war4peace
Membru Senior
Ba, e foarte exploit pentru că e o eroare de calcul, nu un efect gîndit. Că ălora le e lene să-l repare și zic că e feature e altceva. Imo, singurul motiv pentru care n-au sărit cu fix-ul e pentru că e o problemă restrînsă la cîteva sisteme și nu constituie un avantaj pentru o parte sau alta.
În schimb, acuzațiile legate de făcut bani porcește pe bază de exploit mi se par exagerete - poți să ai și exploit gen headshot, site-urile alea cu Sleeperi oricum se respawnează la anumite intervale, deci că le cureți tu în 5 minute sau 2 ore e aceeași frecție, că tot trebuie să aștepți să se respawneze. Deci banii tot ăia sînt.
1. Orice exploit, fie că aduce bani sau nu, este pedepsit prin ban de CCP, conform ToS.
2. Nu e propriu zis o eroare de calcul. E o lipsă de limitare a unei funcţii (if X < 0 then do_this - asta e ce nu există).
3. Nu e vorba de lene în repararea bug-ului, ci... gate sentries şi CONCORD probabil au firepower şi tracking gândite fix pe sistemul ăsta, so... they ALL need to be recoded
4. Problema constituie un avantaj pentru partea care cunoaşte acest bug faţă de partea care nu îl cunoaşte.
5. Acuzaţiile legate de făcut bani au o fundaţie parţială: un sleeper site C6 e al naibii de greu de făcut, dar dacă stai la 249 km şi tragi cu perfect damage constant... nu ştiu cum să-ţi spun, dar nu rişti să pierzi nicio navă. Think capitals. Deci nu e vorba de viteza cu care sunt făcute site-urile, ci de riscul implicat, care devine foarte apropiat de 0. Şi asta pentru o bună parte din timp.
Mă rog, în final numai punctul 1 contează. Restul sunt discuţii de dragul de a discuta. Fiindcă dacă ăsta nu e bug şi nu e exploit, atunci se creează un precedent şi apoi oricine va putea să folosească orice exploit şi să facă gât când/dacă e banned, pe baza acestui precedent.