Probabil nu se mai complică cu ținerea unui server supraaglomerat/neoptimizat în picioare (cum au încercat să facă pe-aici, și nu le-a ieșit prea bine).
Plus că ideea cu BF era să atragă prostimea în magazine prin vânzarea la cost sau în pierdere a unui număr foarte mic de produse. BF obișnuia să fie inaugurarea tradițională a sezonului de cadouri pentru Crăciun. În era online în care lumea își cumpără produse la reducere cu mult mai ușurință în tot cursul anului, numai proștii mai stau la coadă la marile "reduceri" la produse și mărci second-tier. Cine vrea reduceri serioase, tră' să stea la pândă în tot cursul anului, pentru lichidări de stoc (cum vor fi în ianuarie); săptămâna asta am ratat la mustață una de pe walmart.com în care un Olympus E-420 era 110$ nou-nouț cu lentilă de 14-42.
Singura categorie unde am văzut până acum reduceri masive de prețuri, în ultimele săptămâni, au fost filmele pe Blu-ray.
Exemplul cu Lenovo, de mai sus, e din luna septembrie, după ce începuse școala și se terminase isteria cu reducerile de preț "back to school" (altfel spus, era liniște și pace, cer senin, când, zbang!, apăru furtuna). La americani, adevăratele chilipiruri apar nu în timpul ci după sezonul de reduceri, când tră' să scape de stocul nevândut.
În SUA, e mereu "reducere" la ceva. Companiile americane știu că e mai ușor să vinzi un produs dacă afișezi că i-ai redus prețul de la 100 la 80$, decât dacă îl listezi direct la prețul corect de 70.
