World of Tanks

Depinde de TD. Un StugIII cu echipaj bine antrenat si skill de camo este suficient de agil sa ajunga acolo, dar ii trebuie sprijin din partea unor medii din echipa ca sa vina altcineva din lateral.
 
spuchi-man inca o observatie si ma las. Io-s de acord cu ce zici tu acolo dar gindeste-te ca vasta majoritate a jucatorilor joaca Mines cu tier-uri mai mari unde surpriza apare artileria in joc si crede-ma ca nu ti-ar place sa fii spotted in baza cind stai prin tufe. :biggrin:
Pentru Tier 2 e OK ce zici tu acolo dar la grupa mare nu se mai aplica. :smile:

Si daca tot se apropie 0.7.2 cu noile schiluri/perk-uri hai sa ne dam si noi cu parerea cum le distribuim.
Eu la tancuri ramin cu Repair ca prim skill. Mi se pare obligatoriu, si nu e vorba numai de detrack ci si module. Fara schilu' asta esti o leguma daca iei module damage.
Balamucu' incepe dupa aia, ce sa iau pe post de al doilea/treilea schil. Ia sa facem o recapitulare.

Commander
Jack-of-all-trades - Skill - pare interesant dar daca ai bafta sa crape doar unul poti folosi un medkit iar daca mai crapa un radioman asta e, nu mor io fara ala. Nu prea-mi suride schilu' asta.
Tutor - Skill - la prima vedere te ajuta da' tre' sa joci jdemii de meciuri ca sa se simta ceva. Eventual si pe cont Premium. Cred ca pas.
Eagle Eye - Skill - Creste max view range. Asta imi face cu ochiul. View range e esential in jocu' asta (bine, lasind la o parte spotting system defect) asa ca o sa fie luat in calcul la mine (cu toate ca 2% nu e chiar sesizabil dar cumulat cu 3% de la Sonar incepe sa fie OK).
Premonition - Perk - mda, pare util dar depinde cit de repede ma anunta ca daca-mi spune peste 5 secunde ca-s spotted e cam degeaba. Si plus de asta in heavy imi dau seama ca-s spotted ca incep sa aud ding-uri. :biggrin:
Expert - Perk - hmm, vad lista de module stricate la adversar. Sincer nu stiu cu cit ma ajuta ca nu ma apuc acu' sa calculez cit are reload-ul cu ammorack defect sau cit are dispersion cu tunul bulit. Iar ca are radioul stricat mi se rupe. Cam pas si la asta.

Driver.
Ace - Skill Se intoarce mai repejor tancul. Pare util mai ales la TD-uri/arty mare. Cre' ca pas pentru tancuri.
Off Road Master - Skill Hmm, reduce penalizarea la viteza pe teren naspa. Poate e OK la scouts/medium-uri.
Cruise Master - Skill - reduce gun dispersion in miscare. Tot ce tine de imbunatatirea tunului e must have.
Ramming Master - Skill - Bleah, nu ma omor dupa ramming asa ca pas.
Neatnik - Perk - nu mai iei foc asa de des. O fi bun la Tiger/KV-3. :biggrin:

Gunner
Master Gunsmith - Skill reduce dispersia daca ai tunul bulit. Interesant, dar in general repar tunul cu un kit si destul de rar mi se intimpla sa-mi bulesc tunul de 2 ori consecutiv. Momentan e pe lista de asteptare.
Sharp-shooter - Perk pot sa dau mai mult critical damage. NO THANKS. Is satul de crit hits cu 0 damage. pas.
Steady Hands - Skill - reduce dispersia odata cu miscatul turelei. Ca si la Cruise master e un must pentru mine.
Nemesis - Perk Dureaza mai mult iluminatu' la inamicul din fata tunului meu. Bleah, sunt obisnuit cu spotting system asta sa trag in gol si sa-l omor p'ala asa ca pauza si perk-ul asta.

