Opusul lui SS nu e naked, exista si rachete naked (Hornet). Confunzi carenata cu SS, dar carene au si 125CC, 400CC & 500CC.
La "doar" 100km/h ABS e inutil daca-ti iese o vaca-n fata la 50m si pe jos e nisip. ABS lungeste distanta de franare. Adica nu mori sub vaca ci in ea. Iar cu un SS ajungi la 100km/h cu a I-a.
Eu cu CB-ul, cand ma plictisesc si e soseaua libera si buna, ii dai gaz la maxim in primele viteze dar ma aplec pe ea sa nu se ridice ea pe o roata (am patit-o de doua ori). Cu SS daca faci asa ceva esti pe asfalt in urmatoarea fractiune de secunda.
In primele luni de motor reactionam fix cum citeam ca fac incepatorii: motorul imi aluneca pe sina de tramvai / nisip si eu acceleram agravand situatia. Cu SS probabil pana acum scriam din spital, daca aveam noroc.
Cu CB-ul am intrat uneori in niste curbe ca se dadea pe spate parul de pe mine din cauza emotiilor si nici acum nu pot spune ca sunt 51% sigur care e viteza maxima cu care pot aborda o curba pe care o cunosc deja. Cu SS-ul eram aproape sigur prin copaci.
Cu CB-ul am cazut de 4 ori anul asta, toate sub 5km/h, am schimbat deja oglinzile si scaritele. Cu banii care-i dadeam pe o carena de SS (in aceleasi accidente) mai luam un CB.
Singurul motiv pentru care-mi schimb CB-ul e lipsa carenei, de la 120km/h in sus eu intru in dansul celor 1000 palme (te simti palmuit din toate partile), iar AB1, cu acelasi motor dar carenat, ar putea fuma dupa carena. Ca putere mi-e arhisuficient desi pe 4 roti am condus de la 50cp la 450cp si nu aveau acelasi demaraj.
Dar unii vor sa-si parcheze SS-ul la Mall in drum dupa gel de par, astia nu au nevoie de sfaturi, ei stiu deja tot ce vor. Cum zicea unul pe motociclism.ro, "conteaza si ce are in cap si din fericire acolo sta bine" (un manelociclist incepator cu 600CC, care pierdea aderenta in drum drept si se mira de ce).