Motor de începător

lai

meh
Joined
Aug 1, 2004
Messages
1,522
Si costa 1200 RON. Adica mult. Or avea ei dotari si conditii excelente dar, da-o naibii de treaba, cu banii aia... faci altceva. :biggrin:

not so late edit: Velkan, de unde stii de 800 RON? Mie tocmai mi-a zis proaspatu' lor invatacel, salogel, ca e 1200.
 

Azazel

Barbar
Joined
Nov 26, 2003
Messages
880
Vroiam sa zic ca s-au scumpit rau scolile, eu am dat 300 RON prin 2006, acum vad ca Moto TT e cea mai scumpa de pe piata.

Daca tot mergeti in grup, cereti macar o reducere. :biggrin:

LE: 1200 RON? Cred ca e o gluma. Dati un telefon si la Alfamotors Academy, cu Marius Vasile am dat traseul si mi s-a parut super ok. Scoala am facut-o la Autostar dar la examen era instructorul racit cobza.

LLE: La Autostar a ajuns 550 RON, deci da, s-au scumpit scolile. 800 RON pentru o scoala bine facuta nu mai pare asa mult.

LLLE: Cred ca in curand ma apuc si de C. :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Velkan, de unde stii de 800 RON? Mie tocmai mi-a zis proaspatu' lor invatacel, salogel, ca e 1200.
Pentru că acolo fac şi io şi atît mi-au cerut? Poate s-a scumpit în ultimele două săptămîni. :biggrin:
 

puterfixer

Administrator
Sugar daddy
Joined
Oct 30, 2003
Messages
7,248
Gugl hates me, îmi dădea tot bălării pe forumuri, YouTube şi blog-uri străine. Mulţumesc!

PS: tocmai am sunat la MotoTT şi mi-a zis o tanti că-i 800 lei. Salogel, ţi-am zis să nu te duci la costum :biggrin:
 

Alter Ego

PEDs, EPO & More.
Joined
Mar 24, 2004
Messages
337
Scuzaţi-mi eroarea, am confundat eu. I was high! :goofy:
Şcoala la care fac eu se află în parcul Semănătoarea, costă 1200 RON, am 5 motoare diferite la îndemână, atât clasă, cat şi capacitatea cilindrică. Se începe de la un "banal" 125cc şi te duce până la unul de 600cc. Am mai vorbit cu motorişti şi asta mi-au recomandat. Am asistat la o şedinţă şi zic că-i ok. Luni intru în pâine şi vă voi da mai multe detalii.
Wish me luck! :biggrin:
 

Bico

Membru
Joined
Nov 17, 2004
Messages
188
Pentru cei ce nu stau la casa ci la bloc, in cartiere mai mult sau mai putin grozave, ce sanse au sa gaseasca un loc bun pentru parcarea motocicletei?
O motocicleta se fura mai usor decit o masina, legarea cu un cablu de un pom sau de gardul ce imprejmuieste spatiul verde din apropierea blocului nu cred ca ajuta prea mult...
Cum se pot evita zgirieturi, taieri de roti, etc sau chiar furtul motocicletei atita timp cit nu ai un garaj sau o curte pe care sa fii propietar?
 

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Messages
7,877
Eu am stat 2 ani la bloc cu motocicleta sub balcon şi nu am avut probleme: am uitat de două ori cheia în contact şi o dată mi-a adus-o un vecin, a doua oară am găsit-o eu. Nu am parcat în stradă, ci pe bordura îngustă de beton de lângă bloc (chiar lângă zidul blocului). Cu vecinii nu am avut probleme (bloc cu 4 etaje, deşi eu nu îi cunosc ei mă cunoşteau, erau mai vechi în bloc şi se ştiau toţi între ei), cu grija unui furt am stat iniţial pentru că maşina mi-au spart-o de două ori, de motocicleta aflată la 5-6 metri distanţă nu s-au atins. Nici măcar nu am legat-o de ceva şi nici blocaj la roată nu i-am pus, dar cel mai mult cred că influenţează zona de parcare: la bulevard sau într-o parcare mai mare unde intră uşor o dubă riscul de furt e mare, la mine pe alee abia trecea o dubă pe stradă ziua. Cartierul în cauză e Militari.

Pentru cei interesaţi, există câteva parcări subterane plătite şi păzite, una la Bucur Obor şi una în Drumul Taberei (Bd. Timişoara), în alte cartiere nu ştiu. În alte cazuri se practică închirierea unui garaj închis pentru 2-3 motociclete (ipman foloseşte metoda cu gigawatt şi încă cineva, probabil e loc şi pentru puterfixer dacă vrea că tot stă în zonă). Cum numărul de motociclete în Bucureşti e deja de câteva zeci de mii se găsesc uşor încă 1-2 persoane pentru sharing.

Peste iarnă mulţi nebuni parchează motocicleta în casă (urcată pe scări şi până la etajul 10, nu e nevoie decât de alţi 3 prieteni :biggrin:), dar există şi locaţii (un soi de depozite) pentru iarnă, încălzite (>5 grade permanent).
 