Loader
"Non impact" ammo rack - Perk mai baga ceva HP la ammorack. E OK, dar sincer am fost ammorack-ed foooarte rar (comparativ cu meciurile jucate) asa ca prefer sa injur si sa iau alt tanc daca mi se intimpla. pas.
Hunch - Perk 99.99% trag cu cu AP asa ca pentru mine e inutil perk-ul asta
Do-or-Die - Perk Daca-s pe moarte incarc mai repede. Asta e singurul care pare util cit de cit.

Radio Operator
Boffin - Skill Creste raza semnalului radio. Ete fleosc, ma descurc asa cum e acu'. pas.
Sonar - Skill Creste view-range. Yummy.
Retransmitter - Skill Le dau mai mult radio signal la prietenii din zona. Pana mea sa-si cumepre radiouri bengoase. Pas.
Last Ditch Attempt - Perk Crapa tancu' da' radio operator mai sufla inauntru epavei si pot transmite pozitiile inamice inca o perioada scurta. Hmm, poate util pentru scouts?

All Crewmen
Brothers-in-arms - Perk Daca toti membrii sunt in viata ai un bonus la skill-ul tuturor. Adica un fel de ventilation. E un must zic io dar partea naspa e ca dispare daca-ti crapa f'un membru el echipajului.

Cred ca in final o sa fie ca prim schil Repairs, urmat de unul din alea specifice iar al treilea Brother in arms. Mai departe nu are sens sa ma gindesc deoarece la cum se acumuleaza XP-ul pentru al treilea schil ies la pensie pina-l fac pe al patrulea. :biggrin:

LE: Si ca sa completez wall-of-text de mai sus o sa dau si un copy/paste la valorile care se vehiculeaza pentru fiecare din schilurile astea noi (neoficial si pe test-server):

All tankers
Brothers-in-arms: 5%

Commander
Tutor: 0.001 per % (10% when skill grind is 100%)
Expert: 4 sec
Jack-of-all-trades: efficiency 0.5
Premonition: 3 sec
Eagle eye: 0.0002 when sighting appliances are working or 0.002 when sighting appliances are damaged per % (2% when working, 20% when damaged, if skill grind is 100%)

Driver
Neatnik: coefficient 0.75
Cruise Master: 0.0004 per % (4% when skill grind is 100%)
Ace: 0.0005 per % (5% when skill grind is 100%)
Off Road Master: 0.001 on soft terrain or 0.00025 on medium-soft terrain per % (10% on soft, 2,5% on semi-soft when skill grind is 100%)
Ramming Master: 0.0015 per % (15% when skill grind is 100%)

Gunner
Steady Hands: 0.00075 per % (7,5% when skill grind is 100%)
Master Gunsmith: 0.002 per % (20% when skill grind is 100%)
Sniper: bonus 0.03 (3%)
Nemesis: continuance 2 sеc in 10 degrees sector


Loader
"Non impact" ammo rack: Coefficient 1.125
Do-or-Die: When HP < 0.1 reloading coefficient 0.909
Hunch: probability 0.17

Radio Operator:
Sonar: 0.0003 per % (3% when skill grind is 100%)
Boffin: 0.002 per % (20% when skill grind is 100%)
Last Ditch Attempt: 2 sec
Retransmitter: 0.001 per % (10% when skill grind is 100%)
 
Cand e vorba de party with de arty si tier mare probabil ca ai dreptate :smile: . Mai nimerim si noi jocuri cu arty de Tier 2, foarte rar pe Mines, in general pe Prohorovka, si probabil ca T-57, SU-18 si Bison nu bat pana la noi.
Cu skill-urile ai dreptate, exact pe acelea le-as alege si eu :smile: .
 
Citeva vorbe despre IS-7 dupa 174 de jocuri in 8 zile.
Code:
Vehicle specific statistics for date 2012-03-11
Vehicle	Games played	Victory ratio
IS-7   	     11                   54.55%

Vehicle specific statistics for date 2012-03-12
Vehicle	Games played	Victory ratio
IS-7         20                   60%

Vehicle specific statistics for date 2012-03-13
Vehicle	Games played	Victory ratio
IS-7         13                  69.23%

Vehicle specific statistics for date 2012-03-14
Vehicle	Games played	Victory ratio
IS-7         18                  55.56%

Vehicle specific statistics for date 2012-03-15
Vehicle	Games played	Victory ratio
IS-7         23                  52.17%

Vehicle specific statistics for date 2012-03-16
Vehicle	Games played	Victory ratio
IS-7	     21                  66.67%

Vehicle specific statistics for date 2012-03-17
Vehicle	Games played	Victory ratio
IS-7	     38                  71.05%

Vehicle specific statistics for date 2012-03-18
Vehicle	Games played	Victory ratio
IS-7	     30                  60%

Mda, tancul e chiar asa de bun dupa cum arata WR. :biggrin:
Am fost ammoracked de doua ori (un T30 si un Object 704) si in rest daca stau cu fata la adversar si ma misc inainte/inapoi in timpul reload-ului am sanse mari sa dau bounce de la orice.
Lateralele si spatele sunt varza, practic cam orice tun mai acatarii ma penetreaza si de asta am nevoie sa fiu ajutat de un tanc doua ca sa nu fiu flancat.
In uichendu' asta parca am fost penetrat frontal mai mult decit de obicei dar o pun pe seamna ghinionului de a da peste jucatori mai buni sau a faptului ca a fost reducere masiva la gold-ammo...
Una peste alta tancul e un animal cind e face-to-face cu orice tanc si are suport din partea echipei.
Iau si module damage (observation periscope si tunul se duc destul de frecvent), in continuare sunt tinta predilecta a artileriei (mai ales ca multe jocuri sunt cu cel putin 3 arty de tier 7/8) dar una peste alta tancul este schimbat acum dupa peciul 0.7.0. Schimbat in bine. :biggrin:
 
Citeva spicuiri de prin noul Q&A:

Q: I have a question about tier 10 TDs and MTs. Have developers decided what will they be?
A: Yes, we have come to a decision, but we cannot announce what vehicles will be implemented just yet.

Bun asa, medium si TD de tier 10. Macar bine ca nu o sa bage si arty de tier 10 ceva.

Q: Dear developers, can you tell me please if we will be able to research/purchase new crew skills with gold?
A: New crew skills will not be purchasable with gold as it could be an essential combat advantage.

Doamne ajuta sa nu se razgindeasca dupa fo' betie.

Q: Are you going to change the crew skill advancement process?
A: No, we are not going to change it.

S-a dus dreq promisiunea Overlodului de a schimba modul de acumulare al XP-ului pentru schiluri asa ca va doresc succesuri in atingerea celui de-al patrulea skill/perk in viata asta si al cincilea in viata de apoi. :biggrin:

Q: Are you going to add more crew skills than announced so far?
A: Yes, we will. The list of new crew skills will be updated, but not quite soon actually.

LOL.

Q: Will you ever reveal how much the crew skill actually influences the tank performance?
A: We will not disclose these numbers.

@#$%&!% :bash:

Q: Are you going to add new equipment or consumables purchasable either with gold or credits?
A: Yes, we do have plans for new equipment, for example, we are thinking of adding high-angle spaced armor.

Ofcorz, gold for improved armor FTW. :capu:
 
Astea sunt jocurile free to play, nu te poți aștepta ca developerii să-ți dea moca de "muncă". People gotta eat.
 
Nu e chiar asa. Jucatorii "free" sint carne de tun pentru cei care dau bani, dar daca sint prea mult timp carne de tun pleaca. Si atunci ... se duce de rapa tot jocul.
 
