Bine ca nu s-au gandit sa puna start/stop si la avioane
Lista aia e din manualul de service, probabil nici aia nu e 100% completă, da' cel puțin asta trebuie să verifice ei. Datele sunt așa precise pentru că input-urile se pot simula cu scula de diagnoză, dacă nu pot să reproducă simptomele altfel (toată procedura de diagnoză iStop are 50 de pagini ).Ce de detalii dau japonezii, lista lui Reno e cam un sfert din aia a lui miahi
Bine ca nu s-au gandit sa puna start/stop si la avioane
Avioanele sunt complet autonome, pe orice aeroport. In rest a explicat ipman cum e cu APU.N-au nevoie, pentru că avioanele cât sunt la sol au cam totul asigurat de la sol (pe aeroporturi "normale"),
Patru ani mie mi se par suficienți având în vedere că garanțiile la mașini sunt 3 ani sau 100.000 km/mile.Cat despre restul, in facultatile de ingineri se studiaza o materie numita fiabilitate. Da, este acea materie care studiaza cum sa faci componentele sa cedeze dupa perioada de garantie.
Nu vreau sa comentez despre definitia fiabilitatii, dar atat timp cat o masina este pe piata de atat de putin timp, practic mai putin decat durata de garantie data de unii producatori, nici nu se poate vorbi despre asta.
Ford a introdus sistemul prin 2012, odată cu motorul acela de 1l de care am pomenit. Câți ani trebuie să fie pe piață ca să fie considerat "matur"?
Motoarele BMW
Mi se pare dubioasă chestia asta, ceva surse? Nu mi se pare normal ca așa ceva să treacă de controlul calității la BMW, la VAG m-aș aștepta, dar la ăștia nu. Adică, se rupea ceva gen 10k km sau aproape de revizie? Cât de aproape de revizie? Full service history și toate alea?
Întreb pentru că mie motoarele de la BMW mi se par ușor împinse, când ai 270CP dintr-un 2l diesel îți cam pui întrebări cât de rezistent o să fie pe termen lung.
Patru ani mie mi se par suficienți având în vedere că garanțiile la mașini sunt 3 ani sau 100.000 km/mile.
Ar fi interesant de făcut un studiu, dar accesul la datele astea îl are doar producătorul, deci catch-22.
Notat ce-ai scris despre alea de mai sus, de acord că mult motoare sunt împinse mai mult decât ai crede rezonabil, dar de obicei asta nu se reflectă în durata de viață mai mică a distribuției. De obicei prima care crapă este cutia de vitezeDoar presupune ca mai sunt si maimute in alte parti ale EU care lucreaza pe cash si nu pe credit motiv pentru care atunci cand masina noua iese din garantie nu cumpara alta noua la loc. Si tocmai pentru ca exista astfel de din astia gandeste ca perioada de viata a unui model este mai mare decat a unei garantii dar cred pentru asta exista facelift care rezolva multe din problemele primei versiuni.
Ce zici tu Stefan? Saboteaza turcii placutele sau era iarba mucegaita?(chiar si la faptul ca mananca placutele de frana mai rau un AWD puternicut)