PRR9
GSTRMK6U8-52Z5-MFU4
GSTRMB4R4-38W4-RHG7
GSTRMG3R7-89F4-SDN7
GSTRMN3Z5-37C6-EPP7
GSTRMZ6E7-66S9-VVE2
GSTRMC3C4-38R6-HPH6
GSTRMN2M4-34M8-CNE6
GSTRMW3A5-27U5-XCF4
GSTRMK7A3-75X8-EBU7
GSTRME5Y2-26V6-FHM6
GSTRMS9P6-84X3-UEU4
In alta ordine de idei ieri scrisesem un post pe CG despre dezamagirea mea cu T30 de duminica seara. Era cam asa:
[rant mode ON]
Daca tot mi-am activat ziua asta de Premium ieri m-am decis sa joc cu T30-ul in special.
Dupa cele nspe meciuri jucate mi-am intarit parerea ca e cam naspa. Si nu e vorba de hull ca stim cu totii ca tancurile americane au paper armor, e vorba de mult-doritul tun.
Din pacate tunul suck balls. Hard. In esenta e vorba de accuracy la distante medii/mari. Pur si simplu n-are nicio treaba cu acuratetea. Pui tinta pe mijlocu' tancului si obuzul se duce la dracu-n praznic pe linga tot tancul. Si asta din pozitie stationara ca daca incerci sa tragi din mers mai bine sa nu incerci ca te enervezi si mai tare.
Am avut o situatie in care la distanta mare (602 m) statea un VK4502(P) Ausf.B din lateral (cu turela cu tot) deci aveam practic un dreptunghi in care sa trag. Pus tinta pe indelete pe mijlocul tancului si tras. De trei ori. De doua ori obuzele s-au dus la naiba si o singura data i-am dat detrack (din fericire cu damage si nu cu 0 damage cum patesc de obicei).
Dar meciul care m-a lasat plin de draci a fost unul pe Malinovka in care am intilnit toate bubele jocului: acuratea de cacao, spotting system si crit hit cu 0 damage.
Dupa lupte grele am ramas asa:
- in echipa noastra eu cu T30 si 50% HP (1000 HP mi-au disparut exact in primele secunde de meci cind baza a fost spotted de un rushing T-54 si eu am luat una de la un JT care mi-a stricat motorul si mi-a dat si foc si pina sa intre mesajul de Set on fire deja pierdusem suplimentar fo' 500 HP pe linga palitura JT-ului), un Ferdi cu 50% HP si un T25 100% HP.
- in echipa lor ramasesera 4 arty, un E100 cu 400 HP (am tras de 5 ori in el in timp ce traversa cimpia, 2 in plin si 3 pe linga, normal cu acuratetea tunului) si un T32 cu 800 HP.
Meciul inca se putea cistiga destul de lejer dar a intervenit sistemul Works as intended™. E100 statea in baza noastra pe dupa case (da' n-a avut curaj sa o captureze ca era zburat dintr-o lovitura) asa ca un Hummel de la ei s-a apropiat prin mlastina ca sa ne spotuiasca. L-am vazut, am tras din lateral si bineinteles detrack cu 0 damage. Aproape imediat de pe deal a inceput sa coboare T32-ul. Intre timp Ferdi a terminat E100 si la rindul lui a fost terminat de arty. Am lasat in plata domnului Hummelu' si m-am apucat de T32 (cu putin noroc era loc de one-shooted). Exact in clipa in care am tras ala si-a activat dispozitivul klingonian si a disparut (era pe drum, la vedere, stationar si cam la 200m) iar la mine tinta automat s-a lipit de altceva si obuzul s-a dus in ma-sa rusnacilor timpiti. Bineinteles ca apoi a urmat o ploaie obuze si am fost gata.
Pe scurt daca jocul era functional: E-100 nu mai ajungea la noi dupa 5 obuze trase in el, zburam Hummelu' dintr-o lovitura si urma sa zbor si T32-ul raminind doar 3 arty de cules pentru mine si T25 (eventual si Ferdi daca supravietuia). Piece of cake, dar in schimb jocul s-a terminat cu defeat si frustrare din cauza bug-urilor nerezolvate si nerecunoscute de developeri.
[rant mode OFF]
Aseara masochist cum sunt iar am jucat cu T30 si a iesit fix pe invers. 15 lovituri trase fara niciun miss (doar 3-4 ding-uri) este ceva la fel de rar pe T30 cam ca parul pe broasca.
Pai si cum dracu' sa nu te enervezi daca intr-o zi e muma si in alta zi e ciuma? Atita random io inca n-am vazut. Fiecare aspect al jocului e random, de la matchmaker pina la damage. Presupunind ca tinta nu si-a activat klingonian cloaking device tot timpul habar n-ai daca nimeresti si daca nimeresti apoi daca penetrezi si daca nimeresti si penetrezi cit damage dai (de la 0 la ±25%).