EVE Online

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Da, şi trebuie schimbate rig-urile, şi trebuie să te mai şi apropii de ăia la 20-25 km ca să-i nimeresc, etc., etc. Complicat. Oricum e doar de back-up, y'know, pentru extra damage, merge şi fără Raven, darnoah, am zis să pun la lucru şi caracterul #2.

Na: LE:

[Raven, DPS You Torps]
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Signal Amplifier II

Dread Guristas Large Shield Booster
Invulnerability Field II
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Sensor Booster II, Scan Resolution

Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Auto Targeting System II
[empty high slot]

Large Hydraulic Bay Thrusters I
Large Warhead Flare Catalyst I
Large Rocket Fuel Cache Partition I

Bate la 60 km (teoretic) - deci vreo 50+ practic, are 3x TPs, DPS teoretic cu Javelins este 787 (1119 cu Rages).

Un CNR of course că e mai bun, având un launcher în plus:

[Raven Navy Issue, Torps DPS Dealer]
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Signal Amplifier II

Dread Guristas Large Shield Booster
100MN Afterburner II
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Sensor Booster II, Scan Resolution

Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Auto Targeting System II

Large Hydraulic Bay Thrusters II
Large Warhead Flare Catalyst I
Large Rocket Fuel Cache Partition II

DPS teoretic e 978, cu volley de 5393 - dar a trebuit să renunţ la un TP şi să pun Ab în loc, altfel ciuciu, durează enorm până ajung la băieţii...

Idei, păreri, trolling?
 

Neo

The Good Doctor
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
10,270
Cumperi un CNR ieftin? :biggrin:

[Raven Navy Issue, CNR Torpedoes]

7x 'Barrage' Siege Missile Launcher (Juggernaut Torpedo)
Auto Targeting System II

Heavy Capacitor Booster II
Dread Guristas Large Shield Booster
'Glycerine' Shield Boost Amplifier
Invulnerability Field II
Kinetic Deflection Amplifier II
Heat Dissipation Amplifier II

4x Ballistic Control System II
Signal Amplifier II

Large Core Defence Operational Solidifier I
2x Large Warhead Rigor Catalyst I

5x Hammerhead II


Băgați idei, eu asta aș vrea să prestez dacă nu vând CNRul și așteptând launcherele de la Velkan :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,077
Mă faci de-mi fac de lucru, și nu știu matematică deloc. Ia așa:

Cu Golem (Marauders lvl 4, Signature Focusing lvl 0) ai 30 + (30 * (7.5%) * 4) = 39% pentru primul painter, al doilea adaugă 39 * 0.87 = 33.93%, al treilea 33.93 * 0.57 = 19.3401%. Adică 270 m (sig. radius la un BC Serpentis) + (270 * 0.922701) = 519.12927 m cu 3 paintere de Golem pe el. Cu Marauders lvl 5 și Signature Focusing lvl 5 ai bonus 51% pe primul painter. Proceed from there.

Cu painter fără bonus (lolRaven) ai 30% la primul, 30 * 0.87 = 26.1% la al doilea și 26.1 * 0.57 = 14.87700% la al treilea, adică 270 + (270 * 0.70977) = 461.6379 m pentru același BC. Deci foarte aproape de explosion radius-ul maxim al torpilelor (450 m), deci probabil nu faci damage full dacă iei în calcul și viteza, și cu siguranță nu faci damage full la BC Angel Cartel, care au signature 240 m. Cu 3 paintere!

Raven = cruise missiles, Golem = torpedoes. Da, poți și altfel, dar - cum zicea cineva - poți la fel de bine să te dai prin Rancer cu un Machariel fituit doar cu Expanded Cargoholds - nu înseamnă că e o idee bună. :biggrin:

A, da, și pot s-o „sculptez” pe Olivia Wilde din bloodline Achura. Mi s-a părut demn de menționat.

Gtfo.
 

Neo

The Good Doctor
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
10,270
[Raven Navy Issue, CNR Torpedoes]

7x 'Arbalest' Siege Missile Launcher (Guristas Juggernaut Torpedo)

Heavy Capacitor Booster II
Dread Guristas X-Large Shield Booster
Dread Guristas Shield Boost Amplifier
Dread Guristas Kinetic Deflection Amplifier
Dread Guristas Heat Dissipation Field
Invulnerability Field II

4x Ballistic Control System II
Damage Control II

3x Large Warhead Rigor Catalyst I

5x Hammerhead II



Dacă pun dronele pe cruisere/frigates? Cu battleships cum m-aș descurca cu fit-ul de mai sus? :biggrin: Guristas ofc.

