Ieri am scos-o pe Murga pe-afară. Era prea frumos ca să n-o inaugurez. Am pedalat vreo oră, dar îmbrăcat fiind nițel cam nepotrivit (subțire), am transpirat și mi-a fost teamă să nu fac vreun pocinog și să răcesc și nu prea am voie din cauza unui tratament ce-l fac.
Primul lucru de care m-am bucurat a fost că e ușoară și-mi vine bine la coborât/urcat pe scări. Stau la etajul 3 și contează. Am dat o tură pe teren de tot felul (mai puțin noroi) și Murguța s-a descurcat onorabil. E tare silențioasă, destul de manevrabilă, cu poziție relativ comodă, dar cu o șa cam prea tare pentru gustul meu. Dealtfel, am un dinte pentru șeile astea tanga.
În ciuda faptului că tipii de la magazin au spus că-i fac toate reglajele, schimbătorul spate bâlbâie în zona 4-5-6, zona folosită de mine cu precădere. Ori n-au reglat deloc, ori n-au reglat cum trebuie. O să mi-l fac singur, că ce faci cu mâna ta e bun făcut. Schimbătorul de foi pare în regulă.
Frânele, deh, noi! Musai au nevoie de rodaj. Cam zgomotoase pentru început. Sau poate sunt eu obișnuit cu cele cu saboți din cauciuc pe jantă. Oricum, frânează OK chiar și acum. Îmi închipui că după ce se păsuiesc și se rodează plăcuțele va frâna mult mai bine.
Pe asfalt și la viteză mai mare cauciucurile șuieră nițel, cred că și datorită profilului și grosimii. Apropo de viteză, am reușit s-o duc la 38 km/h fără prea mare efort.
Ce mi-a plăcut cel mai mult însă, a fost faptul că nu mi-am mai zguduit încheieturile mâinii pe ghidon, ca la taiwaneza de oraș anterioară. Furca, așa entry level cum e ea, pare a-și îndeplini menirea.
Per ansamblu impresia e foarte bună, Murga meritându-și din plin banii. Probabil că după ce voi schimba șaua (dacă nu mă obișnuiesc cu asta) și-mi voi regla schimbătorul spate feeling-ul se va îmbunătăți. Am timp pentru astea, așa că... să vină primăvara!