In uichendu' asta iar e reducere la consumabile. Mai sparg f'un meleon de credite pe med/repair kit-uri. Sa fie acolo. :biggrin:
 
E reducere şi la tancuri, eu trag să fac research la Tiger cu VK-ul cumpărat la reducerea de acum 2 săptămâni :smile:.
 
Eu mai am doar un BT-2 si un T-26, am vandut Pz35(t) si Minimausul, in ultimul timp nimeream curent in batalii de Tier 3 si practic cu tunul nemtesc nu prea faceai mare lucru, cu rusestile trebuie sa stau bine ascuns insa cand trag, atunci o fac zdravan, iar fata de Tetrarch cadenta de tragere este mai mare. Mai ales cand aparea cate un AMX-38, 35-ul si Minimausul erau inutile. In schimb cu BT-2 am prins pe Ensk o bataliei in care un AMX-38 venea drept spre noi. Am intins-o repede dupa case, am fost lovit nitel insa am ajuns la adapost, m-am strecurat in spatele AMX-ului si i-am tras 3 proiectile care au intrat toate in el, de la cativa metri, inainte sa apuce sa roteasca turela spre mine. Cu T-26 n-as fi reusit asta din cauza vitezei :smile: .
 
Eu nu prea mai am un scop in jocul asta, am vreo 10 tancuri, TD-uri si piese de artilerie la care fac daca apuc misiunea zilnica de experienta 2x si asta e tot. Cand am de adunat cate 100 000 XP pentru un Panther sau T25-AT sau cate 15 000 XP la un arty de tier mic (500 XP dublat :frown:) e cam monoton, mai ales ca seara tarziu cand am un pic de timp nimeresc doar in meciuri de elefanti (tier 10) si sunt doar decor in joc sau tinta pentru incepatori.

Btw, am tras cu AMX 12t in spatele unui Lowe un incarcator intreg, i-am facut o gramada de urme pe vopsea fara sa ii stric nimic si s-a dat jos un nene cu o manivela si mi-a ars una peste ochi. Nu ma mai joc cu copiii astia ca sunt rai :biggrin:
 
Azi am tras de la 10 metri într-un T29 cu VK3601H (cu tunul de 88) împreună cu ceva arty tier 4 + un JagdPanzer de ni s-a urât, în primele 2 minute nici măcar 1% nu i-am luat, cel mult îl mai descălțam o dată la 4-5 lovituri cât să nu se ducă în lateralul TD-ului. Noroc că n-avea probabil un tun bun, că a tras și el în mine de am primit Steel Wall (din vreo 20 de lovituri ajunsesem la 50% HP).

Mie îmi pare rău că am luat VK2801, am zis că e un Leo mai powered, și așa e, dar e o gaură pe unde se scurg banii - costă >9k reparațiile (fără muniție) și într-un joc bun nu scot mai mult de 6-7k. Iar cum 80% din jocuri sunt T10 și eu iepurașul trupei (de obicei ultimul din echipa adversă e un T7), n-apuc să fac mai nimic. Față de SU-85 unde reparațiile costă maxim 3k și "încasările" medii sunt pe la 10k, e cam nasol.
 
Adrian cam in aceeasi situatie sunt si eu. Daily double la toate imi maninca cam tot timpul si nu prea mai am chef de ceva. M-am apucat de GWPanther ca poate-poate ma mai motiveaza.

miahi VK2801 era superb cu HE-uri si multe arty dar de cind le-au nerfuit tancul e aproape inutil. Ca si T-50-2-ul meu de altfel ca nu mai am artilerie mai deloc si pe deasupra mai pic si in meciuri de Tier 7 unde io-s in primii 5 din lista. :frown:
Dar sincer eu ma rog sa nimeresc in meciuri de Tier 10. :biggrin:
 
Azi WoT implineste un anisor asa ca umpleti-va garajul cu chestii si luati o zi de Premium moka.

