Motor de începător

bausto

The year of grace, 2007
Joined
Nov 17, 2004
Messages
2,527
900cc sa te plimbi prin oras? Esti sigur ca ajunge? :smile:
600-650 mi se pare mai aproape de ideal (vezi linkul de mai sus al lui Velkan).
 

bausto

The year of grace, 2007
Joined
Nov 17, 2004
Messages
2,527
Am considerat idealul ca ca find un compromis intre motorul mic de oras si unul mai cu vana, mai infipt (si mai placut la ochi). Strict pentru plimbari prin Bucuresti spre munca 650-900cc e overkill. Sau doar kill :biggrin:.
 

dreamer

Little Devil
Joined
Mar 22, 2004
Messages
1,860
Caut casca, cumpar casca, caut moto, drive test moto, cumpar moto, calaresc moto in cautarea restului echipamentului (daca mai raman bani si de benzina...).
Vezi ca ai inversat ceva pe-acolo, intai iei tot echipamentul si apoi calaresti moto. :wink: Cica se zvoneste ca ar fi mai sigur asa, mai ales pt incepatori.

Din cele doua, Transalp-ul e mai normal si dpdv al cilindreei, cat si al puterii, nu cred ca ai nevoie de mai mult.
 

hulubei

questionable intruder
Joined
Aug 1, 2004
Messages
3,008
650cc e overkill pentru incepator si afara si oriunde. Si zau de nu iti e greu sa nu te duci cu a-ntaia spre suta daca tot poti. Mai ales in oras unde ai senzatia ca poti merge doar cu o viteza si poti face continuu vrrrrrrrrr.....vrrrrrrrrr.
 

bausto

The year of grace, 2007
Joined
Nov 17, 2004
Messages
2,527
Am propus cel mai mic dintre 2 rele :smile:. Asta in conditiile in care reactia la prima varianta, de 250cc, nu a fost chiar pozitiva.
 

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Messages
7,877
PS: Drive-test-ul va fi probabil prima mea iesire in trafic. Se ofera cineva sa ma insoteasca si sa-mi pazeasca spatele? Dau :beer: .
Asta se rezolvă cel mai ușor. Preferabil coloană de 3, că nu lași un începător să deschidă drumul și nici nu poți sta doar cu ochii în oglindă după el, îl bagi în coloană. Eu sunt disponibil, poate și vecinul cu CB naked (o să confirme el dacă e cazul).

O fi suficient, dar daca nu sunt satisfacut n-o sa am bani s-o schimb.
Pentru multă vreme e mai mult decât poți să stăpânești. Vorbim de minim 60 CP în condițiile în care pentru a prinde 150 nu e nevoie decât de 15, iar ca să te ridici pe o roată chiar și 5.
 

Marius '95

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Nov 13, 2005
Messages
4,871
650cc e overkill pentru incepator si afara si oriunde. Si zau de nu iti e greu sa nu te duci cu a-ntaia spre suta daca tot poti. Mai ales in oras unde ai senzatia ca poti merge doar cu o viteza si poti face continuu vrrrrrrrrr.....vrrrrrrrrr.
Chiar asa sa fie? Nici una din ele nu e sport.
De facut drive test tot fac. Decid atunci ce cumpar. Pretul va influenta si el destul de mult decizia.
 

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Messages
7,877
Discuția despre putere e doar teoretică, nici unul din participanți nu are suficientă experiență practică pentru a fi convingător în fața celuilalt.

Nu contează că e sport sau nu, 60 CP sunt 60 CP, iar sport la >100CP e deja rachetă rutieră. O motocicletă de bun simț se mișcă bine și la 35 CP (am mers cu un 500 limitat la 25kW, după cum spune legea, și trecea de 170 km/h, depășea orice mașină non-Veyron etc) și nu e concurs cine o are mai mare versus dacă e prea mare ca să poată fi folosită. Și-au răcit mulți gura mai mult sau mai puțin degeaba, o să vedem ce iese în continuare.
 

Azazel

Barbar
Joined
Nov 26, 2003
Messages
880
PS: Drive-test-ul va fi probabil prima mea iesire in trafic. Se ofera cineva sa ma insoteasca si sa-mi pazeasca spatele? Dau :beer: .
Eu sunt disponibil, poate și vecinul cu CB naked (o să confirme el dacă e cazul).
Oricand, dar daca ies aburi pe gura mai bine vin fiert. :biggrin:

Si eu sunt interesat de TDM deci s-ar putea s-o poştuim la test drive.
 

Alter Ego

PEDs, EPO & More.
Joined
Mar 24, 2004
Messages
337
PS: Drive-test-ul va fi probabil prima mea iesire in trafic. Se ofera cineva sa ma insoteasca si sa-mi pazeasca spatele? Dau :beer: .
Spune când vrei să mergi și poate am timp să vă însoțesc și eu cu vitezana. :tongue:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Adrian, de ce "păcat că nu e în V"; care-i diferenţa între linie şi V? Şi nu mă refer la aşezarea cilindrilor. :goofy:
 

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Messages
7,877
Motoarele în V dezvoltă puterea mai liniar și mai controlat chiar de la turații joase, cele în linie pe la 6-8000 au o explozie de putere. Acum câțiva ani Ducati câștiga campionate cu motor în V de putere mai mică decât a competiției, avantajul era că la ieșirea din curbă se putea accelera fără să rupă brusc aderența din cauza unui control mai bun al accelerării.

În același timp motoarele în V au echilibrare mai complexă și pot avea vibrații mai pronunțate. Un Harley de capacitate mare se zice că vibrează de le încântă pe doamne și domnișoare :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Aha, deci d-aia ziceau nişte unii că asta nu e la fel de agresivă ca un SS 600cc. Înţeleg acum şi de ce fac Ducati-urile ca toţi dracii. :biggrin:
 

dreamer

Little Devil
Joined
Mar 22, 2004
Messages
1,860
Sper ca nu o schimbi ca sa faca mai mult zgomot, ci ca sa iti dea mai multa putere sau sa dea un aspect mai fain per ansamblu...
 
Top Bottom