Vreau masina. Ce masina vreau?

Am aprox. 10k km făcuți cu 180 de cai și câteva "test drive-uri" cu peste 300cp. :smile: Acu' câțiva ani am condus și Patrol, was fun.
 
Atunci succes la cumparaturi si astept detalii, poze si impresii. :smile:
 
Too good to be true am zis și eu de Mazda, era fix ce căutam la toate capitolele (motor/echipare/uzură/culoare) și nici măcar n-am mai căutat alte anunțuri. A fost un pic too good, pentru că omu' pusese anunțul mai mult să vadă dacă s-ar vinde, da' am stat pe capul lui până a vândut-o :biggrin:.

Caută problemele cunoscute pentru mașină și motorul ăla, ca să ai ce întreba și să știi la ce te uiți. Pentru mașinile din .ro nu prea ai ce face cu seria de șasiu, că nu prea înregistrează nimeni nimic.
 
Aparent va trebui sa-mi schimb masina. Se pare ca orice accident ceva mai serios la o Honda Civic veche de 5 ani e dauna totala :biggrin2:.
Are cineva vreo parere despre Kia Sportage? Honda CR-V, Mazda CX-5, Toyota RAV-4, Nissan Qashqai - astea toate parca-s prea scumpe. Surprinzator, la fel si Hyundai Tucson...
Incerc sa nu depasesc 25k EUR pentru un SUV 4x4 nou, cu minim 175HP.
 
Nu știu de ce am impresia că prețurile din configuratorul Kia sunt fără TVA and stuff (chiar dacă nu scrie nimic-nimic) :smile:. Poate faptul că în alte părți CX5 și Sportage sunt în aceeași clasă de preț, sau pentru că aceeași echipare pe autovit are fix același preț dar scrie că e fără TVA.

Adică Sportage-ul cel mai ieftin 4x4 2l e 30000€.
 
Last edited:
Aparent va trebui sa-mi schimb masina. Se pare ca orice accident ceva mai serios la o Honda Civic veche de 5 ani e dauna totala :biggrin2:.
Are cineva vreo parere despre Kia Sportage? Honda CR-V, Mazda CX-5, Toyota RAV-4, Nissan Qashqai - astea toate parca-s prea scumpe. Surprinzator, la fel si Hyundai Tucson...
Incerc sa nu depasesc 25k EUR pentru un SUV 4x4 nou, cu minim 175HP.
De ce vrei SUV? Te rog să nu-mi răspunzi "pentru drumurile din România", pentru că-ți spun să-ți iei direct Duster 4x4 :biggrin: Mașină cinstită, chiar ok.

Hyundai Tucson este un rebut groaznic, la fel și Kia Sportage (Sportage are tracțiune față btw lel, cu opțiune 4x4 care o aruncă mult în preț), sunt oribile dpdv al finisajelor. Qashqai este iar oribil, nu pricep de ce și-ar lua cineva așa ceva de bunăvoie, mașina aia nu arată decent nici măcar privită de dedesubt.

Dacă vrei mașină de familie ia-ți un sedan sau un break ok. SUVurile sunt pentru oameni care cred că au nevoie de 4x4 pentru frunzele de cad toamna. Pentru că oricum prin coclau tot rămân împotmolite - există și coclauri medii prin care cică CX-5 trece totuși :biggrin:
 
Dovada sta in faptul ca aceste SUV-uri se vand bine merci, poate ca prea bine, cu tractiune fata, lucru pe care eu nu-l inteleg.
 
N-am idee ce ziceți voi, mie tot îmi place CX-5. Dar eu nu prea merg prin oraș cu ea.

Sportage are tracțiune față btw lel
Toate din lista lui ericsics sunt la fel. Subaru-s singurii care nu au AWD opțional, dar XV-ul e un pic mai mic decât cele din listă iar Forester-ul nu se potrivește la preț.
 
De gustibus, io nu aș da bani niciodată pe un dric ca al tău, sau pe un iPhone, for that matter.

Foresteru (și castravetele din dotare) mă satisfac :biggrin:
 
Daca tot e sa fim corecti tehnic, Duster nu este 4x4 ci tot AWD. De fapt nu stiu sa existe vreun SUV 4x4, ba chiar din masinile noi nu cred sa mai fie vreuna.
 
De gustibus, io nu aș da bani niciodată pe un dric ca al tău, sau pe un iPhone, for that matter.

Foresteru (și castravetele din dotare) mă satisfac :biggrin:

Dric > cutie :biggrin:

Există gusturi care nu se discută, dar SUVurile și crossoverele sunt total inutile (aici mai intră și abominațiile americane de 2-4 tone şi motoare imense care oferă performanțe dinamice similare cu VW Golf 2 diesel). Există mașini mai ușoare şi mai eficiente care fac același lucru cu mai puțin combustibil şi mai puține retine distruse. Vezi spațiul util din portbagaj şamd.

Nu știu ce ți-a cășunat pe aifonul meu, dar este singurul telefon pe care nu simt nevoia să-l schimb pentru încă vreo 2 ani (îl am deja de 2 ani+). Şi am avut multicele telefoane :biggrin:


 
Multe din SUV-urile de azi (din Europa) au aceeasi platforma cu alte modele aflate in productie, dau impresia de garda la sol mai mare prin tot felul de artificii vizuale precum barele marite, de culori contrastante, etc.
Dar daca asta se vinde, producatorii vor profit si se adapteaza. Vezi Porsche Cayenne diesel, un exemplu interesant, din cauza ca Porsche nu a facut niciodata motoare diesel, dar se vinde.
 
Back
Top