1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Windows: Cum fac...?

Discussion in 'Ajutor: Software și sisteme de operare' started by Rabbit, Jun 27, 2004.

  1. puterfixer

    puterfixer Administrator

    Trebuie să închizi arhiva în Outlook înainte să deconectezi discul unde e fișierul. Și încă ceva - prin deconectare se pierde indexul de căutare; data viitoare când deschizi arhiva va trebui să aștepți (câteva ore, probabil) ca să-și refacă indexul de căutare rapidă.
     
  2. war4peace

    war4peace Membru Senior

    Se pierde inclusiv indexul de căutare din Windows?
     
  3. Neo

    Neo Motan agresif

    Confunzi ceva pe-acolo :smile:

    În primul rând te întreb -> ai duplicate? Ai periat acel .pst?
     
  4. war4peace

    war4peace Membru Senior

    Ce confund? Windows 7 indexează inclusiv e-mails, pot să caut e-mails din start searchbox.
    Apoi, eu în aproape 6 ani de muncă am strâns 12 GB de e-mails, dacă omul primelte multe mesaje cu ataşamente se adună fast.
     
  5. puterfixer

    puterfixer Administrator

    Io așa am văzut (Windows 7 + Outlook 2010): căutările în PST-ul proaspăt redeschis merg foarte încet, cu un infobar galben cum că e currently being indexed. Stupid.
     
  6. Neo

    Neo Motan agresif

    What Pufi said. Nu știu ce face Winblowsul pe-acolo dar fix așa pățesc și eu.
     
  7. war4peace

    war4peace Membru Senior

    De fapt este vorba de Windows Search, ca să fim exacţi :smile:
    Control Panel / Indexing Options - poate te ajută vreo configurare manuală, deşi e cam sărac în opţiuni.
     
  8. Neo

    Neo Motan agresif

    Sincer mă îndoiesc că Outlook îi dă voie Windowsului să-i acceseze indexările sau să-i genereze indexul. .pst-urile am impresia că sunt indexate doar de Outlook. Poate greșesc.
     
  9. puterfixer

    puterfixer Administrator

    Le integrează destul de mișto. Cât timp Outlook știe că are fișierul atașat și îi permite la Windows Search să-i indexeze conținutul. Și Outlook folosește Windows Search pentru căutare, că altfel își făcea proprii indecși direct în PST-uri (nu ar fi logic așa?). Știu că m-am chinuit destul de mult să caut unde naiba sunt indecșii ca să-i salvez cumva, fără noroc. Aveam deja 15 arhive de mail de câte 2-4 GB fiecare, mai închideam din ele ca să miște Outlooku mai bine, da' și când îmi trebuia să le redeschid ca să caut ceva înnebuneam.
     
  10. radul

    radul Membru Senior

    Sunt mailurile aferente unui proiect care a durat 6 ani, probabilitatea ca acolo sa fie mailuri nerelevante este destul de mare.
    Curatarea .pst ului in conditiile astea ar dura prea mult si nici nu cred ca ar reduce semnifcativ dimensiunea fisierului.
     
  11. AdrianB1

    AdrianB1 Membru Senior

    Confirmare: inchizi PST-ul inainte de a scoate hardul pe care se afla, merge cu right-click si Close. Indexarea din Windows include si Outlook dar cand inchizi din Outlook un PST ii marcheaza inregistrarile din index pentru stergere si data viitoare o sa reindexeze. Conteaza doar daca vrei sa faci free form search in acel PST, daca stii de la cine e mesajul de care ai nevoie si data aproximativa nu ai nevoie sa mai indexezi tot.
     
  12. JustIn

    JustIn Membru Senior

    Il adaugi in outlook, sortezi mailurile dupa dimensiune, si incepi sa stergi din ppt-uri si wmv-uri :smile:. Daca ai sters vreo suta mailuri de 2-10M, incepe sa se cunoasca...
    Dupa aceea compactezi fisierul, ca dimensiunea nu se modifica daca doar stergi mailurile.
     
  13. puterfixer

    puterfixer Administrator

    Nu e nevoie să ștergi mailurile cu atașamente cu totul, poți șterge doar atașamentele din ele (și dacă vrei, le salvezi/arhivezi altundeva înainte).
     
  14. war4peace

    war4peace Membru Senior

    La cât costă un GB de spaţiu pe HDD, nici nu merită efortul.

    Se dau 2 HDD-uri de 500 GB. Pe unul se află un Windows 7 instalat de mai multă vreme (3 ani). Pe celălalt se află un Windows 7 instalat azi noapte.
    Pornesc Windows 7 cel nou, apoi vreau să copiez de pe vechiul HDD de 500 GB (să zicem E:smile: toate datele pe un HDD de 1500 GB (să zicem F:smile:. Problema e că pe E: se află directoare care sunt de fapt... symlinks, sau cum s-or numi, spre exemplu "E:\Documents and Settings" care mă trimite la "C:\Users" şi când dau copiere, îmi copiază chestii de pe C:, în loc de E:. Directorul "users" e plin de astfel de symlinks (Application Data, Desktop, Documents, Favorites) şi la copiere iese o mare nebunie.
    Cum fac să copiez doar datele de pe E: către F:, fără să amestec totul într-un mare ghiveci şi fără să fac toateă munca asta manual?
     
  15. L

    L factorul uman

    Se da workbook-ul de Excel 2003 de mai jos:

    DA.png

    Vreau sa aplic un filtru gen < TODAY() pe coloana B.

    Singura metoda pe care am gasit-o ar fi sa creez o colana noua cu =IF(B: B<TODAY(),B: B,""), dupa care sa filtrez dupa non-blanks... dar ma enerveaza solutia asta.

    Exista vreo alta solutie, dar fara sa fiu nevoit sa creez o coloana noua?
     
  16. miahi

    miahi Wizzard

    Vezi robocopy cu /xj
     
  17. war4peace

    war4peace Membru Senior

    @L:

    ExcelBeforeToday.png

    @miahi: mulţam, am făcut copierea "de mână" :smile:
     
  18. Spawn

    Spawn Membru Senior

  19. L

    L factorul uman

    @ w4p: Excel 2003... plus ca trebuie musai sa bag in ecuatie acel TODAY(), din motive de macro. Presupun ca trebuie sa folosesc Advanced Filter... dar imi prind urechile grav acolo.
     
  20. war4peace

    war4peace Membru Senior

    Păi dacă tot zici de macro, fă asta direct din VBA. Nu te mai complici cu filtrele din click-uri.