EVE Online

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
[Proteus, 250mm]
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Imperial Navy Medium Armor Repairer
Armor Thermic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II

10MN Afterburner II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

250mm Railgun II, Antimatter Charge M
250mm Railgun II, Antimatter Charge M
250mm Railgun II, Antimatter Charge M
250mm Railgun II, Antimatter Charge M
250mm Railgun II, Antimatter Charge M
250mm Railgun II, Antimatter Charge M

Medium Capacitor Control Circuit II
Medium Capacitor Control Circuit II
Medium Capacitor Control Circuit I

Proteus Defensive - Augmented Plating
Proteus Electronics - Dissolution Sequencer
Proteus Engineering - Power Core Multiplier
Proteus Offensive - Hybrid Propulsion Armature
Proteus Propulsion - Localized Injectors


Vespa II x5
Hornet II x5


Surprinzător, ăsta pare utilizabil: 573 dps cu drone.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Fun facts:
- Proteus-ul e singurul T3 ship pe care poţi pune 4 (!!!) MAR-uri şi să fie cap stable.
- E singurul T3 ship care atinge peste 5000 m/s speed cap stable.
Of course, astea sunt extreme şi ciudăţenii :smile:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
[Dominix, ohai]
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Imperial Navy Large Armor Repairer
Armor Thermic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II

Omnidirectional Tracking Link I
Omnidirectional Tracking Link I
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II

Caldari Navy 350mm Railgun, Antimatter Charge L
Caldari Navy 350mm Railgun, Antimatter Charge L
Caldari Navy 350mm Railgun, Antimatter Charge L
Caldari Navy 350mm Railgun, Antimatter Charge L
Caldari Navy 350mm Railgun, Antimatter Charge L
Caldari Navy 350mm Railgun, Antimatter Charge L

Large Sentry Damage Augmentor II
Large Auxiliary Nano Pump I
[empty rig slot]


Garde II x5
Hammerhead II x5
Hobgoblin II x5


Gank: 890 dps @ 29+25 km (ZGL100);
Tank: 621 dps / 3m (ZET400; CC4).
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Na că te dăduşi şi la implants :smile:
Atunci dă-mi şi mie o idee pentru Drake/Raven, ce să înfig în slots 6-10, că n-am nimic acolo.
Scop: moah gank pentru Drake, eventual better tank pentru Raven.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
În primul rînd, protip: slot 5 e Charisma. Vîră acolo un Low-grade Crystal Epsilon, care are +5% shield boost amount și +2 Charisma (doar +2, dar cui îi pasă?).

Poți să folosești așa:

Slot 6: CY-1 (+3% speed), CR4 (-3% cap recharge) sau ZMU1000 pentru Raven (+3% cruise missile damage);
Slot 7: AY-1 (+3% agility), ZMH1000 pentru Drake (+3% heavy missile damage) sau KVA1000 tot pentru Drake (+3% shield pool);
Slot 8: CC4 (+3% cap pool) sau ZMA100 (-3% explosion radius pentru light, heavy și cruise missiles);
Slot 9: ZMS100 (+3% explosion velocity) sau KYA1000 (-3% shield recharge);
Slot 10: ZMM100 (-3% launcher rate of fire) e cea mai bună soluție.

Eu prefer implanturi generice. Am (sau urmează să am) așa:

Slot 6: CY-1;
Slot 7: AY-1;
Slot 8: CC4;
Slot 9: ZET400 (+3% armor rep);
Slot 10: habar n-am.

Astea sînt pentru nave mici-medii; nu știu dacă aș pune speed și agility pe un BS.

+5%-urile sînt obscen de scumpe; de-aia nu le-am luat în seamă.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Foarte corect. Nici pe mine nu mă interesează BS (poate doar Jean, ca DPS dealer).
Deci pentru Drake ar merge...
- Slot 6: CY-1 (+3% Speed) - care e valabil pentru orice ship în general. Nu ajută neapărat la Drake, dar e better than nothing.
- Slot 7: ZMH1000 (+3% heavy missile damage) - o fi bun şi pentru Heavy Assault Missiles?
- Slot 8: ZMA100 (bun pentru orice tip de NPC). CC4 nu ajută pentru passive stuff.
- Slot 9: ZMS100 (idem). KYA1000 nu merită fiindcă Drake-ul e suficient de tanked.
- Slot 10: ZMM100 - daa, daa!