Aș vrea sugestii unde draci să-mi mai bag și painterul :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,077
Do you NOT read my posts?

TP pui în loc de SBA, care e overkill acolo. Ori pui LSB cu SBA, fără Cap Booster (te ține cîteva minute, suficient dacă știi ce faci), ori pui pui XLSB cu Cap Booster și atît. Dacă pui dronele pe cruisers/frigates o să pierzi tot timpul pe care îl cîștigi (teoretic, că practic îl pierzi) folosind torpile în loc de cruise missiles. E Raven, nu Dominix, deci ai drone fără bonus.

Contra BS Guristas și dacă bagi o Orca într-un Citadel Torp Launcher și tragi, tot îl nimerești.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Ah ce mă mănâncă să reintru în RENNT şi să îţi arăt cum fac facemelt la Guristas prin zonă cu Iştaru'... :biggrin:
 

Neo

The Good Doctor
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
10,270
Do you NOT read my posts?

TP pui în loc de SBA, care e overkill acolo. Ori pui LSB cu SBA, fără Cap Booster (te ține cîteva minute, suficient dacă știi ce faci), ori pui pui XLSB cu Cap Booster și atît. Dacă pui dronele pe cruisers/frigates o să pierzi tot timpul pe care îl cîștigi (teoretic, că practic îl pierzi) folosind torpile în loc de cruise missiles. E Raven, nu Dominix, deci ai drone fără bonus.

Contra BS Guristas și dacă bagi o Orca într-un Citadel Torp Launcher și tragi, tot îl nimerești.

I do, I do :biggrin:

Întrebarea e alta. Dacă aș pune 3 cruise launchers și 4 siege, cum aș putea măsura teoretic un Haven/Sanctum encounter?
 

Neo

The Good Doctor
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
10,270
[Raven Navy Issue, Repulse]

7x Caldari Navy Cruise Missile Launcher (Wrath Cruise Missile)

Dread Guristas X-Large Shield Booster
Dread Guristas Shield Boost Amplifier
Heavy Capacitor Booster II
Dread Guristas Kinetic Deflection Amplifier
Dread Guristas Heat Dissipation Amplifier
Domination Invulnerability Field

Damage Control II
Co-Processor II
3x Ballistic Control System II

3x Large Warhead Rigor Catalyst I

5x Hammerhead II
5x Valkyrie TP-600



:happydork:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,077
I see what you did there. Dar un TP e mai eficient decît dronele alea.

CPU se economisește întîi cu BCSs, pe urmă cu hardenere. Și Domi nu e mai praf decît T2?

Afterthought: Wtf, alea nici nu sînt hardenere active. Fix it.
 

Neo

The Good Doctor
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
10,270
Care-i problema cu hardenerele pasive în afară de faptul că nu mâncă CPU? :biggrin:

1 singur TP II > 5 drone? Wtf :frown:

Afterthought: 5 drone bonus = 8% x 5 = 40%, 1 TP II bonus = 30%. :happydork:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,077
Diferența între hardenere active și pasive e 55% vs. 37.5%.

Come on, e EVE, doar nu credeai că e atît de simplu. :biggrin:

Drona #1 = 100% = +8%
Drona #2 = 86.91% = +6.95%
Drona #3 = 57.05% = +4.56%
Drona #4 = 28.29% = +2.26%
Drona #5 = 10.59% = +0.84%

TP II = 30% > 5 drone = 22.61%, da. Plus că dronele trebuie să se plimbe de la unul la altul, pe cînd TP îl bagi în ochi cui vrei instant.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
De fapt, diferenţa între hardenerele pasive şi active e cam aşa:
Hardener activ: 55% either way.
Hardener pasiv: 37,5% UNBONUSED (adică la skills 0). La skill level 5 procentul e de 46,875%.
Şi există hardeners pasive A-Type (Pithum, 80M bucata give or take) care la skill level V îţi dau... 56,375% bonus cu 0 cap drain. More cap, less CPU, less PG for your convenience.
 

