EVE Online

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Da, şi trebuie schimbate rig-urile, şi trebuie să te mai şi apropii de ăia la 20-25 km ca să-i nimeresc, etc., etc. Complicat. Oricum e doar de back-up, y'know, pentru extra damage, merge şi fără Raven, darnoah, am zis să pun la lucru şi caracterul #2.

Na: LE:

[Raven, DPS You Torps]
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Signal Amplifier II

Dread Guristas Large Shield Booster
Invulnerability Field II
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Sensor Booster II, Scan Resolution

Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Auto Targeting System II
[empty high slot]

Large Hydraulic Bay Thrusters I
Large Warhead Flare Catalyst I
Large Rocket Fuel Cache Partition I

Bate la 60 km (teoretic) - deci vreo 50+ practic, are 3x TPs, DPS teoretic cu Javelins este 787 (1119 cu Rages).

Un CNR of course că e mai bun, având un launcher în plus:

[Raven Navy Issue, Torps DPS Dealer]
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Signal Amplifier II

Dread Guristas Large Shield Booster
100MN Afterburner II
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Sensor Booster II, Scan Resolution

Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Siege Missile Launcher II, Juggernaut Javelin Torpedo
Auto Targeting System II

Large Hydraulic Bay Thrusters II
Large Warhead Flare Catalyst I
Large Rocket Fuel Cache Partition II

DPS teoretic e 978, cu volley de 5393 - dar a trebuit să renunţ la un TP şi să pun Ab în loc, altfel ciuciu, durează enorm până ajung la băieţii...

Idei, păreri, trolling?
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,951
Cumperi un CNR ieftin? :biggrin:

[Raven Navy Issue, CNR Torpedoes]

7x 'Barrage' Siege Missile Launcher (Juggernaut Torpedo)
Auto Targeting System II

Heavy Capacitor Booster II
Dread Guristas Large Shield Booster
'Glycerine' Shield Boost Amplifier
Invulnerability Field II
Kinetic Deflection Amplifier II
Heat Dissipation Amplifier II

4x Ballistic Control System II
Signal Amplifier II

Large Core Defence Operational Solidifier I
2x Large Warhead Rigor Catalyst I

5x Hammerhead II


Băgați idei, eu asta aș vrea să prestez dacă nu vând CNRul și așteptând launcherele de la Velkan :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Mă faci de-mi fac de lucru, și nu știu matematică deloc. Ia așa:

Cu Golem (Marauders lvl 4, Signature Focusing lvl 0) ai 30 + (30 * (7.5%) * 4) = 39% pentru primul painter, al doilea adaugă 39 * 0.87 = 33.93%, al treilea 33.93 * 0.57 = 19.3401%. Adică 270 m (sig. radius la un BC Serpentis) + (270 * 0.922701) = 519.12927 m cu 3 paintere de Golem pe el. Cu Marauders lvl 5 și Signature Focusing lvl 5 ai bonus 51% pe primul painter. Proceed from there.

Cu painter fără bonus (lolRaven) ai 30% la primul, 30 * 0.87 = 26.1% la al doilea și 26.1 * 0.57 = 14.87700% la al treilea, adică 270 + (270 * 0.70977) = 461.6379 m pentru același BC. Deci foarte aproape de explosion radius-ul maxim al torpilelor (450 m), deci probabil nu faci damage full dacă iei în calcul și viteza, și cu siguranță nu faci damage full la BC Angel Cartel, care au signature 240 m. Cu 3 paintere!

Raven = cruise missiles, Golem = torpedoes. Da, poți și altfel, dar - cum zicea cineva - poți la fel de bine să te dai prin Rancer cu un Machariel fituit doar cu Expanded Cargoholds - nu înseamnă că e o idee bună. :biggrin:

A, da, și pot s-o „sculptez” pe Olivia Wilde din bloodline Achura. Mi s-a părut demn de menționat.

Gtfo.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,951
[Raven Navy Issue, CNR Torpedoes]

7x 'Arbalest' Siege Missile Launcher (Guristas Juggernaut Torpedo)

Heavy Capacitor Booster II
Dread Guristas X-Large Shield Booster
Dread Guristas Shield Boost Amplifier
Dread Guristas Kinetic Deflection Amplifier
Dread Guristas Heat Dissipation Field
Invulnerability Field II

4x Ballistic Control System II
Damage Control II

3x Large Warhead Rigor Catalyst I

5x Hammerhead II



Dacă pun dronele pe cruisere/frigates? Cu battleships cum m-aș descurca cu fit-ul de mai sus? :biggrin: Guristas ofc.

