Shit. Că la corporaţii ăla e main course. Da' o dăm în offtopic.
Ontopic: la recomandarea lui
Neo am încercat
WRC FIA World Rally Championship. Nu, nu ştiu ce înseamnă WRC şi FIA, da' e cu maşini şi raliuri.
Pe scurt, aşa, să se oftice
Adrian că nu dau detalii:
- Maşinile sunt interesante, gen Ford Fiesta R2 (dacă îmi amintesc bine).
- Cariera e mişto, cu speciale şi avansare de la raliuri locale (un fel de "divizia onoare") până la WRC ăl mare.
- Traseele sunt simpluţe pe easy şi enorm de dificile pe orice altceva (ok, joc din taste, nu trageţi în pianist!).
- Physics: mi se par aiurea. Maşina pare să nu te asculte; compar cu Live for Speed S2, unde mă simt destul de în largul meu, ştiu când şi cât să frânez, când şi cât să accelerez; OK, nu suficient de bine cât să fac performanţă, dar suficient cât să nu ies în decor. La WRC FIA ăsta e cam nasol, sunt curbe unde pur şi simplu maşina nu te ascultă, gen faci stânga şi face şi maşina stânga după o secundă. Derapajele sunt minime; dacă intru cu viteză mare în curbă tot nu derapează, ci ia curba prea larg şi mă înfig în zid.
- Grafica: my oh my. Pare din secolul trecut, deşi am impresia că e o treabă intenţionată. Adică traseul e tulburel la distanţă şi devine din ce în ce mai clar pe măsură ce se apropie. Nu există ieşiri în decor, alea puţine care sunt se taxează urgent prin resetarea maşinii pe traseu (chestie automată, n-ai ce-i face). Uneori am impresia că sunt o bilă rostogolindu-se îrintr-un şanţ. În dreapta pare câmp? Nah, e barieră invizibilă. În stânga sunt copaci? Da, 2-3 reali, restul "pictaţi".
- Sound: ce e interesant e copilotul, care zbiară (şi) la tine când te izbeşti de ceva; se bucură când ai avans mare faţă de ăilalţi, chestii de-astea.
Una peste alta... se putea şi mai bine