Torchlight

Pai aici depinde si de viteza armei, daca ai ceva fast poti avea criticals mai mici, dar dps-ul total sa fie mai mare.

Norocul e extrem de important la drops, poti avea chestii cu +500 health sau +30 strength, sau dupa ce ti-ai facut super arma sa mai dai un enchant si sa le stergi pe toate :smile:.
 
Level 50 something. Cred ca 51 sau 52. Ieri eram la 49 si extrapolez si eu :tongue:.
Am urmat o linie clara de specializare. In conditiile in care la magic sau dexterity am 20 si ceva, la strength am 200+ (variaza cu pana la 30 in functie de ce item mai pun pe mine). Toate armor/weapon/trinkets sunt gandite pentru cresterea damage-ului prin enchantments sau gems si toate skillurile s-au orientat in directia asta. Slash attack, dual wielding, martial weapons, toate la maxim. Critical strike la fel, skill+enchantments.

Am enchantuit armele alea de mi-au iesit peri albi si am falimentat in mod repetat :smile:. Asa am aflat ca exista si posibilitatea ca acel "random enchantment" sa fie ca iti ia tot ce ai pe itemul respectiv si trebuie sa mai bagi 80-100k gold ca sa refaci arma.

Armele sunt average+fast attack speed cu o lista de bonusuri care umple toata interfata :tongue:.

Problema cu abordarea asta e ca nu am crowd control. Tot ce iese in afara range-ului de slash e "de neatins" pentru mine si nu de putine ori m-am trezit ca sunt la un pas sa mor pentru ca in multimea aia nici nu mai stiu in cine dau, nici macar nu mai vad cursorul si iau lovituri pe la spate cu caruta.

Problema si mai mare e ca devine repetitiv ca dracu si chiar nu imi imaginez ce se poate intampla in joc sa ma tina cu ochiul lipit de ecran. Asa aflu si de ce n-as fi bun de WoW, cu un attention span ca al meu.

Apropo, singura metoda sa vad exact ce damage fac cu critical strike a fost sa caut monstri cat mai puternici (sau 8-10 mici apoi faci rapid calcule mintale pana sa dispara cifrele :goofy:), adica pe care sa nu-i rad din prima. Si astia-s mai greu de gasit. Daca mai pui si norocul de a avea un critical strike de la prima lovitura, lucru care se intampla mai rar, e si mai greu sa nimeresti un moment in care sa faci damage maxim. Asa am ajuns la 22+k in timp ce cafteam un dragon.
 
Steaua ia bataie, NFS m-am jucat mai devreme, asa ca ma apuc de Torchlight, see you soon! :goofy:

LE: Clona cam nesimtita de Diablo II, niiiiiceeeee... :biggrin:
 
Păi stai aşa, tu ai extrapolat critical amount-ul sau l-ai văzut pe ecran? Că eu l-am văzut pe al meu. Mă rog, n-am la strength decât vreo 140, că am băgat o căruţă şi în Dexterity (pistol rulz).
 
Nu, am extrapolat ca daca eram la level 49, dupa o zi de joc trebuie sa fi ajuns pe la 51-52. Ma uit mai incolo la ce level sunt. Critical strike e 100% verificat pe niste "poor unsuspecting monsters" :tongue:.

Armamentul secundar e format din doua pistoale 800+600 damage. Norocul a fost ca astea nu cer mare lucru la dexterity altfel nici nu ma oboseam. Si asa le folosesc doar la barrels si nici acolo mereu.
 
Cum folosești două pistoale? Nu poți să le ții în mână și să mai ții și sabia aia de 10k dps, iar de schimbat pentru un butoi ... am învățat Fireball 1 fix pentru asta, poate fi pus pe un hotkey.
 
Folosesc doua pistoale ca armament secundar. Al doilea rand de arme. Este just for fun si nimic mai mult. Armamentul principal e constituit din arme meelee. Totusi nu am arma de 10k dps. Am spus ca fac 22k damage doar la critical strikes, atunci cand folosesc armele cele mai potente. Nu am idee cat de rapide sunt armele in termeni de lovituri pe secunda.
 
Io joc in sesiuni scurte, mai ales la munca. Acasa sunt ocupat fie cu Bordelands, fie cu GTA IV pe Xbox si mai nou cu Dragonaj, asa ca nu am ajuns decat pe la nivel 15-20.
Mi se pare frustrant un lucru: am bagat puncte la greu in dual-wielding si dau damage de 2 ori mai mare cu-n polearm two-handed. Wasted points.
 
Armele mele arata cam ca in attach. Le mai enchant-uiesc un pic maine :tongue:.
Am bagat in slash attack si dual wielding (max) tocmai pentru ca folosesc numai configuratia asta, cu 2 arme.