Aș vrea sugestii unde draci să-mi mai bag și painterul :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Do you NOT read my posts?

TP pui în loc de SBA, care e overkill acolo. Ori pui LSB cu SBA, fără Cap Booster (te ține cîteva minute, suficient dacă știi ce faci), ori pui pui XLSB cu Cap Booster și atît. Dacă pui dronele pe cruisers/frigates o să pierzi tot timpul pe care îl cîștigi (teoretic, că practic îl pierzi) folosind torpile în loc de cruise missiles. E Raven, nu Dominix, deci ai drone fără bonus.

Contra BS Guristas și dacă bagi o Orca într-un Citadel Torp Launcher și tragi, tot îl nimerești.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Ah ce mă mănâncă să reintru în RENNT şi să îţi arăt cum fac facemelt la Guristas prin zonă cu Iştaru'... :biggrin:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,951
Do you NOT read my posts?

TP pui în loc de SBA, care e overkill acolo. Ori pui LSB cu SBA, fără Cap Booster (te ține cîteva minute, suficient dacă știi ce faci), ori pui pui XLSB cu Cap Booster și atît. Dacă pui dronele pe cruisers/frigates o să pierzi tot timpul pe care îl cîștigi (teoretic, că practic îl pierzi) folosind torpile în loc de cruise missiles. E Raven, nu Dominix, deci ai drone fără bonus.

Contra BS Guristas și dacă bagi o Orca într-un Citadel Torp Launcher și tragi, tot îl nimerești.
I do, I do :biggrin:

Întrebarea e alta. Dacă aș pune 3 cruise launchers și 4 siege, cum aș putea măsura teoretic un Haven/Sanctum encounter?
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,951
[Raven Navy Issue, Repulse]

7x Caldari Navy Cruise Missile Launcher (Wrath Cruise Missile)

Dread Guristas X-Large Shield Booster
Dread Guristas Shield Boost Amplifier
Heavy Capacitor Booster II
Dread Guristas Kinetic Deflection Amplifier
Dread Guristas Heat Dissipation Amplifier
Domination Invulnerability Field

Damage Control II
Co-Processor II
3x Ballistic Control System II

3x Large Warhead Rigor Catalyst I

5x Hammerhead II
5x Valkyrie TP-600



:happydork:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
I see what you did there. Dar un TP e mai eficient decît dronele alea.

CPU se economisește întîi cu BCSs, pe urmă cu hardenere. Și Domi nu e mai praf decît T2?

Afterthought: Wtf, alea nici nu sînt hardenere active. Fix it.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,951
Care-i problema cu hardenerele pasive în afară de faptul că nu mâncă CPU? :biggrin:

1 singur TP II > 5 drone? Wtf :frown:

Afterthought: 5 drone bonus = 8% x 5 = 40%, 1 TP II bonus = 30%. :happydork:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Diferența între hardenere active și pasive e 55% vs. 37.5%.

Come on, e EVE, doar nu credeai că e atît de simplu. :biggrin:

Drona #1 = 100% = +8%
Drona #2 = 86.91% = +6.95%
Drona #3 = 57.05% = +4.56%
Drona #4 = 28.29% = +2.26%
Drona #5 = 10.59% = +0.84%

TP II = 30% > 5 drone = 22.61%, da. Plus că dronele trebuie să se plimbe de la unul la altul, pe cînd TP îl bagi în ochi cui vrei instant.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
De fapt, diferenţa între hardenerele pasive şi active e cam aşa:
Hardener activ: 55% either way.
Hardener pasiv: 37,5% UNBONUSED (adică la skills 0). La skill level 5 procentul e de 46,875%.
Şi există hardeners pasive A-Type (Pithum, 80M bucata give or take) care la skill level V îţi dau... 56,375% bonus cu 0 cap drain. More cap, less CPU, less PG for your convenience.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,951
Diferența între hardenere active și pasive e 55% vs. 37.5%.

Come on, e EVE, doar nu credeai că e atît de simplu. :biggrin:

Drona #1 = 100% = +8%
Drona #2 = 86.91% = +6.95%
Drona #3 = 57.05% = +4.56%
Drona #4 = 28.29% = +2.26%
Drona #5 = 10.59% = +0.84%

TP II = 30% > 5 drone = 22.61%, da. Plus că dronele trebuie să se plimbe de la unul la altul, pe cînd TP îl bagi în ochi cui vrei instant.
Ok, și TPs cum stackează? Sunt curios :biggrin:

Tot nu știu cum spanaci și de unde scoți toate astea, da` te crez pe cuvânt :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Deci 55% pentru 4 zile de training (Tactical Shield Manipulation IV) și 1 m bucata vs. 56% pentru 40 de zile de training (Shield Compensation V pentru 4 rezistențe) și 80 m bucata. Dilemă.

