La tine e altceva, la modelele mai vechi de turbodiesel turbina intra in functiune la o turatie mai mare, gen 1500-1800 si se percepe ca "turbo lag"; la motoarele VW noi (cel putin 2010+) turbina contribuie si la 1000 rpm, ceea ce face sa dispara "turbo lag". Oricum banuiesc ca nu e o problema pentru tine demarajul mai lent, daca voiai ceva rapid pastrai motocicletaDescrierea aia suna foarte familiar. Am un Ford diesel. Ca sa plec de la semafor calc acceleratia cu 2 secunde inainte sa bag in viteza.
Germany went further than the UK, calling for the tests to be conducted on sloping downhill tracks, and for allowing manufacturers to declare a final CO2 value 4% lower than the one measured. France supported all the proposed loopholes, bar the 4% lower CO2 value.
Tocmai ca la turatie mica, unde puterea motorului e chiar mica, e nevoie mai mare de turbo. Nu toata lumea pleaca de pe loc la 3000 rpm ca la o moto de cilindree mica, cu Golf-ul eu plec de pe loc la 1500 rpm si e perfect, cu Audi (motor mai mare, putere dubla, dar turbina intra la 1800) pornirea de pe loc e mai putin placuta decat la Golf.Turbinele de la motoarele turbo nu contribuie chiar la orice turatie si chiar n-ar fi nevoie. Dar da, cele cu geometrie variabila contribuie de la o turatie mai mica decit cele "clasice", desigur de nevoie, pentru ca motoarele devin mai mici pe zi ce trece.
Ba se poate, depinde de sofer si depinde de aglomeratie. Stiu o tipa care are un consum mediu in oras de 12 litri /100 km (nu conteaza masina si motorul, ci comparatia) cu a carei masina am mers la un moment dat si eu si am scos un consum de 6-7 litri/100 km. Asta inseamna ca ceea ce tie ti se pare amuzant e o realitate trista pentru alti soferi.Chiar citeam si ma amuzam ca uniii scriu ca motorul de 1.4TSI de la VW consuma in oras 11-12 litri la suta de km. Cam cat alte motoare mult mai mari de pe alte continente.
There is no such thing. Prefer o mașină asiatică la orice oră.Si uite asa s-a dus dreq German quality sau Made in Germany sau dracu' sa-i ia.