EVE Online

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Ba, e foarte exploit pentru că e o eroare de calcul, nu un efect gîndit. Că ălora le e lene să-l repare și zic că e feature e altceva. Imo, singurul motiv pentru care n-au sărit cu fix-ul e pentru că e o problemă restrînsă la cîteva sisteme și nu constituie un avantaj pentru o parte sau alta.

În schimb, acuzațiile legate de făcut bani porcește pe bază de exploit mi se par exagerete - poți să ai și exploit gen headshot, site-urile alea cu Sleeperi oricum se respawnează la anumite intervale, deci că le cureți tu în 5 minute sau 2 ore e aceeași frecție, că tot trebuie să aștepți să se respawneze. Deci banii tot ăia sînt.
1. Orice exploit, fie că aduce bani sau nu, este pedepsit prin ban de CCP, conform ToS.
2. Nu e propriu zis o eroare de calcul. E o lipsă de limitare a unei funcţii (if X < 0 then do_this - asta e ce nu există).
3. Nu e vorba de lene în repararea bug-ului, ci... gate sentries şi CONCORD probabil au firepower şi tracking gândite fix pe sistemul ăsta, so... they ALL need to be recoded :smile:
4. Problema constituie un avantaj pentru partea care cunoaşte acest bug faţă de partea care nu îl cunoaşte.
5. Acuzaţiile legate de făcut bani au o fundaţie parţială: un sleeper site C6 e al naibii de greu de făcut, dar dacă stai la 249 km şi tragi cu perfect damage constant... nu ştiu cum să-ţi spun, dar nu rişti să pierzi nicio navă. Think capitals. Deci nu e vorba de viteza cu care sunt făcute site-urile, ci de riscul implicat, care devine foarte apropiat de 0. Şi asta pentru o bună parte din timp.

Mă rog, în final numai punctul 1 contează. Restul sunt discuţii de dragul de a discuta. Fiindcă dacă ăsta nu e bug şi nu e exploit, atunci se creează un precedent şi apoi oricine va putea să folosească orice exploit şi să facă gât când/dacă e banned, pe baza acestui precedent.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
1. Da, dar pe ăsta l-au petiționat și au primit green light să-l exploateze.
2. Te cred pe cuvînt.
3. Probabil.
4. Corect.
5. Da și nu. Există un oarecare avantaj ofensiv, dar tot nu poți să modifici prea mult configurația flotei, pentru că tot te zboară ăia din două salve dacă o faci. Deci riscul e cam același. Plus că nu mai poți să dai wrecking hits. Dacă era vorba de misiuni, de exemplu, da, era penal - puteai să te duci doar cu buffer și să omori tot înainte să ajungă la tine.

Nu zic că nu oferă un avantaj, doar că nu e atît de mare pe cît zice lumea.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Cum să te zboare din două salve de la 249 km? Imaginează-ţi un Dreadnought fleet făcând warp in la 240 km de target, alegând fiecare câte un target şi dându-i la gămălie cu 100% hit în mod siege.

[Naglfar, DAMN!]
Domination Gyrostabilizer
Domination Gyrostabilizer
Domination Gyrostabilizer
Domination Ballistic Control System
Domination Ballistic Control System
Domination Ballistic Control System

Caldari Navy Magnetic Scattering Amplifier
Caldari Navy Heat Dissipation Amplifier
Caldari Navy Kinetic Deflection Amplifier
Caldari Navy Explosion Dampening Amplifier
Caldari Navy Invulnerability Field
Caldari Navy Invulnerability Field

Siege Module I
Quad 3500mm Siege Artillery I, EMP XL
Quad 3500mm Siege Artillery I, EMP XL
Citadel Cruise Launcher I, Thunar Citadel Cruise Missile
Citadel Cruise Launcher I, Thunar Citadel Cruise Missile

Large Projectile Collision Accelerator I
Large Projectile Collision Accelerator I
[empty rig slot]

Fit-ul de mai sus trage cu 44K Volley (patru'ş patru de mii!) doar cu Artillery, plus 37K Volley (trei'ş'şapte de mii) cu missiles. Ajutate de nişte logistics ships sau command ships... cred că rup în două sleeperii ăia. With 0 losses.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Hell yeah. Mi se pare o idee excelentă. Ce pierde din viteză comparativ cu un destroyer, câştigă ca range la tractor beams - so it's all cool :smile:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Tare aș vrea să refacă și UI-ul, măcar ca font și flexibilitate - adică să poți să faci drag & drop cu un portret și să pună link automat la info, să dai click pe un cuvînt și să ai un link spre market, chestii d-astea.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Probabil că au o căruţă de chestii hardcoded pe-acolo, şi e al naibii de greu să le refaci de la 0.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Aia cu Sansha Invasion e yummy rău. Dar given the human nature, presimt că "the mighty Crusade" se va transforma în "the mighty mega-brawl" între capsuleers :smile:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Nu m-am prins totuși cum o să funcționeze. O să apară deodată în sistem random? S-ar zice că o să aibă un supercarrier cu ei, deci cum o să intre în Empire? Sau o să fie doar <0.5? Sau o să fie flote de mărimi diferite? SC-ul o să fie pe bune?, cu 40.000.000 EHP, sau doar cu numele și o să poți să-l faci praf cu 2x Rattlesnake? Dacă o să fie pe bune, numărul de piloți care vor putea să-l intercepteze ar scădea dramatic. Prevăd un fel de incursioncamp, în care corporațiile dotate or să monopolizeze atacurile. O să fie în deadspace? Dacă da, lame, L6 missions, neinteresant.

