Reclame geniale la masini

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Location
The Emerald Dream
mini-review reclamogen

Simply ZooM-ZooM.
Cei care au condus/conduc o Mazda vor intelege mai bine filmuletul. :tongue:
Perfect de acord :biggrin:


O să fac puţin off-topicăreală, dar sigur ştiţi reclama asta. Mai era şi asta. Şi asta.


Reclamele sunt mişto, amu o să aberez puţin despre plăcerea condusului în fiecare. Motoarele aproximativ identice, diferenţa de putere, Mazda 3 1.6l, 90CP, C4 1.6l, 110CP. Echipările sunt similare, discuri de frână faţă-spate, faţă ventilate, spate normale, aer condiţionat, reglarea coloanei de direcţie pe înălţime/adâncime, air-bagz ceva mai multe la Mazda (cortină + laterale în plus), tempomat şi limitator de viteză la C4, and that`s about it. Mda, şi 4 geamuri electrice şi child-security lock.

C4 este o maşină care te obligă să ţii mâinile pe volan. De la butucul central al volanului fix cu circumferinţa ca singură piesă mobilă - deci no moar jmeck-riding - până la servodirecţia mult mai greoaie, e practic o maşină de condus rapid dar cu ochii cât cepele şi toate simţurile activate. Pe serpentine, cel puţin, este fascinantă, nu te mai întrebi de ce Xsara a fost campioană la raliuri atâta timp.

Dar consola centrală, cu vitezometrul şi turometrul electronic, scade din plăcerea asta, plus alte chestii relativ ne-esenţiale.

Zum-zum, pe de altă parte, este mult mai agilă şi mai sharp, mult mai responsive şi in-touch. Asta deşi suspensia la C4 este mult mai rigidă decât la Mazda. Este give and take la clasa asta, practic Zum-zum are o suspensie tip pudding, dar care se descurcă onorabil şi are o direcţie extrem de precisă, chiar şi la accelerări relativ brutale, C4 are o suspensie mai dură, dar care nu îl ajută semnificativ şi cere mult mai mult efort la un tip de condus similar, chiar dacă este strict muscular (servodirecţia parcă este pentru culturişti).

Dacă la C4 trebuie să-ţi pui simţurile în alertă, Zz practic ţi le încântă. Şi aici vine discuţia despre scaune.

Nu ştiu ce beţiv notoriu o fi desenat scaunele de la C4, dar de la Logan nu este o mare evoluţie. Parcă sunt puuuuuţin mai curbate. Dacă stăm să ne gândim la price-tag (în jur de 17500EU fără reducerea de acum puţin timp), este o bălărie. Cu reducerea de 4800EU este decent. Dar după 1000km tot e naşpa.

Zz 3 are scaune care cu uşurinţă pot fi clasificate ca fiind "excelente". În afară de tapiseria enervantă, forma este ergonomică şi prezenţa suportului lombar nu este de neglijat.



În altă ordine de idei, zum-zum must receive a chip tuning şi un set de arcuri şi va fi just ok \o/
 

Cosmin_C

melomaniac
Joined
Jul 19, 2004
Location
Dream Theater
De pe alta parte stiu un tip care a facut exact eceeasi comparatie si a ajuns la o concluzie exact opusa, si-a luat C4 inclusiv pentru scaune, directie si suspensii, nu mai spun de volan sau consola centrala. Deci gusturile (nu) se discuta...
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Location
The Emerald Dream
Există posibilitatea să fie diferenţe între C4 coupe (pe care nu l-am condus) şi C4 în 5 uşi. Şi sincer să-ţi spun, şi mie îmi plăcea bordul ăla high-tech şi consola centrală. La început. După vreo lună tânjeam să văd acul unui turometru cum urcă în paralel cu cel de la viteză, nu doar cifre de parcă mă joc NFS :biggrin:

Same cu volanul, la început e fain, mai apoi te apucă damblaua că la drum lung trebuie musai să ţii mâinile pe circumferinţă, mi se pare foarte obositor mie cel puţin. Nu mai spun de claxon, care dacă vreau să-l accesez rapid pornesc recircularea aerului şi închid displayurile şi modific afişajul şi dau next la mp3 player toate în acelaşi timp. O fi depinzând de exerciţiu, tot nu mă pot obişnui.

De asemenea, există posibilitatea ca scaunele să fie mai bune la o altă variantă de dotare la C4, astea care le am eu parcă-s luate de pe Logan :biggrin:

Evident gusturile (nu) se discută, făceam conversaţie :smile:
 
Last edited:

Cosmin_C

melomaniac
Joined
Jul 19, 2004
Location
Dream Theater
Mda, e vorba de C4 5 usi cam full-option cu exceptia pielii; la scaune e clar, pot exista diferente mari intre alea "entry" si cele de la versiunea de aproape 20k euro...
 

b0gDaN3l

Membru
Joined
Jun 25, 2007
Location
Bucuresti
Si eu am ales intre C4 si Mazda3...mazda3 :biggrin:
Nu am condus C4, dar prefer japana...m-am indragostit de zoom-zoom...
Neo, ai mazda? Motorul de 1.6 90cp probabil era pe motorina, cel pe benzina de 1.6 are 105 cp...si mi se pare mai fun2drive decat mazda3 2.0 diesel 150 cp, pe bune! (chiar daca e mai lenta 0-100 etc).
De acord cu suspensia, la inceput o consideram o lipitoare, dar acum ca m-am obisnuit cu ea si am inceput sa o fortez mai rau pe curbe se simte nevoia de ceva sporty, cel putin ptr mine. Oricum e above avarage la stabilitate!
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Location
The Emerald Dream
Motorul de 1.6l şi 90CP e încă pe motorină, nu l-am schimbat..

Dizăl + remap e mai fun de condus decât benzină, atâta timp cât turbina e în ture, altfel te omoară lag-ul :biggrin:
 

IceCub

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Jun 27, 2005
Location
/dev/urandom
Clipul asta nu se incadreaza neaparat la categoria "reclame auto", dar cu siguranta este una din cele mai bune secvente a celor de la Top Gear (S13E03). Hollywood-ul ar trebui sa fie ingrijorat daca o simpla emisiune despre masini reuseste sa faca asemenea secvente. :tongue:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Location
The Emerald Dream
Clipul asta nu se incadreaza neaparat la categoria "reclame auto", dar cu siguranta este una din cele mai bune secvente a celor de la Top Gear (S13E03). Hollywood-ul ar trebui sa fie ingrijorat daca o simpla emisiune despre masini reuseste sa faca asemenea secvente. :tongue:
Damn t3h skillz :shocked:
 
Top Bottom