Si se apropie de sfarsit aventura cu portbagajul.
Usor-usor si cu convingere din partea producatorului am ajuns la Wingbar Edge pentru bare si cutia este Excelence XT, second-hand, toate de la Thule. Tot ansamblul se ridica la 45cm deasupra masinii, ceea ce inseamna low-profile.
Varianta inferioara, care costa de noua cam la jumate de pret, avea un capac care se deforma si cand il ridicai, capacul se petrecea peste partea inferioara doar putin, numai cat sa nu intre ploaia, sistemul de prindere intra adanc in cutie si fundul nu era deloc plat, etc. Pe scurt, cost-saving chiar si la case mari, nu m-ar mira sa fie facuta in China, ca am uitat sa ma uit.
Excelence XT are prinderi, dar in rest fundul e plat si in bot , inauntru, are un fel de parbriz ridicat din plexi transparent ca sa nu intre apa, pare facut mai cu simt de raspundere, dar ar fi fost cam normal la banii aia.
Iese putin peste parbrizul masinii, dar nimic ingrijorator, cu toate ca e marisoara la 218cm. Partea buna e ca poti sa pui vreo 2-3 emigranti inauntru si mai amortizezi din costuri.