Yoko/Toyo/alta marca intermediare isi iau mucu' de la gumele de iarna, pe zapada. Si este o diferenta intre mersul iarna pe uscat (unde intermediarele se descurca onorabil) si mersul prin zapada.
(Totusi comparatia se face intre modele cat de cat decente, nu no-name-uri obscure)
Yeh sure. Eu am menționat clar că e vorba de o comparație strict între Yokohama/Toyo intermediare și gume de iarnă low-cost. Și nu-și iau mucu` deloc, de abia la Continental-uri de iarnă am simțit că mașina se simte mai bine decât cu Toyo. Comparația cu Yoko coming soon după ce dă prima zăpadă la noi.
Mitul că un cauciuc intermediar e mai prost decât unul de vară/iarnă pot să-l spulber oricând. Evident, nu vorbim de cauciucuri intermediare jenibile. Dar evident că în loc să lași omul cu un singur set de cauciucuri pe care să le schimbe doar la 2-3 ani, mai bine-l freci la creieri să-și ia 2 seturi pe care să le schimbe la 2-3-4 ani (ăsta fiind punctul de vedere al producătorilor/distribuitorilor).
@Quark - "șosetele" alea sunt foarte proaste, se rup extrem de ușor și se montează mai greu ca un set de lanțuri. Un set de lanțuri serioase este esențial și nu-s nici extraordinar de scumpe.
Eu zic că cel mai înțelept ar fi totuși să nu plece nimeni fără un săculeț de nisip în portbagaj. Ajută imens mai mult decât pătură la roată
