burebista
Manic Miner
La mine pe clubford baietii zic cam asa cu schimbatul lichidului de frina:
Lichidul se schimba asa:
desfaci aerisitoarele la rotile fata, pui 2 borcanele, la distanta de furtunul din care curge lichidul. Desfaci capacul si pe masura ce se goleste lichidul il adaugi pe cel nou. Atunci cand culoarea celui care se scurge de la etriere se schimba in culoarea celui nou, inchizi aerisitoarele. Analog spate, numai ca de data asta schimbarea culorii terbuie sa se faca relativ rapid, pentru ca in instalatie s-a scurs marea majoritate a lichidului vechi, doar ce ramane pe conducte spre puntea spate mai trebuie sa se scurga.
O sa-l schimb si eu dar peste fo' 2 luni cind fac schimbarea anuala de consumabile asa ca astept cu interes sa-mi povestesti varianta mecanicilor tai.
Lichidul se schimba asa:
desfaci aerisitoarele la rotile fata, pui 2 borcanele, la distanta de furtunul din care curge lichidul. Desfaci capacul si pe masura ce se goleste lichidul il adaugi pe cel nou. Atunci cand culoarea celui care se scurge de la etriere se schimba in culoarea celui nou, inchizi aerisitoarele. Analog spate, numai ca de data asta schimbarea culorii terbuie sa se faca relativ rapid, pentru ca in instalatie s-a scurs marea majoritate a lichidului vechi, doar ce ramane pe conducte spre puntea spate mai trebuie sa se scurga.
O sa-l schimb si eu dar peste fo' 2 luni cind fac schimbarea anuala de consumabile asa ca astept cu interes sa-mi povestesti varianta mecanicilor tai.