Vezi ca ai inversat ceva pe-acolo, intai iei tot echipamentul si apoi calaresti moto. Cica se zvoneste ca ar fi mai sigur asa, mai ales pt incepatori.Caut casca, cumpar casca, caut moto, drive test moto, cumpar moto, calaresc moto in cautarea restului echipamentului (daca mai raman bani si de benzina...).
PS: Drive-test-ul va fi probabil prima mea iesire in trafic. Se ofera cineva sa ma insoteasca si sa-mi pazeasca spatele? Dau .
Pentru multă vreme e mai mult decât poți să stăpânești. Vorbim de minim 60 CP în condițiile în care pentru a prinde 150 nu e nevoie decât de 15, iar ca să te ridici pe o roată chiar și 5.O fi suficient, dar daca nu sunt satisfacut n-o sa am bani s-o schimb.
650cc e overkill pentru incepator si afara si oriunde. Si zau de nu iti e greu sa nu te duci cu a-ntaia spre suta daca tot poti. Mai ales in oras unde ai senzatia ca poti merge doar cu o viteza si poti face continuu vrrrrrrrrr.....vrrrrrrrrr.
PS: Drive-test-ul va fi probabil prima mea iesire in trafic. Se ofera cineva sa ma insoteasca si sa-mi pazeasca spatele? Dau .
Eu sunt disponibil, poate și vecinul cu CB naked (o să confirme el dacă e cazul).
Cred ca si 250cc e suficient pentru oras.
Spune când vrei să mergi și poate am timp să vă însoțesc și eu cu vitezana.PS: Drive-test-ul va fi probabil prima mea iesire in trafic. Se ofera cineva sa ma insoteasca si sa-mi pazeasca spatele? Dau .
Tu n-ai voie că faci zgomot