Neo

The Good Doctor
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
10,270
Diferența între hardenere active și pasive e 55% vs. 37.5%.

Come on, e EVE, doar nu credeai că e atît de simplu. :biggrin:

Drona #1 = 100% = +8%
Drona #2 = 86.91% = +6.95%
Drona #3 = 57.05% = +4.56%
Drona #4 = 28.29% = +2.26%
Drona #5 = 10.59% = +0.84%

TP II = 30% > 5 drone = 22.61%, da. Plus că dronele trebuie să se plimbe de la unul la altul, pe cînd TP îl bagi în ochi cui vrei instant.

Ok, și TPs cum stackează? Sunt curios :biggrin:

Tot nu știu cum spanaci și de unde scoți toate astea, da` te crez pe cuvânt :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,077
Deci 55% pentru 4 zile de training (Tactical Shield Manipulation IV) și 1 m bucata vs. 56% pentru 40 de zile de training (Shield Compensation V pentru 4 rezistențe) și 80 m bucata. Dilemă.

Stacking penalty funcționează la fel pentru toate modulele (afectate) și sînt valori fixe:

Modul #1: 100%
Modul #2: 87%
Modul #3: 57%
Modul #4: 28%
Modul #5: 10,5%

...goes on, dar evident mai departe de 3-4 devine inutil.

Final stat = Base stat * (1 + c(0) * bonus(a)) * (1 + c(1) * bonus(b)) * (1 + c(2) * bonus(c)) * (...), unde c(n) reprezintă stacking penalty, iar bonus(x) reprezintă modifier-ul de pe modul.

Să luăm de exemplu Raven cu 5 drone TP pe el:

Base stat = 460 m (sig. radius);
Bonus = 8% = 0.08.

Final stat = 460 * (1 + (1 * 0.08)) * (1 + (0.87 * 0.08)) * (1 + (0.57 * 0.08)) * (1 + (0.28 * 0.08)) * (1 + (0.10 * 0.08)) = 572 m.

Raven cu un TP pe el:

460 * (1 + 0.30) = 598 m.

Raven cu 5 TP pe el:

460 * (1 + (1 * 0.30)) * (1 + (0.87 * 0.30)) * (1 + (0.57 * 0.30)) * (1 + (0.28 * 0.30)) * (1 + (0.10 * 0.30)) = 985 m.

TP wins. :biggrin:
 

Neo

The Good Doctor
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
10,270
[Abaddon, abaddon top of head]

8x 'Ballista' Tachyon Beam Laser I (Dark Blood Multifrequency L)

True Sansha Heavy Capacitor Booster (Cap Booster 800)
2x Federation Navy Tracking Computer (Optimal Range)
Khanid Navy Stasis Webifier

Damage Control II
2x 'Protest' Large Armor Repairer I
Draclira's Modified Reactor Control Unit
Energized Adaptive Nano Membrane II
Energized Magnetic Membrane II
Energized Thermic Membrane II

Large Auxiliary Nano Pump I
Large Nanobot Accelerator I
Large Trimark Armor Pump I

5x Hammerhead II
5x Hornet EC-300

Contra Guristas:
- 747.67 DPS tank;
- 352.35 DPS (laz0rz) + 462.57 DPS (cu drone), 3500 volley;
- 33.5km optimal range, falloff@44.5km.

Yum? :happydork:

NOT. Need sum hlep :biggrin: Cu toate skillurile tot trebuie să apelez la faction modules și chiar officer mods ca să-mi "încapă" toate laserele alea, care și alea sunt meta 6 (best dpdv al powergrid reqs).

Skills actuale:
Kikusama

Attributes
Intelligence: 25,00
Perception: 31,00
Charisma: 21,00
Willpower: 21,00
Memory: 21,00

Corporation Management
level1.gif
Anchoring
level1.gif
Corporation Management
Total Skillpoints in Group: 1.000

Drones
level2.gif
Amarr Drone Specialization
level2.gif
Caldari Drone Specialization
level3.gif
Combat Drone Operation
level1.gif
Drone Durability
level3.gif
Drone Interfacing
level2.gif
Drone Navigation
level3.gif
Drone Sharpshooting
level5.gif
Drones
level2.gif
Gallente Drone Specialization
level1.gif
Heavy Drone Operation
level2.gif
Mining Drone Operation
level1.gif
Minmatar Drone Specialization
level1.gif
Repair Drone Operation
level5.gif
Scout Drone Operation
Total Skillpoints in Group: 605.960

