Tora
Membru Senior
După post-ul lui Scytale de aici mi-am dat seama că acest joc ar merita un topic propriu. Sper din tot sufletul să am ocazia să îl joc, chiar dacă domeniul plăţilor online îmi este cu totul străin.
World of Warcraft este jocul prin care cei de la Blizzard păşesc în lumea MMORPG-urilor (Massive multiplayer online role playing games ).
De curând, site-ul worldofwar.de a publicat un interviu cu Chris Sigaty, în care acesta dezvăluie nişte amănunte destul de interesante despre viitorul joc. Printre acestea se numără faptul că jucătorii vor fi limitaţi în a accesa alte servere decât cele apropiate de locaţia lor (motivul fiind păstrarea unui joc fluent, pe fiecare server fiind loc pentru 2500-3000 de jucători), jucătorilor le va fi imposibil să schimbe tabăra atunci când li se pare că au ceva de câştigat prin asta, cei de la Blizzard promit că după data lansării tuturor serverelor, acestea vor primi update-urile simultan, rasele vor avea avantaje proprii, însă vor încerca bineînţeles să nu încline balanţa prea mult în direcţia vreuneia dintre ele şi multe multe altele.
Interviul complet îl puteţi găsi aici.
Am citit un review de curând la versiunea beta (pentru care nu mai găsesc link-ul ), din care se puteau spicui câteva idei de bază despre joc. Chiar dacă jocul nu are cea mai eye-candy grafică, chiar dacă nu are cel mai complex sistem de quest-uri atât de îndrăgite de pasionaţii genului, un lucru va fi cu siguranţă definitoriu: distracţia garantată.
Deşi au circulat zvonuri conform cărora jocul va fi dispinibil în anul 2005, un raport financiar al companiei Vivendi conţine şi o dată de lansare pentru World of Warcraft în noiembrie. Totuşi, având în vedere rezultatele financiare destul de slabe ale companiei Vivendi este posibil ca departamentul financiar să se fi hazardat în a include acest titlu ca aducător de profit anul acesta. Cei de la Blizzard au fost întotdeauna nişte profesionişti, iar posibilitatea de a lansa un joc nefinisat care să fie petecit serios în perioada post lansare o elimin din start.
edit: Am găsit link-ul la care făceam referire mai sus: Review WoW stress test
World of Warcraft este jocul prin care cei de la Blizzard păşesc în lumea MMORPG-urilor (Massive multiplayer online role playing games ).
De curând, site-ul worldofwar.de a publicat un interviu cu Chris Sigaty, în care acesta dezvăluie nişte amănunte destul de interesante despre viitorul joc. Printre acestea se numără faptul că jucătorii vor fi limitaţi în a accesa alte servere decât cele apropiate de locaţia lor (motivul fiind păstrarea unui joc fluent, pe fiecare server fiind loc pentru 2500-3000 de jucători), jucătorilor le va fi imposibil să schimbe tabăra atunci când li se pare că au ceva de câştigat prin asta, cei de la Blizzard promit că după data lansării tuturor serverelor, acestea vor primi update-urile simultan, rasele vor avea avantaje proprii, însă vor încerca bineînţeles să nu încline balanţa prea mult în direcţia vreuneia dintre ele şi multe multe altele.
Interviul complet îl puteţi găsi aici.
Am citit un review de curând la versiunea beta (pentru care nu mai găsesc link-ul ), din care se puteau spicui câteva idei de bază despre joc. Chiar dacă jocul nu are cea mai eye-candy grafică, chiar dacă nu are cel mai complex sistem de quest-uri atât de îndrăgite de pasionaţii genului, un lucru va fi cu siguranţă definitoriu: distracţia garantată.
Deşi au circulat zvonuri conform cărora jocul va fi dispinibil în anul 2005, un raport financiar al companiei Vivendi conţine şi o dată de lansare pentru World of Warcraft în noiembrie. Totuşi, având în vedere rezultatele financiare destul de slabe ale companiei Vivendi este posibil ca departamentul financiar să se fi hazardat în a include acest titlu ca aducător de profit anul acesta. Cei de la Blizzard au fost întotdeauna nişte profesionişti, iar posibilitatea de a lansa un joc nefinisat care să fie petecit serios în perioada post lansare o elimin din start.
edit: Am găsit link-ul la care făceam referire mai sus: Review WoW stress test
Last edited by a moderator: