1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Întrebări pe care ni le punem de mult

Discussion in 'Discuții cotidiene' started by takeda, Mar 9, 2004.

  1. LNT

    LNT Meşter Strică-Tot

    Motorul e împrumutat și cred că îl găsești pe multe "mașini".
     
  2. Thor

    Thor Membru Senior

    Tine cat timp il intretii cum trebuie: revizii la timp cu consumabile decente (nu ulei Floriol, filtre contrafacute, combustibil bun, nu motorina de la tiristi), nu il alergi ca nebunul cat timp e rece si nu abuzezi aiurea de el. Limitarea electronica e pusa acolo tocmai sa impiedice utilizatorul idiot sa ajunga in zona in care chiar poate busi ceva la motor.
     
  3. Neo

    Neo Motan agresif

    Mondeo se ține pe drum foarte ok (modelul vechi). Cel nou nu știu personal, n-am mers cu el, dar pare să meargă ok-ish. O să fac în câteva luni ceva drive tests :goofy:
     
  4. AdrianB1

    AdrianB1 Membru Senior

    Vrei sa mergi cu masina pe circuit sau ti-ai cumparat strada si ai uitat sa mentionezi asta?
     
  5. Thor

    Thor Membru Senior

    Korby, cati bani iti permiti sa cheltui cu masina lunar (benzina, taxe, impozite, revizii, asigurari)?
     
  6. Styr

    Styr Follower of the old ways

    Bag sama ca te referi la mine aci, ce mi-am luat io nu prea pusca cu ce vrea el, Golf 5, 2007, 1.4 benzina, 80 CP, 82k KM, 5500 euro si inca vreo 4-500 euro taxa de inmatriculare anul trecut.
    Nuj ce input as putea da, si eu am pornit hotarat pe un golf 4 tot pe la 3-4k euro, dar ce am vazut cam pe toate isi aratau varsta, tabla coapta, indoita, zgarieturi, lovituri....iar alea care erau ok aveau preturi mult prea dubioase (5.5-6k euro). Ce mai pot sa iti zic e sa te uiti foarte bine la ea inainte sa o iei, sa o verifici si sa o freci cat de mult se poate si, chiar si asa, sa te astepti la suprize neplacute. :biggrin:
     
  7. radul

    radul Membru Senior

    Deci da... am gasit in inbox un email in care emag imi spune ca sursa mea e iremediabil busita si nu poate fi inlocuita (Corsair CMPSU-450VX 450W, ATX2.2) si ca ar fi cazul sa-mi aleg alta in valoare de fix 319 lei. Aveti ceva sugestii? Multumesc tuturor !
     
  8. korby

    korby The Cleavemaster

    Linuţe frateeeeeeeeeeeee! :hihi:
    N-o să fie folosită numai în oraş, ba chiar destul de des pe-afară. Vreau doar să am o rezervă de putere, nu înseamnă că o să o folosesc tot timpul. Până acum m-am dat cu Passat 1.8T, benzină, 150 de cai şi, comparând cu alte maşini pe care le-am condus, la putere mi s-a părut că e compromisul potrivit între nici prea prea, nici foarte foarte.
    Ştiu că o să fie un răspuns cam ambiguu, dar având în vedere că reviziile, asigurările şi taxele nu se plătesc în fiecare lună, o să fie cât trebuie. N-am fixat un buget anume.
     
  9. burebista

    burebista Manic Miner

    Fix adica nu ai voie sa mai adaugi ceva banuti sau nu vrei? Pentru 60 lei in plus ai un monstrulet best-buy pre numele lui Corsair TX650 V2.
    Alt Seasonic impachetat de Antec: HCG520.
    Seasonic pur-singe si mai ramii si cu credit la emag. :biggrin:
     
  10. korby

    korby The Cleavemaster

    O altă întrebare, cu ce se mai testează memoriile RAM zilele astea? Tre' să le testez pe astea ca să mă asigur că încă merg.
     
    Last edited by a moderator: Feb 16, 2016
  11. burebista

    burebista Manic Miner

    Pai tot alea de pe vremea ta. :biggrin:
    memtest86+ din DOS sau HCI Design MemTest din Win.
     
