Am cateva patanii cu geamurile.
Masina tatalui meu are folii pe geamurile din spate. Asa a cumparat-o din Belgia el cu manuta lui, asa s-a dus cu ea la RAR. Habar nu am cum a facut, dar a trecut cu ea asa si evident nu are nici la mentiuni nimic trecut cum ca ar avea folie sau geamuri colorate. La ITP a trecut mereu fara sa aibe nicio viza si nicio hartiuta prin care sa ateste foliile. In schimb am avut probleme cu unul de la Polutia Comunitara. In final l-am dovedit, eu efectiv sustineam ca asa sunt geamurile de fabrica si ca altfel el trebuie sa justifice in locul RAR la inmatriculare de ce au acceptat masina asa. Practic ei nu pot demonstra ca ai pus folia dupa inmatricularea iar la RAR nu pot autentifica faptul ca modificarea a fost facuta legal sau nu in alta tara. Sau probabil pot dar le e prea greu si lene si accepta masina asa cum este ea. Politistul nu poate stii ca masina este sau nu achizitionata din alta tara. Tarasenia continua, bataia de cap e mare, mai bine te lasa in pace.
In schimb la a mea, am folii si pe fata si pe spate (asa am achizitionat-o) iar pentru spate mi-au cerut la ITP o hartie doveditoare ca au fost montate in service omologat. Abtipildul de sub folie nu l-a convins pe nea de acolo. Dar pe fata nici nu s-a prins ca ar fi folii doar ca probabil a ajutat si faptul ca masina este neagra, cu interior negru, cu geamuri si luneta pe spate iar pe fata gradientul este foarte mic, cu siguranta nici nu s-a prins ca nu sunt geamurile goale.
Iar cand ma mai opreste cineva in trafic, mi-am format naravul sa deschid ambele geamuri pe fata ca sa nu le dau motiv de galceava.
Recunosc ca la 32-35 grade in masina fara folie, discomfortul e mare cand e soarele sus pe cer cu tot aerul pornit. Motivul este ca pielea iti este bombardata de soare si apoi aerul bate rece in tine. Neplacut. Cu folie am resimtit chestia aceasta la 38-40C abia si chiar si atunci era mult mai slab discomfortul.