Nevasta trebuie să facă naveta de la țară la oraș și, cum are o problemă în general cu orientarea și ținutul drumului drept, condusul iese din discuție. Dar cu bicicleta se descurcă. Mai șerpuit, dar aia e

Eh și atunci a folosit o ofertă de la serviciu pentru ceva sistem de job bike, prin care și-a ales o biclă electrică în ceva sistem de rate mai dubios.
După mult bănănăit printre modele, în cele din urmă a ales o
QIO Eins P-5 care are roți de 20" cred și e suficient de scurtă cât să încapă ușor în tramvai. Cu asta, naveta înseamnă că trebuie să meargă pe biclă prin pădure doar până în orășelul alăturat și de acolo să o urce comod în tramvaiul suburban care merge în oraș unde devine metrou și o lasă destul de aproape de serviciu. Cadrul e de aluminiu și multe componente sunt de bun simț la greutate, dar tot are aproape 27kg. Motor Bosch Performance generația a 3-a cred cu controale wired, ecran wireless BT, baterie ușor detașabilă de 545Wh cu care face vreo 4 drumuri, schimbător Nexus în butuc și drive pe curea, frâne hidraulice pe disc, ghidon ușor de deblocat și rotit ca să nu deranjeze în tramvai. Na, își face treaba foarte bine, doar zilele astea când e încă totul înghețat prin pădure a evitat să o folosească.
Dar de banii ăia către 5000€ puteam lua un microcar cu multiple avantaje, dacă n-ar fi fost problema cu condusul. Aia e...