Pompa de căldură lucrează eficient pentru a aduce agentul termic la vreo 30 grade cât e suficient pentru încălzirea în pardoseală (temperatură mai joasă, suprafață radiantă mare) decât la 60-70 grade cât necesită un calorifer.
Nu neapărat: https://www.uponor.com/ro-ro/produse/incalzire-si-racire-prin-pardoseala/minitec.Încălzirea în pardoseală e faină, dar retrofit la încălzire cu agent termic într-un apartament e destul de complicat - te înalță minim 10cm față de beton (recomandat 18 la unii), pentru că ai nevoie măcar de câțiva cm de izolație dedesubt, apoi vine țeava (~2cm), apoi șapă deasupra minim 4-5cm de la țeavă. Altfel încălzești dedesubt mai mult.
Vezi mai sus. Sistemele low-profile se instalează doar cu șapă auto-nivelantă, deci inerție termică (mai) mică.Downside: inerție termică maaare. Chestia cu "ah, dau un pic drumul la căldură seara" nu prea funcționează - durează multe ore să se încălzească șapa, iar temperatura joasă a agentului termic nu ajută. Eu am pus control la distanță ca să pot porni încălzirea măcar cu 12 ore înainte de ajuns acasă, dacă plecăm iarna pe perioade lungi de timp.
Well, there's a good business ideaExistă automatizări care să conecteze diverși consumatori numai dacă pot fi acoperiți din producția panourilor. Of course, toate pe care le-am văzut costă cât jumătate de invertor, chiar dacă e doar un releu glorios comandat printr-o serială. Pentru că pot.
În funcție de serviciu ar trebui să ai încărcare gratuită pentru mașină acolo, dar mno.Din nefericire, cata vreme bate soarele, masina e de obicei cu tine la serviciu, nu acasa.
Aici sunt multe locuri de parcare cu incarcator, dar gratuit nu este. Nici energia in sine, nici locul de parcare, ba chiar locul de parcare e foarte scump fata de unul obisnuit cand s-a terminat incarcarea.În funcție de serviciu ar trebui să ai încărcare gratuită pentru mașină acolo, dar mno.
Ok, fair, este și oarecum normal să fie cu plată, dar măcar să fie disponibile.Aici sunt multe locuri de parcare cu incarcator, dar gratuit nu este. Nici energia in sine, nici locul de parcare, ba chiar locul de parcare e foarte scump fata de unul obisnuit cand s-a terminat incarcarea.
Si chestia asta cu energia gratuita cred ca nu va mai fi prea comuna avand in vedere timpurile care vin.