Stacking penalty funcționează la fel pentru toate modulele (afectate) și sînt valori fixe:

Modul #1: 100%
Modul #2: 87%
Modul #3: 57%
Modul #4: 28%
Modul #5: 10,5%

...goes on, dar evident mai departe de 3-4 devine inutil.

Final stat = Base stat * (1 + c(0) * bonus(a)) * (1 + c(1) * bonus(b)) * (1 + c(2) * bonus(c)) * (...), unde c(n) reprezintă stacking penalty, iar bonus(x) reprezintă modifier-ul de pe modul.

Să luăm de exemplu Raven cu 5 drone TP pe el:

Base stat = 460 m (sig. radius);
Bonus = 8% = 0.08.

Final stat = 460 * (1 + (1 * 0.08)) * (1 + (0.87 * 0.08)) * (1 + (0.57 * 0.08)) * (1 + (0.28 * 0.08)) * (1 + (0.10 * 0.08)) = 572 m.

Raven cu un TP pe el:

460 * (1 + 0.30) = 598 m.

Raven cu 5 TP pe el:

460 * (1 + (1 * 0.30)) * (1 + (0.87 * 0.30)) * (1 + (0.57 * 0.30)) * (1 + (0.28 * 0.30)) * (1 + (0.10 * 0.30)) = 985 m.

TP wins. :biggrin:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,951
[Abaddon, abaddon top of head]

8x 'Ballista' Tachyon Beam Laser I (Dark Blood Multifrequency L)

True Sansha Heavy Capacitor Booster (Cap Booster 800)
2x Federation Navy Tracking Computer (Optimal Range)
Khanid Navy Stasis Webifier

Damage Control II
2x 'Protest' Large Armor Repairer I
Draclira's Modified Reactor Control Unit
Energized Adaptive Nano Membrane II
Energized Magnetic Membrane II
Energized Thermic Membrane II

Large Auxiliary Nano Pump I
Large Nanobot Accelerator I
Large Trimark Armor Pump I

5x Hammerhead II
5x Hornet EC-300

Contra Guristas:
- 747.67 DPS tank;
- 352.35 DPS (laz0rz) + 462.57 DPS (cu drone), 3500 volley;
- 33.5km optimal range, falloff@44.5km.

Yum? :happydork:

NOT. Need sum hlep :biggrin: Cu toate skillurile tot trebuie să apelez la faction modules și chiar officer mods ca să-mi "încapă" toate laserele alea, care și alea sunt meta 6 (best dpdv al powergrid reqs).

Skills actuale:
Kikusama

Attributes
Intelligence: 25,00
Perception: 31,00
Charisma: 21,00
Willpower: 21,00
Memory: 21,00

Corporation Management
Anchoring
Corporation Management
Total Skillpoints in Group: 1.000

Drones
Amarr Drone Specialization
Caldari Drone Specialization
Combat Drone Operation
Drone Durability
Drone Interfacing
Drone Navigation
Drone Sharpshooting
Drones
Gallente Drone Specialization
Heavy Drone Operation
Mining Drone Operation
Minmatar Drone Specialization
Repair Drone Operation
Scout Drone Operation
Total Skillpoints in Group: 605.960

Electronics
Cloaking
Cynosural Field Theory
Electronic Warfare
Electronics
Electronics Upgrades
Frequency Modulation
Long Range Targeting
Multitasking
Propulsion Jamming
Sensor Linking
Signature Analysis
Survey
Target Painting
Targeting
Weapon Disruption
Total Skillpoints in Group: 1.510.802

Engineering
EM Shield Compensation
Energy Emission Systems
Energy Grid Upgrades
Energy Management
Energy Pulse Weapons
Energy Systems Operation
Engineering
Explosive Shield Compensation
Kinetic Shield Compensation
Shield Compensation
Shield Emission Systems
Shield Management
Shield Operation
Shield Upgrades
Tactical Shield Manipulation
Thermic Shield Compensation
Total Skillpoints in Group: 1.361.689

Gunnery
Advanced Weapon Upgrades
Controlled Bursts
Gunnery
Large Energy Turret
Medium Energy Turret
Motion Prediction
Rapid Firing
Sharpshooter
Small Energy Turret
Small Hybrid Turret
Small Projectile Turret
Surgical Strike
Trajectory Analysis
Weapon Upgrades
Total Skillpoints in Group: 1.013.698

Industry
Industry
Mass Production
Mining
Production Efficiency
Refining
Total Skillpoints in Group: 24.487

