Is this fun or what? :D

jarod

Super Moderator
Sugar daddy
Joined
Nov 27, 2003
Messages
1,562
Mie gif-ul nu mi se pare deloc amuzant. Chiar dimpotrivă...
 

SCViper

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 1, 2004
Messages
1,573
Subscriu la ce-a spus jarod. In plus e de la MTV, lots of retarded shows there. Ce-i ala, Jersey Shore?
 

godfather

Membru
Joined
Feb 14, 2010
Messages
4
Stiu ca e trist, dar eu il vad si amuzant in acelasi timp. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, daca se considera ofensator, rog un moderator sa-mi stearga postul.
 

sabertooth

Membru Senior
Joined
Aug 8, 2006
Messages
583
... "Grupul de intervenţie este echipat cu arme ascuţite"(...) "Vom încerca să rezolvăm problema urşilor, a obiceiurilor lor negative atunci când sunt înfricoşaţi."(...) "Vor fi luate măsuri cum ar fi: capturarea şi marcarea problemei ursului (cu urmărire uşoară a comportamentului ursului), mutarea, amplasarea în captivitate şi ca o ultimă variantă * alegerea animalului."(p.46). ...
Sursa aici
 

LNT

Meşter Strică-Tot
Sugar daddy
Joined
Mar 31, 2007
Messages
3,215
Cred că e font, literele seamănă prea bine. Dar scrisul e al unuia cu neuronu' la rece.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Cutiile alea sunt ca pachetele de ţigări de prin vitrine. Înăuntru nu e nimic de valoare, pentru ca în cazul în care sunt furate, pierderea să fie 0.
"Demo boxes" sunt puse prin vitrinele magazinelor.
 

Cosmin_C

melomaniac
Joined
Jul 19, 2004
Messages
3,336
Are mai multe detalii decat telefoanele fake de prin magazinele oranj sau vodafon. :biggrin:
 

LNT

Meşter Strică-Tot
Sugar daddy
Joined
Mar 31, 2007
Messages
3,215
Poziţii Yoga

1. Balasana
Pozitia da o senzatie de calm si relaxare


2. Setu Bandha Sarvangasana
Aceasta pozitie relaxeaza creierul si calmeaza picioarele obosite.


3. Marjayasana
Pozitia fortifica diafragma si coloana vertebrala.


4. Halasana
Excelenta pentru tratarea durerilor de spate si a insomniilor.


5. Dolphin
Se recomanda pentru umeri, torace, picioare si brate.


6. Salambhasana
Un exercitiu foarte bun pentru întarirea zonei lombare, picioarelor si bratelor.


7. Ananda Balasana
Aceasta pozitie este foarte buna pentru masarea coapselor.


8. Malasana
Exercitiu bun pentru glezne si spate.


9. Pigeon
Tonifica întreg corpul, creste flexibilitatea si ajuta la alungarea stresului.
 
Top Bottom