StarCraft II - Hell, it's about time.

Pentru cei care nu stiu a aparut azi un gameplay cinematic, il gasiti si pe CG daca vreti download metropolitan.

In alta ordine de idei: WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :biggrin: :biggrin: :biggrin:.

Viper out.
 
Imageshack is not my friend, pentru că voiam poze cam de aceeaşi mărime, şi forumul acesta ştie sigur resize (ştie şi SMF asta, iar SMF e gratuit). Merci pentru resize :wink:

N-aş fi aşa de pesimist legat de lansarea Starcraft 2 - nu cred că apare mai târziu de toamna anului viitor. Pare destul de avansat ca stadiu.
Acum aştept şi Diablo 3 şi Warcraft 4 :tongue:
 
Bai... mi se pare doar mie sau Starcraft 2 e doar o copie colorata si stilizata, cu grafica oarecum 3-D? Ca sa nu mai zic ca marinsii aia sunt de tot rahatul... cum sa-i pui dom-le scut in fata lu marin? BLASFEMIE! Zici ca-i Warhammer.
 
Până-l jucăm, probabil că asta e. Nici un joc Blizzard n-a impresionat prin grafică, aspect, concepte inovatoare. Ci ca să zic aşa, au impresionat prin producţia "nemţească" - nu ştii exact ce era, dar faptul că nu se vedeau şuruburile, că piesele erau aliniate, plasticul de calitate şi vopseaua nuanţa potrivită făceau produsul deosebit :wink:

BTW, în caz că nu ştiai, şi Warcraft şi Starcraft sunt inspirate din Warhammer. Mai ales zergii...
 
@bogdan192: ai vazut filmuletul cu mothership & other protoss units? Intr-adevar pastreaza multe din original, dar numai copie nu e.

@oblio: ma insel eu sau StarCraft a fost primul RTS cu 3 rase perfect distincte si (pe cat se poate) perfect echilibrate? As spune ca asta se cheama inovatie :biggrin:. Intr-adevar, jocul este exact cum ai spus, un produs "nemtesc", dar are destule mici inovatii. Vezi in SC2 in gameplay video ce poate sa faca un Colossus, nu-mi aduc aminte sa fi vazut unitati care sa paseasca intre high si low ground, desi se poate sa gresesc.

Cat despre grafica si aspect - scopul lor a fost in mod CLAR crearea unui joc (si aici ma refer atat la SC cat si la War3) pentru turnee profesionale de gaming si joc multiplayer online cat mai echilibrat, motiv pentru care grafica arata pe cat de bine se putea pentru a merge pe sisteme cat mai slabe. Aceeasi intentie a fost anuntata si pentru SC2, au spus ca va arata bine, dar ca va fi cat mai "bland" posibil cu PC-ul.

Despre data lansarii - SC a fost lansat pe 1 aprilie 1998, exista o sansa sa lanseze SC2 pe 1 aprilie 2008 - la fix 10 ani distanta, dar asta este o pura speculatie din partea mea si strict a mea.
 
Ma din cate tin eu minte, StarCraft si WarCraft 2 au iesit cand inca diviziile de Marketing nu faceau specs-urile pentru jocuri pe calculator. Cand inca grafica era undeva dupa gameplay si QA-ul nu depindea de release date-ul competition-ului. De aia cred eu ca au fost titlurile astea doua asa de bune si au avut asa de putine patch-uri. Si oricat de mult mi-ar fi displacut aspectul grafic al StarCraft II asa cum apare el in screenshot-uri, ma indoiesc ca dupa 10 ani de dezvoltare or sa iasa cu un produs nefinisat sau dezagrabil. Ce ma tem cel mai mult e ca s-au inspirat foarte mult din hit-uri recente si au modificat asa de mult gameplay-ul si overall experience-ul incat sa ii piarda identitatea si feel-ul jocului original. Ma refer de exemplu la sentimentul ala pe care ti-l da un rush build la inceput de joc. Si mi-e ca introducand unitati noi sa nu strice balansul raselor. De exemplu jumperii aia terrani pe care i-am vazut in joc pot demola rapid coloniile de minerale, iar Mothership-ul protosilor, sustinut de un batalion de immortali si vreo cateva alte chestii zburatoare pare ca face prapad in batalioanele de hydralisti si zerlingi.
 
