Da, nasol. Si am senzatia ca vor fi vesnic probleme.
Varianta 1: Schimb bateria cu totul.
Dezavantaje: Pret +++. Nu am ce sa fac cu bateria veche. Peste 6 luni voi fi in aceeasi situatie.
Varianta 2: Imi iau aparat de sudat contacte si o rezerva serioasa de tabla din aia pentru inter-conectari.
Avantaj: imi fac singur reparatia de cate ori e nevoie.
Dezavantaj: Pret +. Reparatia e destul de laborioasa si voi avea un stoc in permanenta crestere de celule nu-chiar-distruse dar nici suficient de bune cat sa le pot pune impreuna.
Varianta 3: Exista kit-uri fara lipituri, dar scumpe:
link
Avantaje: Nu lipesc nimic. Doar desfac niste suruburi, inlocuiesc celula problematica si zzzzuuuummmm!
Dezavantaje: Pret ++. Sunt 65 de celule. Imi trebuie 2 kit-uri de 32 si unul de 8.
Varianta 4: Oricare din alea de mai sus + 5 BMS-uri si reorganizez bateria sa fie 13x in serie => BMS propriu, 5x BMS-uri in paralel => out.
Avantaje: Pot folosi bateriile pana mor de tot. Este f. usor de gasit bateria defecta, ca nu mai sunt in paralel.
Dezavantaje: Pret ++++.
Nu imi este clar cat de bine se comporta BMS-urile puse in paralel. Ce se intampla cand unul din ele are baterii mai bune si preia majoritatea sarcinii? Se deconecteaza si ramane deconectat? Urmeaza o cascada de deconectari care ma lasa in drum cu trotineta inutilizabila?