Punctu' 1) O sa zici ca sunt paranoic dar sa stii ca spalarea creierului chiar exista. Nu in sensul in care apare prin filmele SF dar exista. Firmele de publicitate (alea serioase) au angajati psihologi si fac studii despre cat de eficienta este o anume reclama. Cu alte cuvinte studiaza cat de tare iti doresti sa cumperi produsul dupa ce ai vazut reclama. Despre spalarea creierului nici macar nu iti dai seama. Atata doar ca produsul repectiv incepe sa sune interesant/atractiv dupa ce ai vazut reclama.
Acum despre google. Daca reclama pe care o vezi se refera la o categorie de produse ce te intereseaza atunci spalarea creierului este cu atat mai eficienta.
Internetul traieste din publicitate. Google traieste din publicitate. Daca google nu te poate convinge sa cumperi un produs, orice produs, atunci google ar fi declarat inutil de catre sponsori si ar ramane fara bani. Bye-bye google.
Punctu' 2) Situatie ipotetica: Vine cineva la tine si are nevoie sa caute ceva pe net despre Renault-uri. Poate nu vrei sa afle ca tie iti plac de fapt Citroen-urile. Cand o sa-i apara 90% din rezultate teste comparative Renault-Citroen o sa-i fie foarte clara situatia.
Acum despre google. Daca reclama pe care o vezi se refera la o categorie de produse ce te intereseaza atunci spalarea creierului este cu atat mai eficienta.
Internetul traieste din publicitate. Google traieste din publicitate. Daca google nu te poate convinge sa cumperi un produs, orice produs, atunci google ar fi declarat inutil de catre sponsori si ar ramane fara bani. Bye-bye google.
Punctu' 2) Situatie ipotetica: Vine cineva la tine si are nevoie sa caute ceva pe net despre Renault-uri. Poate nu vrei sa afle ca tie iti plac de fapt Citroen-urile. Cand o sa-i apara 90% din rezultate teste comparative Renault-Citroen o sa-i fie foarte clara situatia.