Cand inca grafica era undeva dupa gameplay si QA-ul nu depindea de release date-ul competition-ului.
Care competition tată? :biggrin:

Bogdane, cât despre echilibru. Protoss are Mothership, Collossus, War Ray, Stalker, Immortal, Phoenix ca unităţi noi. Ce te face să crezi că Terranii şi Zergi nu vor avea tot cam atâtea? Până acum la Terrani am văzut doar Reaper-ul nou, şi cam atât. Iar la zerg... doar acel upgrade.
Le vor echilibra cât de bine se va putea, mai ales în perioada de beta teste, vor folosi inclusiv jucători profesionişti, deci vor fi echilibrate şi la nivel mai înalt, unde contează (adică îţi dai seama după zeci de ore de joc de toate chichiţele, şi începi să le exploatezi).
Iar rushurile vor rămâne, chiar oamenii Blizzard spuneau că un joc mediu va lua 20 de minute.
 
De acord cu oblio si Toranaga, e practic imposibil sa o dea in bara cu echilibrarea. Nu e vorba doar de beta-testing si jucatorii profesionisti pe care-i consulta in particular ci si de experienta acumulata de la celelalte jocuri (la care au facut treaba minunata cu echilibrarea btw) si de faptul ca practic pe asta se bazeaza tot jocul, pe echilibrarea raselor. It's what they do ! :biggrin:
 
Singura mea grija e ca Blizzard nu prea mai e Blizzard. Mai mult din jumate din cei ce au creat Starcraft si Warcraft si-au luat talpasita catre alte studiouri (ArenaNet, Flaghip fiind doar doua exemple).
 
Pipăl cam, pipăl gău. Dacă nu vii cu detalii mai solide... nu mă convingi. Au plecat - când au plecat? Dacă au plecat după lansarea Warcraft III, poate mă convingi că sunt şanse să afecteze cu ceva lansările viitoare. Dacă au plecat înainte... nu prea contează, IMHO.
 
Daca au plecat femeile de servici si programatorii, nu prea are importanta. Ei nu fac decat "munca de jos" dupa cum bine se stie. Slave-driver-ii, sau team-leaders cum li se mai spune, fac diferenta. :rolleyes:
 
In a statement, Blizzard confirmed that Blizzard North co-founders Erich Schaefer, Max Schaefer and David Brevik, along with Bill Roper have ‚resigned from the company to pursue other opportunities.’

Having formed Blizzard North in 1996, the team has created both Diablo titles along with an expansion pack for the second title.

N-au plecat chiar femeile de serviciu deci. Ştirea e din 01/07/2003. Nu ştiu ce influenţă are asta în cazul de faţă totuşi.
 
How secrets are kept. Probabil unul dintre motivele pentru care au plecat multi oameni de acolo. :tongue:
Si, da, multi dintre cei care au plecat erau oameni importanti (lead designeri, lead programmers, etc).
 

Attachments

  • bz.JPG
    bz.JPG
    69.8 KB · Views: 175
Q&A Batch 3.

1)What is the role of heroes in StarCraft II? Will they be the same as in StarCraft?

StarCraft II campaign heroes will fulfill roles similar to what appeared in the original StarCraft single player experience, but they will have even more unique abilities from standard units, and will be more innovatively integrated into the story campaign. Heroes will not be buildable in multiplayer.

2)What is the max unit count population for each faction?

Unit population count for each faction will be very similar to the original StarCraft.

3)Will there be an in-game option to change hotkeys around?

Currently it is planned to have this feature, though much testing has yet to be done on it. We are looking into several innovative ways to make the UI customizable to players, to allow flexibility in their style of game play.


4)Is Karunes Battle.net Forum Avatar a Protoss High Templar?

Yes it is.

5)Will the Robotics Facility have a similar upgrade to the Warp Gate allowing it to warp units in?

There are no plans for this at the moment. Currently Warping technology is limited to the Warp Gate. Of course, we are still testing and balancing this, and nothing is set in stone.
 
Back
Top