Neo
The Good Doctor
Te referi la perioada în care puteai să-ți belești începuturile în joc alegând un bloodline prost pentru ce-ai fi vrut tu. Ideea este că înainte de a se scoate bloodlines din ecuație, fiecare avea un skill la lvl 5. De exemplu, Amarr Khanid primeau Electronics V. Ceea ce nu-i mic lucru pentru început, aș vrea acum așa ceva Bine, nu chiar, că nu mai încep alte conturi, dar ca idee.
Da, ok, poți argumenta că scoaterea learning skills a fost un nerf la learning curve care este în primul post de pe threadul ăsta. E așa nasol? Noobi sunt cu ghiotura și acum, stai tu calm, problema e să-i găsești
Industria de exemplu n-a fost atinsă mai deloc. Vrei să spui că procesul de producție, de la R&D, BPO research până la producție este simplist? Vreau și eu ce-ai fumat Poate părea simplist, nu este în niciun caz.
PvP mechanics au avut ceva modificări - long time ago nici nu exista hisec, puteai fi popped to bits oriunde ai fi fost fără repercusiuni - dar module micro + keep head leveled whilst under fire este la fel de important. A, da, înainte nici nu mergeau grupate armele, era mai 1337 așa
Overall modificările l-au făcut mai user friendly, nu mai simplist. De ce ai face learning skills 1 lună ca apoi să începi să joci efectiv? Și așa skill system este super enervant cu atribute and stuff iar Perpetuum online (un fel de clonă de Eve, numai cu roboți) a renunțat la atribute definitiv. Vrei learning? Toate skills cu aceeași viteză. Imo asta deschide porți și mai periculoase pentru nabi, având în vedere că poți învăța un skill care nu duce nicăieri, sau, mai rău, inutil.
Da, ok, poți argumenta că scoaterea learning skills a fost un nerf la learning curve care este în primul post de pe threadul ăsta. E așa nasol? Noobi sunt cu ghiotura și acum, stai tu calm, problema e să-i găsești
Industria de exemplu n-a fost atinsă mai deloc. Vrei să spui că procesul de producție, de la R&D, BPO research până la producție este simplist? Vreau și eu ce-ai fumat Poate părea simplist, nu este în niciun caz.
PvP mechanics au avut ceva modificări - long time ago nici nu exista hisec, puteai fi popped to bits oriunde ai fi fost fără repercusiuni - dar module micro + keep head leveled whilst under fire este la fel de important. A, da, înainte nici nu mergeau grupate armele, era mai 1337 așa
Overall modificările l-au făcut mai user friendly, nu mai simplist. De ce ai face learning skills 1 lună ca apoi să începi să joci efectiv? Și așa skill system este super enervant cu atribute and stuff iar Perpetuum online (un fel de clonă de Eve, numai cu roboți) a renunțat la atribute definitiv. Vrei learning? Toate skills cu aceeași viteză. Imo asta deschide porți și mai periculoase pentru nabi, având în vedere că poți învăța un skill care nu duce nicăieri, sau, mai rău, inutil.