Electronics
level4.gif
Cloaking
level2.gif
Cynosural Field Theory
level3.gif
Electronic Warfare
level5.gif
Electronics
level5.gif
Electronics Upgrades
level2.gif
Frequency Modulation
level3.gif
Long Range Targeting
level3.gif
Multitasking
level2.gif
Propulsion Jamming
level1.gif
Sensor Linking
level4.gif
Signature Analysis
level3.gif
Survey
level3.gif
Target Painting
level5.gif
Targeting
level2.gif
Weapon Disruption
Total Skillpoints in Group: 1.510.802

Engineering
level3.gif
EM Shield Compensation
level3.gif
Energy Emission Systems
level4.gif
Energy Grid Upgrades
level4.gif
Energy Management
level3.gif
Energy Pulse Weapons
level5.gif
Energy Systems Operation
level5.gif
Engineering
level3.gif
Explosive Shield Compensation
level3.gif
Kinetic Shield Compensation
level2.gif
Shield Compensation
level2.gif
Shield Emission Systems
level3.gif
Shield Management
level4.gif
Shield Operation
level4.gif
Shield Upgrades
level4.gif
Tactical Shield Manipulation
level3.gif
Thermic Shield Compensation
Total Skillpoints in Group: 1.361.689

Gunnery
level3.gif
Advanced Weapon Upgrades
level3.gif
Controlled Bursts
level5.gif
Gunnery
level3.gif
Large Energy Turret
level3.gif
Medium Energy Turret
level3.gif
Motion Prediction
level3.gif
Rapid Firing
level3.gif
Sharpshooter
level4.gif
Small Energy Turret
level2.gif
Small Hybrid Turret
level1.gif
Small Projectile Turret
level2.gif
Surgical Strike
level2.gif
Trajectory Analysis
level5.gif
Weapon Upgrades
Total Skillpoints in Group: 1.013.698

Industry
level3.gif
Industry
level2.gif
Mass Production
level2.gif
Mining
level2.gif
Production Efficiency
level3.gif
Refining
Total Skillpoints in Group: 24.487

Leadership
level2.gif
Leadership
Total Skillpoints in Group: 1.415

Mechanic
level2.gif
Armor Rigging
level1.gif
Astronautics Rigging
level1.gif
Drones Rigging
level1.gif
Electronic Superiority Rigging
level3.gif
EM Armor Compensation
level1.gif
Energy Weapon Rigging
level3.gif
Explosive Armor Compensation
level1.gif
Frigate Construction
level5.gif
Hull Upgrades
level1.gif
Hybrid Weapon Rigging
level1.gif
Industrial Construction
level3.gif
Jury Rigging
level3.gif
Kinetic Armor Compensation
level1.gif
Launcher Rigging
level5.gif
Mechanic
level1.gif
Nanite Operation
level1.gif
Remote Armor Repair Systems
level1.gif
Remote Hull Repair Systems
level4.gif
Repair Systems
level3.gif
Salvaging
level3.gif
Shield Rigging
level3.gif
Thermic Armor Compensation
Total Skillpoints in Group: 952.748

Missile Launcher Operation
level1.gif
Bomb Deployment
level3.gif
Cruise Missiles
level1.gif
Defender Missiles
level1.gif
FoF Missiles
level2.gif
Guided Missile Precision
level3.gif
Heavy Assault Missile Specialization
level5.gif
Heavy Assault Missiles
level3.gif
Heavy Missile Specialization
level5.gif
Heavy Missiles
level4.gif
Missile Bombardment
level5.gif
Missile Launcher Operation
level4.gif
Missile Projection
level3.gif
Rapid Launch
level1.gif
Rockets
level3.gif
Standard Missiles
level3.gif
Target Navigation Prediction
level3.gif
Torpedoes
level3.gif
Warhead Upgrades
Total Skillpoints in Group: 2.313.102

Navigation
level3.gif
Acceleration Control
level4.gif
Afterburner
level3.gif
Evasive Maneuvering
level3.gif
Fuel Conservation
level2.gif
High Speed Maneuvering
level5.gif
Navigation
level5.gif
Warp Drive Operation
Total Skillpoints in Group: 628.327