Altfel, Sansha supercarrier hotdrop în Jita? Yes, please. :biggrin:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,950
Yeh sure supercapitals în highsec, doar de-o `nebuni lupul. Pe de altă parte tot bat câmpii cu noua supertehnologie de uberminimizare a lagului în fleetfights, cine știe, poate or aduce supercapitals înapoi în hisec. Ar fi coup de grace :smile:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Lag șmag. Dacă o să permită fleetfights lagfree de 1000 de inși, o să vină ăia cu 2000 de inși și o să țipe iar că e lag. Pe urmă o să optimizeze pentru 2000 și o să vină cu 2500 și o să țipe iar. Sorry, dar fleetfight de 2500 de nave nu e fight, e un fel de loterie în care oricum ești nimeni. Vrei PvP lagfree, bagă-te într-o corporație lowsec care operează în găști micuțe, și unde probabil o să te și strige lumea pe nume, nu doar „dictors, more bubbles”.

Probabil o să fie <0.5 only.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,950
Păi aia ziceam și eu practic :smile:

În altă ordine de idei iar m-au popped unii, de data asta într-un Abaddon. 6 gagii care învățaseră lecția bine. Fac warp din station la un gate, nimeni. Execut jump. Cât sunt cloaked inspectez overview + local, all clear, eram singur în sistem. Dau warp la next gate, apare un Manticore. Warp scramble, jamming, painting, missles de 2000 damage per volley în shield, the works. Zic poate o scot la capăt. Mai apar și 2 battleships și încă 3 gagii. Stau ca rața la tir sportiv, cu cel puțin 20 de drone pe mine. Fac pop, dau warp la pod. Instapop pod. Paye, welcome back.

Mi s-a luat complet de 0.0 în alianța asta de tot cacaoul cu lapte brânzit. Suntem carne de tun și atât :frown:
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
'ete încă unul sătul de blob wars :smile:
Eu plec din RENNT, mă duc cel mai probabil în Sansha Space şi îl iau şi pe Neo cu mine. Măcar să fim acolo dacă e să se întâmple ceva :smile:
De ce plec? Um, let's see: skirmishes all over, reds all over, wardecced... dar ce a pus capac e că am scris un post pe EVE Online forum şi vine un alliance leader să îi zică CEO-ului meu să-mi pună botniţă, că nu e voie să scrie oameni din alianţă pe forum-ul EVE Online. Say WHAT? Şi nici nu era smalktalk, chiar am scris ceva inofensiv, mi-am dat cu părerea legat de ceva.
Oh well, eu vreau să joc de fun, nu să fiu în EVE ca în Oracle :smile:
Dacă aia nu merge, ailaltă nu merge, îmi bag pla în el learning rapid şi mă fac un fel de mini pirat prin lowsec :smile:
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Messages
9,950
Am revăzut combat log-ul. N-au fost 6, au fost 9 :mda:

La pod n-au participat decât 2 în schimb.


Măcar eram insured.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Eu momentan caut un bear corp cu taxele cît mai aproape de 0. Cashflow needed înainte să mă apuc de pierdut nave. :biggrin: Găsisem ceva, dar tre' să dai un fel de doctorat ca să intri, ceea ce îmi spune că oamenii se iau mult prea în serios, deci nu, mulțumesc. Moving on!
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Nu are mare importanță; eu oricum rămîn în highsec deocamdată. Ideea e să aibă taxă cît mai mică și să mă lase în pace, adică fără corp ops obligatorii/recomandabile și alte prostii d-astea. Și să aibă cîțiva membri cu care să poți purta o conversație, alta decît cum se grupează armele și de ce e prop mod imperativ pe fregate. :goofy:

După cîteva luni o să caut ceva lowsec small gang. 0.0 nu mă pasionează din mai multe motive. După ce îmi iau Tengu o să pot să mă finanțez din L4s indiferent că e highsec, lowsec, wardec sau whatever.
 

war4peace

Membru Senior
Joined
Dec 20, 2004
Messages
4,510
Ăă... The Vendunari? Taxa e de 5%, nimic nu e obligatoriu.
Sunt wardecced în momentul ăsta, dar inamicii activează numai în Gallente region - prin Amarr/Caldari Space, pe unde's eu, n-am văzut picior de inamic.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Mnu... Eu am plecat de acolo din lipsă de activitate in ză fărst pleis. Adică uneori eram singurul speriat de pe chat.

Ca fapt divers, nu înțeleg cum reușesc oamenii ăia să-și ia atîtea wardec-uri.
 
Top Bottom