S
Chiar nu conteaza, pe site se poate modifica unilateral de la o ora la alta si nu exista nici un control sau istoric al modificarilor ce poate fi probat in caz de divergente deci nu va lua nimeni in seama ce scrie pe site acum.
Muncesc program anormal. Curierul vine când îi tună. Când sunt la muncă vine acasă, când sunt acasă vine la muncă. Dacă sunt în acelaşi oraş ŞI ajung uşor la sediul firmei de ce să pierd o zi-două şi să stau cu stresul că trebuie să alerg după curier?Wft, daca pentru comenzile online cu livrare prin curier e in regula returnarea astia de le ridica de la magazin ce au, bube in cap?
wirespot, te pricepi suficient la computere incat sa stii ca nu prea ai ce digital forensics poti face ca sa demonstrezi ca un anume text era pe un anume site acum o luna sau 2 ani (timpul mediu pana ajungi in instanta la o discutie pe fond).
De aceea se poate pune un singur paragraf (nu costa hartia) pe factura sau, si mai bine, in mail-ul de confirmare a comenzii. Daca ai un email service provider extern si mai bine, ai o terta parte care stocheaza istoria mesajelor si continutul lor.
In plus aceasta prevedere e pentru un caz relativ rar, comenzi online cu ridicare de la sediul magazinului. Wft, daca pentru comenzile online cu livrare prin curier e in regula returnarea astia de le ridica de la magazin ce au, bube in cap?
Dacă sunt în acelaşi oraş ŞI ajung uşor la sediul firmei de ce să pierd o zi-două şi să stau cu stresul că trebuie să alerg după curier?
- e cadou, ar fi penal să îţi ajungă acasă şi să-l ridice sărbătoritul.
- riscul de a primi ceva Dead-On-Arrival e nul (faci probă acolo).
Reciteste ce am spus, eventual asa: "pentru PcGarage daca pentru comenzile online cu livrare prin curier e in regula returnarea astia de le ridica de la magazin ce au, bube in cap?"Mi se pare perfect normal să pot comanda ceva şi să-l ridic în drum spre casă. Nu mi se pare normal ca pentru asta să fiu privat de dreptul la a rezolva rapid şi simplu problemele cu produsele.
Legea nu spune că trebuie să accepte la retur produse defecte sau ceva de genu'. Iar dacă nu vrei DSLrul ăla, chiar cu discount, nu te obligă nimeni să-l cumperi.Nici eu nu prea simpatizez cu returnarea produselor, mai ales după ce am văzut idioți ce folosesc în vacanțe DSL-uri scumpe ce mai apoi le returnează. Idioți care le cumpără, dau în ele și apoi le returnează. Nu plîng de mila magazinelor, dar n-aș vrea să fiu unul din cumpărătorii DSLR-ului de mai sus, chiar dacă mi se face discount.
Pentru vânzător nu există legi care să-l oblige să facă evaluări după vreo anumită metodologie sau să-ți spună exact ce e defect, dacă e ceva defect. El revinde un produs returnat de un client pentru care îți fac discount că nu e sigilat; de ce produsul a fost returnat de primul client, nu e treaba vânzătorului să înregistreze istoricul de utilizare.
puterfixer said:Ca exemplu, în SUA am cumpărat de la WalMart un radiator electric[...] A venit primăvara, n-am mai avut ce să fac cu el, și întrebând în stânga și-n dreapta dacă-l vrea cineva am fost instruit să mă duc cu el și bonul înapoi la WalMart.
In State e un pic diferit, la multe produse nu exista notiunea de sigilat - produsul poate fi desfacut din cutie, vazut, probat, daca alegi altul il pune in cutie la loc si asta e tot, urmatorul care vine si vrea sa il vada nu comenteaza ca nu exista sigiliul imperial lipit pe ceara rosie.