Science
level1.gif
Archaeology
level1.gif
Astrometric Rangefinding
level2.gif
Astrometrics
level1.gif
Biology
level4.gif
Cybernetics
level1.gif
Hacking
level3.gif
Infomorph Psychology
level1.gif
Laboratory Operation
level2.gif
Metallurgy
level1.gif
Research
level4.gif
Science
level2.gif
Thermodynamics
Total Skillpoints in Group: 306.823

Social
level2.gif
Connections
level2.gif
Criminal Connections
level3.gif
Diplomacy
level3.gif
Financial Connections
level3.gif
High Tech Connections
level3.gif
Labor Connections
level3.gif
Negotiation
level3.gif
Social
Total Skillpoints in Group: 64.486

Spaceship Command
level2.gif
Advanced Spaceship Command
level3.gif
Amarr Battleship
level5.gif
Amarr Cruiser
level5.gif
Amarr Frigate
level1.gif
Amarr Industrial
level1.gif
Amarr Strategic Cruiser
level4.gif
Assault Ships
level2.gif
Battlecruisers
level2.gif
Caldari Battleship
level4.gif
Caldari Cruiser
level4.gif
Caldari Frigate
level1.gif
Covert Ops
level2.gif
Destroyers
level1.gif
Electronic Attack Ships
level3.gif
Gallente Frigate
level3.gif
Heavy Assault Ships
level3.gif
Minmatar Frigate
level5.gif
Spaceship Command
Total Skillpoints in Group: 2.723.773

Subsystems
level3.gif
Amarr Defensive Systems
level3.gif
Amarr Electronic Systems
level3.gif
Amarr Engineering Systems
level3.gif
Amarr Offensive Systems
level3.gif
Amarr Propulsion Systems
Total Skillpoints in Group: 40.000

Trade
level2.gif
Broker Relations
level1.gif
Contracting
level1.gif
Marketing
level2.gif
Retail
level2.gif
Trade
Total Skillpoints in Group: 8.073

Total Skillpoints: 11.556.383
Total Number of Skills: 165

Skills at Level 1: 35
Skills at Level 2: 33
Skills at Level 3: 58
Skills at Level 4: 17
Skills at Level 5: 19



Da, nici eu nu știu ce vreau, lasere sau missiles. Unde mai pui că alianța nici ea nu știe ce vrea, ba cere armor HACs, ba shield BS, de te iei cu mâinile de cap :biggrin:

Ar merge autocannons mai bine? Please advise.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Deci 55% pentru 4 zile de training (Tactical Shield Manipulation IV) și 1 m bucata vs. 56% pentru 40 de zile de training (Shield Compensation V pentru 4 rezistențe) și 80 m bucata. Dilemă.

Nicio dilemă; te legi de training când eşti la început şi ai sub 5M SP, să zicem, şi atunci nici nu merită să faci comparaţia. Dar de la un moment dat încolo, când îţi dai seama că ai făcut training maxim pentru energy grid, pentru CPU, etc. şi te uiţi la cum ai mai putea îmbunătăţi acel loadout pentru ratting, trust me, la momentul ăla e important să ştii că există alternative.
80M bucata e pişu dacă te gândeşti că un CNR e 500M+. Ce dracu, ai navă de 500-600M şi pui pe ea mods de doi bani? E ca şi cum aş pune casetofon din anii '80 pe Ferrari şi când mă întreabă lumea what was I thinking, le zic "da' costă alea mai bune!".
Neo: Lazorz contra Guristas? You gotta be kidding. Lasers deal WRONG damage contra Guristas. Nu zic că nu poţi să-i omori, ci că e cam aiurea să încerci.
Apoi, de unde scoţi tu 462 DPS din drone cu Abaddon şi Hammerhead II, că eu nu mă prind. Un Ishtar cu bonus 50% pe damage şi perfect skills scoate pe la 350 DPS (maxim teoretic, că nu se pune timpul cât zboară dronele de la un rat la altul) şi tu scoţi 462 cu Abaddon?
Eniuiei... nu fă cross-training! Stabilizează-te pe ceva deocamdată (ratting = Caldari) şi specializează-te, apoi fă training la basic (support) skills (Electronics, Engineering, Mechanic, Navigation), adică remap Intelligence + Memory (sau INT+PER, ceea ce ai deja) şi suie skill-urile de suport. Vezi la Jean skills pe Engineering şi Navigation; la Zdrahonul vezi pentru Mechanic, Electronics, Engineering (şi Navigation pentru baze).
Amarr + Caldari cross-training înseamnă o grămadă de training: gunnery versus missiles, armor tanking versus shield tanking...
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,077
Neo:
Am dubii că Tachyon + Cap Booster + 2x LAR o să încapă vreodată fără să faultezi nava grav. Părerea mea e să downgradezi armele cu un tier și să pui un singur LAR, că oricum ai bonus de rezistențe. Meta 6 nu sînt storyline și deci nepermis de scumpe?

