Tot mentionezi "piese noi", dar cadrul si furca inteleg ca sunt de pe un Scott din 1994 si butucii reconditionati. Asta ar insemna cam jumatate din costul bicicletei, nu? Transmisia si franele, 2 jante si spitele nu ar trebui sa fie tocmai o avere si la transmisie angrenajul poate fi linistit sh daca pui un monobloc nou.
Nu stiu ce sa zic, prefer oricand un Cube AIM la 1000 de lei decat bicicleta asta, dar eu am alte gusturi, alte nevoi si alte posibilitati decat cel pentru care ai facut bicicleta asa ca e o comparatie mere cu pere, nu are rost.
Nu ma gandeam la un cadru de 28" sh, ci la o bicicleta cu cadru de 28" sh la care doar sa faci reparatiile necesare. Gasesti mai usor bicicleta completa decat cadru si daca schimbi franele si reconditionezi butucii o mentii la un cost redus si o functionalitate ridicata. Daca pornesti de la un cadru si cumperi piese individual ajungi la un cost total foarte mare pentru ca adaosul la piese e mare, o bicicleta low end facuta din piese iese sensibil mai scumpa decat noua in magazin tocmai din cauza preturilor mai mari pe componente. Daca mergi pe mid-range sau mai sus ai sanse sa iesi mai ieftin pentru ca la o bicicleta de 2000 de euro Cube isi pune un adaos proportional, sa zicem 30% brut (adaos normal, poate un pic cam mic) care inseamna 600 de euro; daca iei piese individuale poate te costa 3-400 de euro mai mult, dar scutesti alte 2-300.La o bicicleta de 1000 de lei noua ai poate o marja de 100 de lei dar dai 200 in plus pe piese.