Curent, gaze, apa

Ok, fair, este și oarecum normal să fie cu plată, dar măcar să fie disponibile.
Sunt destule, si disponibilitatea e relativ mare pentru ca platesti in plus fata de un loc normal de parcare atunci cand s-a terminat incarcarea. Sigur, exista si notificare pe telefon cand se termina incarcarea, etc. Chiar si pretul e bun.
Modelul asta este si in alte tari, dar depinde de disponibillitatea energetica.
 
  • Like
Reactions: Neo
Până acum n-am lucrat în niciun spital din .ro care să aibă parcare ok pentru toți medicii, darămite locuri cu încărcare pentru electrice :(
 
Ei acuma și tu. Spitalele din RO n-au ținut pasul cu medicina modernă sau cu standardele actuale de ce vrei tu, doar n-o să înceapă să recupereze secole de înapoiere pornind de la parcări.
 
Ei acuma și tu. Spitalele din RO n-au ținut pasul cu medicina modernă sau cu standardele actuale de ce vrei tu, doar n-o să înceapă să recupereze secole de înapoiere pornind de la parcări.
Ai fi surprins, dar există și locuri în spitale unde se ține pasul foarte frumos. Am spus locuri în spitale, nu spitale pentru că spitalele în general nu. Dar ai camere de gardă moderne, cu protocoale moderne și cât de cât merge destul de similar cu ce-i afară.
 
Ai fi surprins, dar există și locuri în spitale unde se ține pasul foarte frumos. Am spus locuri în spitale, nu spitale pentru că spitalele în general nu. Dar ai camere de gardă moderne, cu protocoale moderne și cât de cât merge destul de similar cu ce-i afară.
Un pas inainte.
Dar ce-am povestit eu inainte se intampla putin mai la nord-vest vreo 3000km. Si inca nici aici nu este chiar oriunde, probabil nici spitalele nu au asa ceva din motive particulare locului si probabil nu in ultimul rand legat de costuri. Nici un spital nu isi permite costurile pe care le au firmele care fac cercetare intr-un campus cu foarte multi oameni intr-un loc (zeci de mii).
 
Da' domnii medicii nu pot merge cu transportul în comun? Sau le miroase mâna a bară de autobuz?
Eu personal nu pot pentru că am un autobuz la 30 de minute care vine de fapt la 1h și trebuie să mai schimb vreo 3 ca să ajung unde trebuie. Iar transportul în comun în București este infect. Din toate punctele de vedere (nu se poartă mască, etc). Am avut covid și încă nu m-am recuperat după covid lung și n-am chef de runda a treia. La spital port mască permanent, iar în autobuz/metrou degeaba o port dacă restul nu poartă.

Parcă seppuku îi zicea, nu mai știu...
Eram ironic, da, seppuku îi zice :D
 
Eu personal nu pot pentru că am un autobuz la 30 de minute care vine de fapt la 1h și trebuie să mai schimb vreo 3 ca să ajung unde trebuie. Iar transportul în comun în București este infect. Din toate punctele de vedere (nu se poartă mască, etc). Am avut covid și încă nu m-am recuperat după covid lung și n-am chef de runda a treia. La spital port mască permanent, iar în autobuz/metrou degeaba o port dacă restul nu poartă.
Exact aceeași problemă o au mulți oameni:
- transport în comun anevoios
- nu merg pe bicicletă pentru că transpir
- pute în autobuz
- sunt claustrofob în autobuz
- stau în Popești, îmi duc copilul la școală în Drumul Taberei și lucrez în Pipera, de aceea trebuie să traversez zilnic orașul de 2 ori la ore de vârf...

Probabil nu durează prea mult transportul cu mașina sau e prea ieftin să parchezi pe trotuar aiurea (nu e la adresa lui Neo, e ceva generic).

Am vizitat Londra de curând - mi-a plăcut. Lași mașîna la periferie, marchezi 25 de lire pe zi la Richmond în parcarea NCP și o arzi trendinez cu metroul/trenul, o oră până în centru. Dacă insiști să intri cu mașina în centru plătești vreo 3 taxe și parcare de vreo 50 de lire pe zi, dacă găsești.
 
Când o să aibă Bucureștiul infrastructura și sistemul de transport la capacitate 10% din Londra îmi parchez definitiv mașina pentru mers în oraș. Sau ai impresia că-mi place să-mi bulesc DPFul stând la semafor la Obor?
 
DPF? Poluator mic ...
Din pacate povestea aia de mai sus nu se rezolva peste noapte, deci va mai dura. Pe langa niste bani seriosi ar trebui si niste contracte la fel de serioase dar care nu se intampla din multe motive.
 
  • Like
Reactions: Neo
DPF? Poluator mic ...
Din pacate povestea aia de mai sus nu se rezolva peste noapte, deci va mai dura. Pe langa niste bani seriosi ar trebui si niste contracte la fel de serioase dar care nu se intampla din multe motive.
Nu înțeleg asta cu "poluator mic", mașina este EURO VI la emisii, mai green de atât doar electrică și pe așa ceva nu dau banii. Și-i de la Ford, nu îi VW (da, cică toți mint, până una alta doar VW au fost prinși cu mâța-n sac urât de tot).

Am socotit cu un prieten, inginer la Porsche de altfel (napkin math) că un BMW i3 scos din cutie la reprezentanță a poluat deja cât mașina mea în 100.000km. Nu mai spun de "energia curată" care vine tot din ars cărbune.
 
Eh, ia-o si tu ca pe o gluma.
Cu siguranta nu esti tu cea mai mare problema cand vine vorba de poluare.
 
Având în vedere câte mașini am văzut pe aici cu DPF-off (se simte în mirosul eșapamentelor lor) categoric nu sunt cea mai mare problemă dpdv al poluării. De fapt mi se pare o chestie interesantă, țările mai sărace vor avea de luptat grav pentru a reduce poluarea de la autoturisme. Pentru că dacă se dau legi și se și aplica, 3/4 din populație rămâne fără mașină. Și mulți nu își permit efectiv asta sau o mașină nouă :(
 
FML a venit regularizarea la întreținere pentru 2021, am de plată cam 1500€. Și fiindcă au crescut costurile cu energia, se mărește și chiria cu aproape 25% față de când am semnat contractul acum aproape 6 ani. Wheeeee.
 
Cam mult la regularizare, n-ai stat cu ochii pe butelie? Sau de ce diferenta? Eu in general am cam fost pe linie cu utilitatile, de obicei primeam inapoi bani de-o acadea. Si acum cand au crescut preturile la energie am tot marit platile incercand sa echivalez diferenta, vedem in martie cand primesc regularizarea daca ma apuc sau nu de dieta :angel:
 
Back
Top