Au vrut doar să arate unitățile noi. De-aia l-au și pus pe Day[9] să se orgasmeze pentru orice nimic (whoreable, imo).
Cred că am mai spus de ce nu îmi place ce fac ăștia cu SC2: iau unități solide din Brood War și le modifică să facă ceva de nișă sau penibil doar ca să nu fie ca în Brood War.
Care e rolul Warhound-ului, de exemplu? Lumea a cerut o unitate gen Goliath pentru că Terran nu are sol-aer puternic cînd joacă mech. Blizzard a introdus ceva gen Goliath FĂRĂ sol-aer. Wtf is the point? Să am un Marauder care iese din Factory?
Pe urmă ne dau idioțenia aia de Widow Mine care atacă ȘI AER. Din nou, concept din Brood War modificat în mai rău, care o să fie și criminal de balansat.
Battle Hellion nu e rău, dar asta pentru că e un fel de Firebat, adică dacă de obicei iau modelul grafic din BW și îi modifică atributele, aici au luat atributele și au modificat modelul.
Dpmdv, atît P cît și Z sînt OP, dar nu exagerat de mult, și din motive difertite. La Z e problemă de balance, la P e problemă de design. Vedeți voi, din cauza unor triști gen Idra, Zergilor le-a intrat în cap că e normal să aibă trei baze la minutul 05:00 cu doar doi Zerglings pe hartă și restul Drones. Ceea ce e ridicol, pentru că așa ceva e exagerat de greedy. Dar Blizzard i-a ascultat și a scos buff-ul de Queen, care acum poate să apere orice în early game.
(Motivul pentru care îmi place mult stilul lui fOrGG e că joacă foarte abuziv și pedepsește grav măgării d-astea - imediat ce Zergii au început să fie nesimțiți și să producă doar Drones și Queens (fără Spine, pentru că :greed
, fOrGG a început să trimită Hellions direct în baza adversarului, în loc să-i folosească pentru map control. Face asta în fiecare TvZ la el pe stream. „Ce zici, coane, ai patru Queens la rampă și cîte una per Hatchery? Show me dem Drones.”)
Chiar dacă TvZ se stabilizează, pentru că Terranii coreeni abordează jocul la modul „Wat? Zerg buff? Crank APM to 120%, Scottie!”, a devenit urît pentru spectatori.
TvP suge din motive mai grave: hard counters. TvP e așa: am Colossus, n-ai Vikings, mori; am Templar, n-ai Ghost, mori. Immortal e hard counter la Factory tech. Templar e counter la Starport tech. Și P dictează ritmul, după cum se observă.
Toate astea se trag de la Warp Gate. Nu poți să ai Warp Gate și unități de Gateway puternice pentru că celelalte două rase n-ar avea șanse în early game. Așa că au făcut unitățile respective mai slabe decît ar trebui și, ca să compenseze, le-au făcut pe celelalte mai puternice decît era nevoie (Colossus, Templar, etc.). De-aia suge P în mid game, pentru că face tranziția de la shit la OP.
Blizzard a avut o idee bună cu Warp Gate, dar au implementat-o total aiurea. Trebuia să aibă cooldown raportat la distanță față de warp in, ca să ai cooldown scăzut cînd te aperi și crescut cînd ataci, nu să ai întăriri în baza adversarului ca și cum ai fi la tine în bază.
Terran suferă oarecum de o problemă asemănătoare - Marine e cam puternic, Marauder e exagerat de OP, motiv pentru care restul unităților sînt făcute să sugă, motiv pentru care T e mai puternic în early game și foarte trist în late game. E mai puțin vizibil decît la celelalte rase pentru că sînt mai mulți Terrani de top, motiv pentru care vine Neo cu comentariul TaeJa vs. MC, fără să ia în calcul că TaeJa e cel mai bun jucător din lume.