In alta ordine de idei tare-mi place T110. In sfirsit un american cu care pot face brawling si sa ma uit mai de aproape direct in ochii unui Maus/E-100/IS-7. :biggrin:



Plus de asta face si bani frumosi intr-un meci bun

 
Primul meu meci cu IS-4 la Tier 10. :angel:

IS-4_new.jpg

Also, mi-am luat BatChat pe test server. Naspa, in afara de viteza/mobilitate/view-range n-are mai nimic notabil. Gun depression/elevation e practic zero si esti inutil pe hartile cu dimburi, armura ioc, accuracy on the move egal cu zero. Plus de asta 38 secunde reload la drum si 2.73 RoF intre lovituri.

Dar cireasa de pe tort a fost gold-ammo pe E-100. Point-and-click for -800 HP. Priceless. :evil:
 
Mai nou, eu am trecut de la T-26 la MS-1. Jucam evident cu T-26, insa dupa ce prindem cate o batalie cu Tier 3 pe Ensk, Prohorovka sau Karelia bagam MS-1 in pluton si intram in lupte Tier 1-2 only. Evident, cu MS-1 nu avem mai mult de 2-3 kill-uri fiecare pe lupta, iar daca se apropie dusmanul gluma se cam ingroasa, insa e fun.

Pe contul prietenei mele s-a strans ceva xp si credite, asa ca am luat KV-1 si ceva module asa ca fapt divers. Tancul e o caruta jenibila, de-abia se misca, deocamdata are un tun naspa, insa de obicei avariem/distrugem ceva. Jucatorii de tier mare mi se par tare neindemanatici, tancurile trag si incarca mai lent, au un profil imens, iar pentru noi obisnuiti cu tinte mici, opritul tancului din viteza, tras si ascuns, e super haios ca aici ai timp sa vezi hambarul in luneta si sa-i tragi una exact unde vrei tu. Faza e ca luptele sint lente, plictisitoare, previzibile tragi greu, nu se compara cu o batalie de Tier 2 unde se alearga ca la un meci de hochei si unde ataci cu doi coechipieri un tanc inamic si dintr-o data te trezesti cu doua BT-2 sau Tetrarch-uri care-ti dau pe gulie din spate dupa ce au strabatut jumatate de harta in 15 secunde.
 
Asa e cu heavy la Tier mare. :tongue:
Dar daca vrei mobilitate si RoF OK se poate numa' ca tre' sa schimbi clasa pe mediums.

BTW KV-ul stock e cel mai oribil tanc pe care l-am condus vreodata. M3 Lee e parfum pe linga asta. D'asta dupa primul meci am cheltuit tot free XP (ba chiar si ceva gold) ca sa-l utilez cu tunul de 107 si restul de upgrade-uri. E alt tanc upgradat dar tot se misca ca o testoasa pe nisip.
Vezi ca daca reusesti sa deblochezi a doua turela la el pina pe la sfirsitul lunii/inceputul lunii mai o sa te procopsesti cu un tank moka dupa peci.

LE. Ah si din pacate matchmakeru' o sa-ti strice si bruma de (posibila) placere pe care ai avea-o cu KV-ul. N-o sa ti se para deloc fun cind un tanc/TD de Tier 9 o sa-ti dea oneshot sau un splash de arty de Tier 7 o sa te zboare (la propriu) de pe harta. :biggrin:
 
Nu am mai jucat de o saptamana pentru ca nu mai am nici o tragere de inima (5x si Premium era ok, acum pierd bani la aproape orice misiune, chiar daca o castig), dar ultima data am vazut o chestie interesanta: trag cu IS-ul in IS-3 in laterala de la 10 metri, imi spune ca l-am lovit, HP ramane nemodificat la 77%. Dupa reload trag din nou in acelasi loc de la aceeasi distanta si il distrug. IS-3 cu 77% HP nu poate fi distrus dintr-o singura lovitura a unui 122mm, deci probabil serverul nu a actualizat timp de 15 sec (cat dureaza incarcarea la 122) HP-ul IS-3-ului.
 
Back
Top