Of course că pot să am la un moment dat 2 jump clones şi să pun pe ailaltă clonă chestii tweaked pentru shield, ca să buff out Raven.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Ăăă o mai freacă mult CCP cu scoaterea skills de learning? :biggrin:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
[Ishtar, Great Wildlands Solo]
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Energized Reactive Membrane II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Capacitor Power Relay II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
10MN Afterburner II
Omnidirectional Tracking Link I

Prototype Cloaking Device I
Dual Modulated Light Energy Beam I, Radio S
Salvager II
Small Tractor Beam I
Core Probe Launcher I, Sisters Core Scanner Probe I

Medium Capacitor Control Circuit I
Medium Sentry Damage Augmentor I


Ogre II x5
Garde II x5
Hammerhead II x5
Hobgoblin II x5

---------

Scop: să stea zâşpe zeci de zile în Great Wildlands şi să vâneze Faction Rats.
De intrat, poate intra via Hodrold - Konora pipe, cu scopul de a ajunge încet-încet în constelaţia T-W4L3 şi să toot vâneze rats pe-acolo. Cu skill-urile mele e cât se poate de cap stable, dronele or să ţină forever dacă am grijă de ele, wormholes se găsesc din când în când...
Ce-am omis, ce pot îmbunătăţi?

care e valabil pentru orice ship în general. Nu ajută neapărat la Drake, dar e better than nothing.
- Slot 7: ZMH1000 (+3% heavy missile damage) - o fi bun şi pentru Heavy Assault Missiles?
- Slot 8: ZMA100 (bun pentru orice tip de NPC). CC4 nu ajută pentru passive stuff.
- Slot 9: ZMS100 (idem). KYA1000 nu merită fiindcă Drake-ul e suficient de tanked.
- Slot 10: ZMM100 - daa, daa!
Gata, le-am luat :smile:
 
Last edited:

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Golem vs. Damsel in Distress.

A se observa că omul face 2-volley la BSs. :bravo: Fit-ul e ceva în sensul ăsta:

[Golem, Siege]
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System
Caldari Navy Ballistic Control System

Republic Fleet Target Painter
Republic Fleet Target Painter
Republic Fleet Target Painter
Pithum A-Type Medium Shield Booster
Caldari Navy Shield Boost Amplifier
Caldari Navy Invulnerability Field
Caldari Navy Invulnerability Field

Siege Missile Launcher II, Mjolnir Torpedo
Siege Missile Launcher II, Mjolnir Torpedo
Siege Missile Launcher II, Mjolnir Torpedo
Siege Missile Launcher II, Mjolnir Torpedo
Small Tractor Beam I
Small Tractor Beam I
Salvager II

Large Hydraulic Bay Thrusters II
Large Rocket Fuel Cache Partition II
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Siege Missile Launcher II, Mjolnir Torpedo
Siege Missile Launcher II, Mjolnir Torpedo
Siege Missile Launcher II, Mjolnir Torpedo
Siege Missile Launcher II, Mjolnir Torpedo
/bitchslap, alea nu sunt Mjolnir, Mjolnir fac EM damage (blue warhead). Alea din fit-ul din filmuleț sunt Thermal damage ones (red warhead).
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Guard, back+punch, bitchslap countered.

Omul trage cu Caldari Navy Inferno de fapt. Mjolnir e default în EFT. :goofy:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Da' tot e scumpe :smile:
Velkan, sorry că am ieşit aşa urgent, dar îmi tot pică conexiunea...
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,946
Cu 3xLSE = 621m sig radius.
Fără = 508m sig radius.

Hai, reverse engineer the shit, I`m quite confused :biggrin:
 

Attachments

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Nu mi-e lene, dar eram in the middle of something atunci şi ţi-am scris direct.
Da' tu noah, în loc să zici "Mersi"... :tongue:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Te pot ajuta eu cu un True Sansha EANM, dacă vrei :smile:
Am întrebat şi de MAR, liaison-ul meu nu are.
Pune şi hardeners True Sansha, alea chiar sunt ieftine. O să ai nevoie de ele fiindcă o să te loveşti de CPU issues. Eşti la limită cu All Level V.
Again, după cum vorbeam ingame, pune Shadow Serpentis AB, atingi 610 m/s.
 
Top Bottom