Leadership
Leadership
Total Skillpoints in Group: 1.415

Mechanic
Armor Rigging
Astronautics Rigging
Drones Rigging
Electronic Superiority Rigging
EM Armor Compensation
Energy Weapon Rigging
Explosive Armor Compensation
Frigate Construction
Hull Upgrades
Hybrid Weapon Rigging
Industrial Construction
Jury Rigging
Kinetic Armor Compensation
Launcher Rigging
Mechanic
Nanite Operation
Remote Armor Repair Systems
Remote Hull Repair Systems
Repair Systems
Salvaging
Shield Rigging
Thermic Armor Compensation
Total Skillpoints in Group: 952.748

Missile Launcher Operation
Bomb Deployment
Cruise Missiles
Defender Missiles
FoF Missiles
Guided Missile Precision
Heavy Assault Missile Specialization
Heavy Assault Missiles
Heavy Missile Specialization
Heavy Missiles
Missile Bombardment
Missile Launcher Operation
Missile Projection
Rapid Launch
Rockets
Standard Missiles
Target Navigation Prediction
Torpedoes
Warhead Upgrades
Total Skillpoints in Group: 2.313.102

Navigation
Acceleration Control
Afterburner
Evasive Maneuvering
Fuel Conservation
High Speed Maneuvering
Navigation
Warp Drive Operation
Total Skillpoints in Group: 628.327

Science
Archaeology
Astrometric Rangefinding
Astrometrics
Biology
Cybernetics
Hacking
Infomorph Psychology
Laboratory Operation
Metallurgy
Research
Science
Thermodynamics
Total Skillpoints in Group: 306.823

Social
Connections
Criminal Connections
Diplomacy
Financial Connections
High Tech Connections
Labor Connections
Negotiation
Social
Total Skillpoints in Group: 64.486

Spaceship Command
Advanced Spaceship Command
Amarr Battleship
Amarr Cruiser
Amarr Frigate
Amarr Industrial
Amarr Strategic Cruiser
Assault Ships
Battlecruisers
Caldari Battleship
Caldari Cruiser
Caldari Frigate
Covert Ops
Destroyers
Electronic Attack Ships
Gallente Frigate
Heavy Assault Ships
Minmatar Frigate
Spaceship Command
Total Skillpoints in Group: 2.723.773

Subsystems
Amarr Defensive Systems
Amarr Electronic Systems
Amarr Engineering Systems
Amarr Offensive Systems
Amarr Propulsion Systems
Total Skillpoints in Group: 40.000

Trade
Broker Relations
Contracting
Marketing
Retail
Trade
Total Skillpoints in Group: 8.073

Total Skillpoints: 11.556.383
Total Number of Skills: 165

Skills at Level 1: 35
Skills at Level 2: 33
Skills at Level 3: 58
Skills at Level 4: 17
Skills at Level 5: 19



Da, nici eu nu știu ce vreau, lasere sau missiles. Unde mai pui că alianța nici ea nu știe ce vrea, ba cere armor HACs, ba shield BS, de te iei cu mâinile de cap :biggrin:

Ar merge autocannons mai bine? Please advise.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Deci 55% pentru 4 zile de training (Tactical Shield Manipulation IV) și 1 m bucata vs. 56% pentru 40 de zile de training (Shield Compensation V pentru 4 rezistențe) și 80 m bucata. Dilemă.
Nicio dilemă; te legi de training când eşti la început şi ai sub 5M SP, să zicem, şi atunci nici nu merită să faci comparaţia. Dar de la un moment dat încolo, când îţi dai seama că ai făcut training maxim pentru energy grid, pentru CPU, etc. şi te uiţi la cum ai mai putea îmbunătăţi acel loadout pentru ratting, trust me, la momentul ăla e important să ştii că există alternative.
80M bucata e pişu dacă te gândeşti că un CNR e 500M+. Ce dracu, ai navă de 500-600M şi pui pe ea mods de doi bani? E ca şi cum aş pune casetofon din anii '80 pe Ferrari şi când mă întreabă lumea what was I thinking, le zic "da' costă alea mai bune!".
Neo: Lazorz contra Guristas? You gotta be kidding. Lasers deal WRONG damage contra Guristas. Nu zic că nu poţi să-i omori, ci că e cam aiurea să încerci.
Apoi, de unde scoţi tu 462 DPS din drone cu Abaddon şi Hammerhead II, că eu nu mă prind. Un Ishtar cu bonus 50% pe damage şi perfect skills scoate pe la 350 DPS (maxim teoretic, că nu se pune timpul cât zboară dronele de la un rat la altul) şi tu scoţi 462 cu Abaddon?
Eniuiei... nu fă cross-training! Stabilizează-te pe ceva deocamdată (ratting = Caldari) şi specializează-te, apoi fă training la basic (support) skills (Electronics, Engineering, Mechanic, Navigation), adică remap Intelligence + Memory (sau INT+PER, ceea ce ai deja) şi suie skill-urile de suport. Vezi la Jean skills pe Engineering şi Navigation; la Zdrahonul vezi pentru Mechanic, Electronics, Engineering (şi Navigation pentru baze).
Amarr + Caldari cross-training înseamnă o grămadă de training: gunnery versus missiles, armor tanking versus shield tanking...
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Neo:
Am dubii că Tachyon + Cap Booster + 2x LAR o să încapă vreodată fără să faultezi nava grav. Părerea mea e să downgradezi armele cu un tier și să pui un singur LAR, că oricum ai bonus de rezistențe. Meta 6 nu sînt storyline și deci nepermis de scumpe?

