StarCraft II - Hell, it's about time.

Ăștia deja mă enervează, scot fix maps pe care aproape le-am mastered la training :frown:
 
Asta e pe bune, pe serverul oficial. :smile:

FQk6c.jpg
 
Hello, DreamHack Summer 2012, cu 13 Protoss, 14 Zerg și 5 Terran în round of 32, respectiv, 5 Protoss și 3 Zerg în sferturi. Se pare că toți Zergii din Europa aveau niște talent ascuns pe care l-au descoperit în ultimele două săptămîni. Poftim? Ah, nu, buffurile gratuite din ultimul patch sînt doar o coincidență. :rolleyes:

Statistica pe iunie o să fie glorioasă.

PS: Locul 3 la DreamHack e cu mine în divizie. *giggle*
 
Pasul 1: Blizzard zice că TvZ e echilibrat și bufful la Queen funcționează conform intențiilor lor.
Pasul 2: Blizzard propune:
- Creep tumor build radius, vision radius, and creep spread radius decreased from 10 to 8.
- Raven movement acceleration increased from 2 to 2.25.
- Raven movement speed increased from 2.25 to 2.5.

Consistency ftw. Also logic ftw. Also în loc să rezolvăm problema revenind la situația dinainte de buff, o să modificăm altceva.

Also, Raven costă în continuare 200 gaz? Oh... Also, Seeker Missile costă în continuare 125 energie? Oh... Also, are tot range 6? Oh... Also, ai nevoie în continuare de CINCI upgrade-uri ca să scoți Raveni 100% funcționali? Oh... Dar nu vă faceți griji, Blizzard îi desenează flăcări pe capotă.

PS: Remember when people built Ghosts in TvZ? That was fun.
 
Inca nu exista un build eficient al teranului care sa neutralizeze Infestor Broodlord + 140 de slingi. Seeker missles sunt useless cand ai 8 corruptori care le sug pe toate si ragaie pe urma.
 
Eu joc de obicei protoss, dar mor fff greu la voids și/sau phoenixes, ceea ce mi se pare aberant. La un număr egal voids vs corruptors voids sunt roflstomped. Poate doar dacă pre-charge voids pe ceva înainte să aibă o șansă (mică).
 
Pai fa archoni in loc de voids. Archonii te apara si de broodlings si de zerglings, iau putin damage de la infestori si dau megasplash la aer.
 
Ție nu ți se pare aberant că există air units pentru care counter viabil este ground unit? Își duce toți corruptors într-un colț de hartă și-i face broodlords și n-ai ce face :smile:
 
Nu o să existe counter aer-aer cît timp există Infestors în forma actuală pentru că indiferent cît de bine controlezi, toți îți iei chain Fungal Growth din cauză că unitățile se îngrămădesc cînd atacă. Fungal trebuie să fie ori damage, ori root, nu ambele.

Deci faci Mothership/Archon și speri că adversarul e suficient de prost să-și țină unitățile grămadă (I think I see a pattern here) sau mass Blink Stalker dacă Z are un număr mai mic de Infestors, pentru că problema nu sînt Brood Lords în sine, ci în combinație cu Fungal Growth. TvZ e conceput la fel de inteligent - trebuie să dai o vrajă cu range 6 contra unei vrăji care imobilizează cu range 9, sau să prinzi o poziție bună sub Brood Lords cu mass Marine.

Așa vrea Blizzard adică. Practic, în TvZ, cînd vezi Brood Lords, faci doom drop și îi distrugi toată producția/economia în timp ce te aperi cu restul armatei - Brood Lords sînt prea înceți ca să se întoarcă în defensivă, deci îl forțezi să facă all-in de pe 5 baze, if that makes any sense. (De fapt, și Hero face cam același lucru în PvZ cu Warp Prisms.) Pentru că, dacă faci Viking/Raven și îi distrugi armata aeriană și Z face tech switch, ce faci? Ce faci cu Vikings pe sol și Ravens fără energie contra Ultralisk/Zergling? Aici intervenea Ghost-ul pre-Snipe nerf. Oh well...
 
Salut. Fac 2 unitati si-ti distrug toata economia juma de minut. Pentru ca-s protos si in Wings of Liberty nu eram suficient de OP.
 
Cred că sari peste partea unde Terranul are mines care one-shottuie unitățile respective, pentru că-n WoL nu era suficient de OP.

Prin ce este Protossul OP în WoL bă? Că și-o fură ca măgaru-n pantă de la terran/zerg chiar și-n competiții.
 
Back
Top