[Abaddon, Mega Beam]
Large Armor Repairer II
Heat Sink II
Heat Sink II
Capacitor Power Relay II
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Thermic Hardener II

Tracking Computer II, Optimal Range
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L

Large Ancillary Current Router I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I

Asta încape cu Advanced Weapon Upgrades IV, dar, da, nu e o idee prea bună vs. Guristas.

war:
Milioane șmilioane, sînt tot 40 de zile în care poți să antrenezi altceva pentru 1% bonus. Pentru a îmbunătăți ACEL loadout, nu mai bine antrenezi Warhead Upgrades V sau Guided Missile Precision V sau Cruise Missiles V?

Crosstraining Amarr/Caldari e anevoios, dar înseamnă și Nightmare.
 

Neo

The Good Doctor
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
10,270
Da, lazorz contra Guristas, și nu, nu fac wrong damage type. Multifrequency L fac EM damage în principal, corect, dar fac și Thermal, la care Guristas sunt totuși sensibili. 462DPS cu laserele respective și hammerhead II îmi arată EveHQ fit tool, nu am calculat eu :biggrin:

Downgrade la T2 înseamnă vreo jde zile de training pentru specializări and shit. Velkan, loadout-ul respectiv "bate" la mai puțin decât al meu și nu e cap stable nici cu poliția, lipsa heavy cap booster e ugh, nu mai spun că tank e undeva pe la 120 DPS VS Guristas din ce-mi arată EveHQ. Mai studiez oricum, mulțam de insights.

Later edit: am testat CNR cu fit-ul de mai sus. Distruge absolut orice, frigates one-shot, BCs 2-3 shot, volley într-un battleship este înfiorător de bun, totul fără TP și fără drone. Stai și te întrebi dacă Golem-ul chiar merită :hihi:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,077
Măi, Tachyon sînt top-tier L Beam Lasers și deci au cel mai bun range și dmg mod din grup, dar au și cele mai mari cerințe de fitting și cap din grup. Mega Beam sînt un tier mai jos și au atribute ușor reduse la toate categoriile, deci și la fitting. Pe Abaddon, un fit bun cu Mega Beam e mai eficient decît unul înghesuit și semi-gimped cu Tachyon, asta era ideea. Un fit Mega Beam cu 2x Heat Sink și Tracking Computer are dps și range superior unuia cu Tachyon fără Heat Sink și Tracking Computer, deci nu văd unde nu îți ies calculele.

Tachyon poți să pui fără probleme pe Nightmare și Paladin, care au PG în exces.

Contra Guristas o să dai cu damage secundar în rezistența secundară, ceea ce e meh. Și, în mod evident, eu am pus acolo tank anti-EM/th, deci logic că ai 120 dps vs. Guristas.

Cred că am mai zis asta de vreo... 1 milion de ori: tank stabil îți trebuie doar dacă vrei să te uiți la Seinfeld în același timp sau ceva. Ceea ce oricum nu poți să faci decît cu droneboats, pentru că altfel trebuie să schimbi ținte/activezi arme constant. Pulsează și tu repper-ul ca profesioniștii :tongue:. În general, dps maxim încasezi cîteva minute la început, pînă începi să reduci din inamici. Doar atunci trebuie să rulezi repper-ul continuu. Și asta doar dacă iei full stage aggro, ceea ce nu faci (intenționat) decît în Nighthawk, Dominix cu 2x LAR, etc.

Golem-ul merită pentru că face cu battleship-uri ce face CNR-ul tău cu fregatele (8000 volley :dracu:). :smile:
 
Top Bottom