Întrebări pe care ni le punem de mult

La serviciu aveam un desktop, de pe vremea i5 750, cu 8GB RAM (2x4GB). L-am folosit doar câteva luni, că am fost trimis la client și de-atunci am trecut 100% pe laptop, și s-a tot târât prin diverse locuri. L-am "înviat" pentru un proiect acum, și surpriză! Vede doar 4GB RAM. 2x2, mai precis. Fie că bag memorii de 4GB, fie că bag de 2GB, el tot de 2GB le vede, indiferent în ce configurație (4+4 pe canale diferite=4, 4+4 pe același canal=4, 4+2=4, 4+4+2=6, 4+4+4=6, 4+4+4+2=8). MB-ul e ceva Intel desktop board cu chipset P55. M-am uitat prin BIOS, n-are vreo setare pentru memorii (e de pe vremea când BIOS-urile Intel aveau doar super strictul necesar). Clar la început a funcționat corect, iar memoriile chiar sunt de cât scrie pe ele. Idei?
Du-te la Resource monitor din Control Panel \Performance information & tools \Advanced Tools, pe segmentul Memory si acolo iti arata distribuirea ei. La mine din 8GB (4+4) am 4105MB Reserved, de aceea la bootare vedea doar 4GB ram. Poate te ajuta informatia; eu stiu ca am alergat mult timp pe net pana am vazut unde imi dispare 4GB ram. (W7 pe 64bit, ca sa fim intelesi).
 
Relativ mic. La Dacie eu tot lovesc ocazional cu scutul prin gropi, se indoaie si apoi vibreaza pe motor. La Audi scutul e din 2 bucati si cand s-au busit niste prinderi a trebuit sa il inlocuiesc; partea din fata am gasit-o si am schimbat-o, cea din spate e lipsa de un an si mai merg ocazional si offroad (mai sunt vreo cateva strazi prin zona neasfaltate si uneori sunt foarte utile ca scurtaturi).

E cam ca la moto - cate in cele de strada au scut la motor? Nici una.
 
Daca este din doua bucati iar bucata din spate nu este prinsa in vreun fel dinspre fata, risti sa se umfle de la curentul de aer si dai cu ea de asfalt.
 
Din cate imi aduc aminte, la Dacie era pus catalizatorul ca un cur (fara scut era imposibil sa nu dai cu el de pamant). Si costa destul de mult unul nou...
 
Last edited:
Se murdareste foarte tare prin motor daca n-ai scut, mai ales pe la noi unde noroiul e peste tot.
Asta și o să crăpi baia de ulei. La mai toate mașinile care le-am condus prin ro m-am înfiorat când am văzut câte îndoituri avea scutul. Și nu săream borduri and shit. Sunt cataroaie imense pe șosele, că pică dintr-un camion care le transportă, că le aruncă plozii, ajunge unul singur.
 
Sunt cataroaie imense pe șosele, că pică dintr-un camion care le transportă, că le aruncă plozii, ajunge unul singur.
Ai vreo poză?
Gropi mai sunt, da' cataroaie și imense, ba.

RockInRoad1.jpg
 
Care ar fi riscul de a merge cu masina fara scut sub motor? Se presupune ca nu ies de pe drum.

Minim, dacă nu dai peste pietre, borduri etc.

Restul e SF. Am mers cu Dacia 1300 (proprietate) 8 ani fără scut. Am lovit și pietre, borduri, ei, și? S-a îndoit nițel baia de ulei. Evident, astea nu le iei la viteză mare. Iar la viteză mare, nici mama scutului nu te mai ajută.
La borduri care ar atinge baia, ai rămâne suspendat pe scut. Departe de mine să fac apologia demontării scutului, dar riscul chiar este minim, în condițiile expuse de Marius '95.
 
Last edited:
Oops! La o Kia Delta, parcă, am văzut primul scut din plastic. Și astea au piese Ford cu duiumul. Până și Loganul are scut din tablă... :hihi:
 
Deci rezistență mecanică mai din părți, mai mult protecție împotriva mizeriei. Nu găsești un scut metalic din tablă de 2-3mm, lucrătură rusească de calitate, să rezolvi și protecția mecanică?
 
Eu stiu un caz concret de picat ITP-ul pe motiv de schimbat scaunele originale din masina cu unele din piele bovina 100%. Ma rog, scutul fiind sub masina sa zicem ca n-ar fi atat de vizibil, desi masina ti-o urca pe elevator...
 
Păi scaunele fac parte din sistemul de siguranță al mașinii (conțin airbags, senzori and stuff, trebuie să fie suficient de țepene, să nu se miște la lovituri etc), scutul nu.
 
Back
Top