  12. Neo

    Neo Motan agresif

    Unde pot printa color un pdf de ~200 de pagini pe hârtie oarecum decentă și asta să includă și prinderea respectivelor pagini în mod decent? În București. Și eventual să coste <150 RON. :biggrin:
     
  13. war4peace

    war4peace Membru Senior

    Am eu acces la o imprimantă laser color. Pentru tine, moca, dar promiţi că ne vedem şi noi la o poveste, şi nu ca data trecută, mkay? :smile:
    Cu legatul te descurci :smile:
     
  14. Neo

    Neo Motan agresif

    Uh God (*'ș-dă palme), vb la telefon când aterizez luni mkay :biggrin:

    M-am luat cu altele, deh, me no was home long time :biggrin:
     
  15. bausto

    bausto The year of grace, 2007

    Parerea mea inca e ca o depasire in care trebuie sa ajungi aproape de limita absoluta a motorului e mai bine sa fie evitata de cei mai multi soferi. :smile: Nu de alta dar de cele mai multe ori cand aproape am ajuns in sant evitand imbecili in depasire, respectivii erau probabil la 5-6000 de ture, efectuand rapid si in siguranta o depasire.

    Exemplul care mi-a adus aminte de discutia asta tocmai l-am avut: imbecil intr-un Leon alb cu numarul B-500-TOP chiar era pe la 5-6000RPM (dupa sunetul motorului) facand o depasire pe o strada plina de gropi dintre blocuri. Dar nu am fost decat 4 oameni care aproape ne-am pupat pentru ca nenea asta sa poata sa faca o depasire "cat mai repede posibil", cu mana tremurandu-i pe volan de mergea ca pisatul boului. So... yeah.

    Dar trecand peste depasiri, nu exista cifra magica la care sa trebuiasca sa tii mereu motorul. Si nici nu am vazut ca producatorii sa dea o cifra pentru fiecare motor in parte. Cred ca se acopera legal pentru anumite situatii :goofy:.
     
  16. IceCub

    IceCub Membru Senior

    Din experienta proprie pot sa spun ca prefer sa schimb treptele de viteza astfel:
    - diesel: ~ 2500rpm
    - benzina: ~ 3000 rpm

    Motivele:
    - la diesel dupa 1800-2000 rpm intra turbina si se simte plusul de putere astfel incat in urmatoarea treapta intru cu turbina in functiune. Experienta mea e limitata la motoare de 1.5L si 1.9L respectiv Logan / Ranault & VW & Skoda.
    - la benzina schimb la 3000 rpm pentru ca acolo simt ca motorul are suficienta putere si intru in urmatoarea treapta la ~ 2500 rpm. La capitolul benzina am mers cu motoate de 1.2L, respectiv 1.5L, respectiv Skoda / Cielo.

    Toate astea in conditii de mers normal. In momentele cand sunt grabit se adauga un +1000 la plaja de turatii.
    Foarte rar am dus un motor aproape de linia rosie. Pana la urma totul depinde de "feeling" si de stilul de condus al fiecaruia, dar atata timp cat esti inainte de linia rosie nu ar trebui sa fie o problema. Am prieteni care au un stil de condus agresiv si duc dieselul la ~ 4000 rpm inainte de a schimba treptele si tot timpul tind sa-i apostrofez ca nu au grija de masina.
     
  17. Thor

    Thor Membru Senior

    Nu exista acea cifra magica, pentru ca trebuie sa corelezi turatia motorului cu conditiile de deplasare: degeaba incerci sa urci pe Dealu Negru in a 5-a la 1200rpm, degeaba mergi pe drum plat cu 90km/h in treapta a 3-a la 4500rpm.
     
  18. bogdan192

    bogdan192 Membru Senior

    1200? Aia-i turatie de relanti la al meu. La 5000 schimb a 2-a.
     
  19. bausto

    bausto The year of grace, 2007

    Asa patesti daca te plimbi cu o drujba pe roti :biggrin:.
     
  20. chrisTian

    chrisTian Membru

    De ce nu s-a inventat inca telecomanda pt. usa ? Sa functioneze dupa acelasi principiu ca la masina ?