In momentul asta, dupa ce mi-am luat teapa cu o arma "facuta" pe care mi-a descantat-o ala, am ajuns la ce se vede in poza.
Pistoalele inca mai sunt pentru ca se mai intampla sa ajunga creaturi prin zone la care nu am acces (bug - ajung in spatele unor obstacole su sus pe cine stie ce zid) si nu am chef sa invat magic numai pentru ele. Si asa sloturile alea doua pentru armamentul secundar ar sta degeaba.

Acum am ajuns la un maxim absolut ~45k damage la critical strike. Asta daca interpretez eu corect cifrele care ies din aia in timp ce-i imprastii pe jos :biggrin:.
 

Attachments

  • gear.jpg
    gear.jpg
    136.8 KB · Views: 65
Da, frumos, frumos. Eu de-abia am un pic peste 1K damage la fiecare armă. Still, 45K critical pare cam mult :smile:
 
Parca asa am vazut cand ma bateam cu o amazoana de-aia :biggrin:. In critterii mici nu prea am ce sa vad, 8-10k si atat. Loviturile uzuale sunt de 35k, la creaturile mai rezistente si mai apar ocazional de-astea very strong, gen ogre, la care am apucat sa vad lovituri de 43-45k. Din pacate acolo e mai greu cu screenshot pentru ca in toiul luptei nu-mi arde sa caut butonul de print screen (mai ales ca F-urile si celelalte butoane sunt touch si nu am nici un fel de feedback tactil ca am nimerit butonul corect). But I'll give it a try.
 
Hmm... 8-10K am văzut şi eu la ăştia mai mici, dar chiar nu-mi aduc aminte să fi văzut vreo valoare la boşi. Probabil fiindcă e prea mare haos când se întâmplă...
 
Lvl 10 şi eu. Mi se pare că aduce mai mult a action-adventure decît a RPG: skill-uri puţine, micromanagement redus, noob-friendly. :biggrin: Cred că se poate juca fără prea mari probleme fără skill-uri sau attribute points, iar la nivel de items îmi aminteşte de Dungeon Siege - îl echipezi pe cel mai recent găsit.
 
A aparut si un update pentru joc, chestia ciudata e ca e de fapt tot jocul refacut, il dezinstalezi pe-ala vechi si il instalezi din nou cu aceleasi setari si salvari... sa vedem ce-i de el in forma noua. :smile:
 
Am uitat de el o saptamana si cum am jucat iar am dat peste o ciudatenie... sau cel putin asa cred. Obiectele "unique" nu ar trebui sa fie... unice? Cum se face ca am doua pistoale "unice" identice?

Si o chestie absolut stupida, am reusit si eu sa fac in sfarsit un set de items (doua arme identice + colier) si culmea, indiferent cate obiecte din set ai avea nu creste in nici un fel "potenta" setului. 36 armor degraded per hit chiar daca ai 1, 2 sau 3 piese. Stupid.

Ma duc sa mai bag 2-3 enchanturi pe arme :biggrin:.

Patchul ala aduce ceva nou? Si e pe "alti bani, alta distractie"?
 

Attachments

  • gear.jpg
    gear.jpg
    198.5 KB · Views: 60
Obiectele "unique" nu ar trebui sa fie... unice? Cum se face ca am doua pistoale "unice" identice?

Nu. :smile: Sînt unice prin faptul că au atribute multe pe care în mod normal nu ai putea să le găseşti pe acelaşi item. Dar poţi să ai acelaşi obiect unic de cîte ori te ţine norocul. (În TQ mă plictisisem de cîte Teucer's Warbow şi Truncheon of Malice găsisem - unice legendare).
 
I-am mai dat și eu o șansă la fix un an de la prima tentativă. Îmi tot lasă impresia de neatenție la detalii, vrăji neechilibrate, mă rog, lipsă de finisare în general, adică exact opusul lui Blizzard, ceea ce face dintr-un joc cu potențial unul mediocru.

Vanquisher, pe hard, lvl 24 sau pe acolo. Tactica: Frost Pilum pentru freeze, pus Devouring Trap, dat cu Explosive Shot pentru AOE, cu Critical Strike și Ranged Expertise, normal. Dihorul și-o ia destul de repede, deci canci tanking, trebuie kiting.

M-ar tenta un Alchemist cu summoning: pet, 6 impi și 2 golemi cu Thorned Minions, Burning Bind, Pet Mastery și Frailty de la mine ar trebui să meargă, dar nu știu cît de bine scalează și mi-e să nu ajung mai tîrziu să moară minions pe capete și să rămîn eu să arunc cu pietre.
 
Back
Top