Azazel

Barbar
Joined
Nov 26, 2003
Messages
880
Jurnalul unei inmatriculari, care multi zic ca dureaza o zi:
- miercuri se bate palma: o secunda. Se face programarea la RAR, printr-un miracol e liber a doua zi, de obicei astepti 3-4 zile.
- joi se merge la RAR, 9 ore.
- pana te intorci, se inchid traducatorii. Gasit exceptia care confirma regula, avea program pana la 18.00. Dar nu se face nimic pe loc, 24 ore sau 12 cu taxa de urgenta.
- vineri la 13.15 e gata actul tradus. Mers la financiar. La financiar "se strica serverul". Program pana la 14.00. Astept, ma uit pe acte, vad traducere legalizata, din 28.03.2008 traducatorul a tradus si legalizat in 29.03.2098. Si nu e prima oara cand patesc asa ceva cu notarii. Metode evazive de distragere a atentiei organului fiscal, nu observa greseala, imi pune stampila. Dar nu poate sa-mi ia si banii de taxa de inmatriculare. Ca nu merge serverul.
- mers la CEC-ul alaturat, nu ia banii;
- mers la CEC-ul de la Udriste, afla ca-s din 6, da din cap a mila si-mi ia banii. Imi explica si pricep: autoritatili din 6 nu au parteneriate cu nimeni sa incaseze bani, ca sa nu dea comisioane ii incaseaza doar direct.
- fericit nevoie mare, ma duc la Udriste sa depun dosarul. La ghiseu afis mare "Din motive tehnice dosarele depuse pe 4.04 ridica actele pe 8.04".

Si uite asa, inmatricularea aia care cica unii o fac intr-o zi, imi ia de miercuri pana marti, adica o saptamana.
 

Pisoi

Monsieur Pussycat
Sugar daddy
Joined
Oct 10, 2003
Messages
1,375
Durează o zi. Pe bune. Uite cum:

1. Cumperi maşina în Germania.
2. O înmatriculezi în Germania.
3. Rămâi acolo.
 

Azazel

Barbar
Joined
Nov 26, 2003
Messages
880
Azazel, pîn' la urmă ce ţi-ai luat? CB 500-le?
:yeap:

AdrianB1 a avut dreptate, e arhisuficient pentru un incepator, in primele 3 viteze trebuie sa ai grija cat gaz ii dai. Imi era teama ca nu va fi "suficient" dar acum sunt sigur ca este si ma intreb ce naiba faci cu un supersport in Romania. Am condus si un GS 500 dar CB-ul e altceva, mai manevrabil si mai puternic (parca ar fi mai usor). Pentru incepatori, recomand. Revin cu detalii, inca nu am numerele si nu am putut face decat cativa km.

Ramane sa descopar:
- unde e butonul de recirculare a aerului pe motor ca e tare nasol in spatele unui camion;
- cum iti dai seama cate viteze dai mai jos, daca esti intr-o viteza ... superioara (ca nu stai sa le numeri) si apoi vrei a II-a. Pana acum am scazut pana la I-a si apoi a II-a dar nu sunt sigur ca e cea mai buna metoda;
- daca exista casca cu stergator pentru ca daca isi spala ala din fata ta parbrizul, iti spala si viziera ta;

Acum caut magazin cu accesorii, vreau absolut tot, echipamentul nu e optional. Nu doar pentru siguranta ci si pentru confort.
 
Last edited:

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Messages
7,877
E copy/paste de pe forumuri moto, nu injurati stilul: nu toti motociclistii au terminat studiile obligatorii.

Bucuresti
Trancanici & Cozo Mall, strada Energeticienilor (numar habar nu am) intersectia cu Fizicienilor

United Motors, compil pipera, sos pipera nr 44: Shoei, Schubert, Caberg, Dainese

Pe Eminescu este magazinul de Outlet al ScorpioAZ. scorpio a-z : http://www.scorpio-az.ro/ importa Icon, HJC printre multe altele


C&C Motorbikes Bd.Iuliu Maniu nr.7, cele mai convenabile preturi la uleiuri Motul si filtre K&N.

Motor Team pe Bolidului nr.6, langa Mall Plaza. Importatori Neowell, XPD, Suomy. http://www.motorteam.ro/

Motor Unu - mai nou pe Decebal pe langa Piata Alba iulia. Importator Arai, Dainese; motorunu : http://www.motorunu.ro/

khaki armi shop : http://www.kaki.ro/ pentru caschete cine mai doreste, cine mai pofteste

Motolouis: in targul Autovit, au produse de la www.louis.de
Paula Biker's Shop - Ploiesti, au si site de web, tot produse de la Louis

Pentru alte orase intrebati si aflu.

Raspunsuri:
- ce cauti in spatele unui camion? depaseste-l
- unele motociclete indica treapta de viteza pe bord, dar in general nu ai nevoie: dupa turatie si viteza iti dai seama destul de usor in ce treapta esti si oricum poti retrograda treptat; nu conteaza in ce viteza esti, ci conteaza ce turatie ai in acea treapta de viteza, intr-a doua poti pleca de pe loc si poti atinge 100 km/h, cu a 3-a cam 140, doar cu aceste doua trepte te descurci excelent :smile:
- dispozitiv de reglat stropitoarele masinii din fata exista, doar ca unii nu l-au folosit la timp
- cu un supersport in Romania agati pustoaice pe Magheru, la Mall sau in alte locuri de bon ton; sunt cele mai putin manevrabile moto care exista si cele mai incomode, in oras sunt greu de manevrat iar afara greu de tinut in limite legale (cand in treapta 1 ajungi la aproape 150 km/h e greu sa nu treci de 200) :frown: seamana un pic cu calaritul unei rachete, mergi prea tare si nu iei bine curbele :biggrin:
 

Alter Ego

PEDs, EPO & More.
Joined
Mar 24, 2004
Messages
337
Mulţam fain pentru info, Adrian! :beer:

cu un supersport in Romania agati pustoaice pe Magheru, la Mall sau in alte locuri de bon ton
Cel mai bun argument pentru a-mi cumpăra supersport! :haha:

Acum rămâne de văzut: ZX6-R, YZF R6 sau CBR 600. Dăm cu banul! :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Dar să fie SH să poţi să dai cu el de pămînt fără să te doară sufletul. :biggrin:
 
Top Bottom