Sper ca nu o schimbi ca sa faca mai mult zgomot, ci ca sa iti dea mai multa putere sau sa dea un aspect mai fain per ansamblu...
Toba o schimb şi pentru sunet, true, până acum nu am avut nici o problemă în trafic din cauză că nu aş fi fost văzut sau auzit, probabil datorită stilului de mers şi faptului că ştiu prea bine ce are-n cap omul din maşină... (trăiască ce-i 3 ani şi jumătate de stat în conservă!), dar prefer să evit prin toate mijloacele disponibile vreun eveniment neplăcut cu o maşină. Toate tobele omologate vin cu DB Killer, ziua mergi fără (să fii auzit cum zic unii, dacă ai nevoie) şi noaptea îl montezi din bun simţ, că îţi ia nici 2 minute. Câştigi şi câţiva cai putere, deşi la 110 CP (sau 95 la roată) - în cazul meu - nu văd la ce ai mai avea nevoie, dar se pierde cuplu, lucru care mă cam face să mă răzgândesc. Estetic parcă dă mai bine o tobă aftermarket decât cea stock, dar aici vorbim de gustul fiecăruia.
Dacă pornim discuţie pe tema nesimţirii în trafic a posesorilor de Logan sau de alte maşini... din păcate peste 50% dintre şoferii de Logan au impresia că au super maşini. Nu pricep ce au în cap când pleacă cu scârţ de la semafor pe lângă tine sau când eu merg cu maxim 60 km/h şi el trece la milimetru pe lângă cu... 65-70 km/h. Fiecare şofer percepe diferit motocicletele, mulţi te înjură că mergi ceva mai tare decât limita legală, alţii când mergi legal mai au puţin şi scot capul pe geam să urle: "Da' ce bă că ai motor, mişcă-te mai repede!", claxoanele sau flashurile fiind deja ceva prea banal pentru ei. Nu e nevoie să ai doar supersport să păţeşti asta, se aplică la orice motocicletă. Mai sunt şi scuteriştii care îşi modifică jucăriile, se dau racing şi nimeni nu-i verifică. Nu de puţine ori sunt cazuri în care eu merg legal şi sunt depăşit de un First Bike "tunat" şi apoi îmi pendulează prin faţă sau încurcă alte maşini.
