Level 50 something. Cred ca 51 sau 52. Ieri eram la 49 si extrapolez si eu
.
Am urmat o linie clara de specializare. In conditiile in care la magic sau dexterity am 20 si ceva, la strength am 200+ (variaza cu pana la 30 in functie de ce item mai pun pe mine). Toate armor/weapon/trinkets sunt gandite pentru cresterea damage-ului prin enchantments sau gems si toate skillurile s-au orientat in directia asta. Slash attack, dual wielding, martial weapons, toate la maxim. Critical strike la fel, skill+enchantments.
Am enchantuit armele alea de mi-au iesit peri albi si am falimentat in mod repetat
. Asa am aflat ca exista si posibilitatea ca acel "random enchantment" sa fie ca iti ia tot ce ai pe itemul respectiv si trebuie sa mai bagi 80-100k gold ca sa refaci arma.
Armele sunt average+fast attack speed cu o lista de bonusuri care umple toata interfata
.
Problema cu abordarea asta e ca nu am crowd control. Tot ce iese in afara range-ului de slash e "de neatins" pentru mine si nu de putine ori m-am trezit ca sunt la un pas sa mor pentru ca in multimea aia nici nu mai stiu in cine dau, nici macar nu mai vad cursorul si iau lovituri pe la spate cu caruta.
Problema si mai mare e ca devine repetitiv ca dracu si chiar nu imi imaginez ce se poate intampla in joc sa ma tina cu ochiul lipit de ecran. Asa aflu si de ce n-as fi bun de WoW, cu un attention span ca al meu.
Apropo, singura metoda sa vad exact ce damage fac cu critical strike a fost sa caut monstri cat mai puternici (sau 8-10 mici apoi faci rapid calcule mintale pana sa dispara cifrele
), adica pe care sa nu-i rad din prima. Si astia-s mai greu de gasit. Daca mai pui si norocul de a avea un critical strike de la prima lovitura, lucru care se intampla mai rar, e si mai greu sa nimeresti un moment in care sa faci damage maxim. Asa am ajuns la 22+k in timp ce cafteam un dragon.