Nu prea mă prind de ce printscreens la paste în paint apar ca ecrane negre.
All in all, jocul este structurat pe 4 niveluri de dificultate: easy, medium, hard şi complex, fiecare cu câte 8 "misiuni". Dacă easy le faci legat la ochi, la medium e nevoie de ceva gândire, pe hard neuronu` face spume iar la complex deja trebuie să gândeşti sideways
Ceea ce doare de fapt este bugetul... trebuie să faci podu`, dar în limitele bugetului - teamă mi-e că aşa se fac şi pe la noi podurile
Întâi construieşti ce te duce capu`, p-ormă dai simulation, unde, dacă nu te-a dus îndeajuns, asişti la prăbuşirea podeţului. Dacă rezistă, dai play la simulation, unde un tren/maşină trece podul. Sunt misiuni în care îşi mai face de lucru şi câte un cutremur, uneori anunţat, alteori random. De obicei, la trecerea maşinii/trenului are loc zmulgerea părului din cap, motiv pentru care mă bucur că m-am ras în cap de curând
Partea proastă e cu podurile offset, momentan mă chinuiesc la misiunea complex 4, unde tre` să fac un pod d-ăla de se ridică (lapsus
), dar nu simetric. Seamănă dar nu răsare cu misiunea hard 8 (ultima de pe hard), unde trebuie să faci un pod simetric care se ridică şi care să permită trecerea a DOUĂ vapoare alăturate
Cert este că mişcă neuronul serios.
Uite şi
ceva de pe gamespot, unde sunt şi ceva screenies.