Se presupune că terenul e asfaltul din orașul București, nu prea ai nevoie de viteze decât dacă urci dealul la Academia Militară sau pe 13 Septembrie-genunchii de la pozitia de comfort falsa si de la faptul ca nu are un numar mai mare de viteze ca sa poti sa adopti viteza dupa terenul pe care te afli precum si datorita faptului ca are cauciuce foarte groase si nasoale, deci impingi mult la bicicleta, mai ales la pornire
Pe nici o bicicletă nu stai perfect drept, spatele e arcuit din cauză că trebuie să ții ghidonul-coloana de la pozitia perfect dreapta in care stai si care face ca, coloana sa ia socurile si sa le transmita direct in cap, daca ai sta un pic mai aplecat in fata, coloana ar fi arcuita si ar prelua altfel socurile.
Chiar conduci mașini? Nu este foarte ușor controlabilă, dar este folosibilă. La o mașină cu ABS nu ai control asupra frânei, controlul îl deține ABS-ul care intră de obicei în funcțiune mai devreme decât e nevoie.-frana in butuc nu prea poate fi controlata, e cam ca la o masina fara abs, pe cand o frana vbrake sau disc ai abs "in mana"
Nici o problemă dacă se strică rar și ține foarte mult (nu e tot aia?), e perfect dacă nu necesită întreținere și la orice reparații înlocuiești piese, că nu ai strung pe-acasă ca să le repari.-sistemul de viteze in butuc e ok, merge pe pricipiul:
-o chestie foarte complicata, care se strica rar dar tine foarte mult, nu are nevoie de intretinere, dar cand se strica se strica de tot si se repara prin inlocuire
Bausto, pune te rog întâi o poză cu sora ta, preferabil a la Libertatea (mai există?) și mă ofer să probeze și cele 4 biciclete pe care le am în garaj - ca bonus ofer și motocicleta. Și să mă anunți din timp ca să îmi fac horoscopul, să fie o zi cu soare dar nu prea cald și șampania receCel mai simplu e sa te prezinti cu una bucata sora, imbracata sport, intr-o zi fara ploaie, pe langa Piata Romana, unde va proba 2 dintre bicicletele mele personale, si va intelege ce si cum.

Just joking.