[Abaddon, Mega Beam]
Large Armor Repairer II
Heat Sink II
Heat Sink II
Capacitor Power Relay II
Armor EM Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Thermic Hardener II

Tracking Computer II, Optimal Range
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L
Mega Beam Laser II, Multifrequency L

Large Ancillary Current Router I
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I

Asta încape cu Advanced Weapon Upgrades IV, dar, da, nu e o idee prea bună vs. Guristas.

war:
Milioane șmilioane, sînt tot 40 de zile în care poți să antrenezi altceva pentru 1% bonus. Pentru a îmbunătăți ACEL loadout, nu mai bine antrenezi Warhead Upgrades V sau Guided Missile Precision V sau Cruise Missiles V?

Crosstraining Amarr/Caldari e anevoios, dar înseamnă și Nightmare.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,951
Da, lazorz contra Guristas, și nu, nu fac wrong damage type. Multifrequency L fac EM damage în principal, corect, dar fac și Thermal, la care Guristas sunt totuși sensibili. 462DPS cu laserele respective și hammerhead II îmi arată EveHQ fit tool, nu am calculat eu :biggrin:

Downgrade la T2 înseamnă vreo jde zile de training pentru specializări and shit. Velkan, loadout-ul respectiv "bate" la mai puțin decât al meu și nu e cap stable nici cu poliția, lipsa heavy cap booster e ugh, nu mai spun că tank e undeva pe la 120 DPS VS Guristas din ce-mi arată EveHQ. Mai studiez oricum, mulțam de insights.

Later edit: am testat CNR cu fit-ul de mai sus. Distruge absolut orice, frigates one-shot, BCs 2-3 shot, volley într-un battleship este înfiorător de bun, totul fără TP și fără drone. Stai și te întrebi dacă Golem-ul chiar merită :hihi:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Măi, Tachyon sînt top-tier L Beam Lasers și deci au cel mai bun range și dmg mod din grup, dar au și cele mai mari cerințe de fitting și cap din grup. Mega Beam sînt un tier mai jos și au atribute ușor reduse la toate categoriile, deci și la fitting. Pe Abaddon, un fit bun cu Mega Beam e mai eficient decît unul înghesuit și semi-gimped cu Tachyon, asta era ideea. Un fit Mega Beam cu 2x Heat Sink și Tracking Computer are dps și range superior unuia cu Tachyon fără Heat Sink și Tracking Computer, deci nu văd unde nu îți ies calculele.

Tachyon poți să pui fără probleme pe Nightmare și Paladin, care au PG în exces.

Contra Guristas o să dai cu damage secundar în rezistența secundară, ceea ce e meh. Și, în mod evident, eu am pus acolo tank anti-EM/th, deci logic că ai 120 dps vs. Guristas.

Cred că am mai zis asta de vreo... 1 milion de ori: tank stabil îți trebuie doar dacă vrei să te uiți la Seinfeld în același timp sau ceva. Ceea ce oricum nu poți să faci decît cu droneboats, pentru că altfel trebuie să schimbi ținte/activezi arme constant. Pulsează și tu repper-ul ca profesioniștii :tongue:. În general, dps maxim încasezi cîteva minute la început, pînă începi să reduci din inamici. Doar atunci trebuie să rulezi repper-ul continuu. Și asta doar dacă iei full stage aggro, ceea ce nu faci (intenționat) decît în Nighthawk, Dominix cu 2x LAR, etc.

Golem-ul merită pentru că face cu battleship-uri ce face CNR-ul tău cu fregatele (8000 volley :dracu:). :smile:
 
Top Bottom