EVE Online

Te referi la perioada în care puteai să-ți belești începuturile în joc alegând un bloodline prost pentru ce-ai fi vrut tu. Ideea este că înainte de a se scoate bloodlines din ecuație, fiecare avea un skill la lvl 5. De exemplu, Amarr Khanid primeau Electronics V. Ceea ce nu-i mic lucru pentru început, aș vrea acum așa ceva :biggrin: Bine, nu chiar, că nu mai încep alte conturi, dar ca idee.

Da, ok, poți argumenta că scoaterea learning skills a fost un nerf la learning curve care este în primul post de pe threadul ăsta. E așa nasol? Noobi sunt cu ghiotura și acum, stai tu calm, problema e să-i găsești :biggrin:

Industria de exemplu n-a fost atinsă mai deloc. Vrei să spui că procesul de producție, de la R&D, BPO research până la producție este simplist? Vreau și eu ce-ai fumat :biggrin: Poate părea simplist, nu este în niciun caz.

PvP mechanics au avut ceva modificări - long time ago nici nu exista hisec, puteai fi popped to bits oriunde ai fi fost fără repercusiuni - dar module micro + keep head leveled whilst under fire este la fel de important. A, da, înainte nici nu mergeau grupate armele, era mai 1337 așa :biggrin:

Overall modificările l-au făcut mai user friendly, nu mai simplist. De ce ai face learning skills 1 lună ca apoi să începi să joci efectiv? Și așa skill system este super enervant cu atribute and stuff iar Perpetuum online (un fel de clonă de Eve, numai cu roboți) a renunțat la atribute definitiv. Vrei learning? Toate skills cu aceeași viteză. Imo asta deschide porți și mai periculoase pentru nabi, având în vedere că poți învăța un skill care nu duce nicăieri, sau, mai rău, inutil.
 
Scoaterea Learning nu a făcut decît să mute learning curve mai aproape de axa Oy :goofy:, n-a nerfat nimic. În loc să aștepți o lună înainte să începi să joci, începi direct. Asta intră la user-friendly. Nu schimbă felul în care funcționează atributele.

Cu simplificarea diviziilor sînt de acord, clasificarea inițială fiind redundantă, deci e o măsură user-friendly. Uniformizarea calității, în schimb, e idiot-friendly. Soluția era să pună calitate fluctuantă, cam cum e bonus pool la SC2 - campezi ca nesimțitul agentul din Gicodel 12 ore la rînd, primești recompense mai mici, și trebuie să te muți sau să mai ieși la aer, să plantezi un pom, timp în care calitatea agentului crește la loc.

Uniformizarea raselor a scăzut din complexitate, pentru că nu mai trebuie să-ți planifici personajul (adică să alegi Caldari Achura Monks din prima :tongue:, pentru că ei aveau percepție/inteligență mare). Dpmdv, e necesară o oarecare rigiditate (dată de un skill la lvl 5, de exemplu), pentru că te împiedică să faci orice din orice. As it stands, diferența între rase e doar estetică - ești Caldari? Și ce dacă? În două zile pot să am și eu Raven. Pe cînd dacă începi cu Missile Launcher Operation V și percepție mare, o să fii foarte diferit de un Intaki, și, mai ales, ăla o să ajungă foarte greu la același nivel de specializare ca tine pe pilotat missile boats. Așa cum și tu ai ajunge foarte greu la nivelul lui de specializare pe industrie. Nu mă interesează să joc Toți Sîntem Egali Online.
 
Da, dar nici pe mine nu mă interesează să lupt VS fleets de amarr amarr. Eterogenitatea raselor mi se pare un lucru bun. Deși Leadership V ăla era bun de la Deteis (parcă...). :biggrin:
 
Cred că era la Gallente, că ăia sînt mai sociabili din fire. :biggrin:

Nu ai ce să faci, armele au fost gîndite să funcționeze diferit, nu doar să arate diferit. Dacă nu vrei Amarr, poți să faci PvP la scară mare (oricum nu înțeleg de ce ar vrea cineva să participe la un 500 vs. 500, dar mă rog), și să folosești ce navă vrei.

M-ai făcut curios să dau o raită pe site și, nu știu exact ce s-a întîmplat de cînd am luat eu pauză, dacă CCP și-a schimbat personalul la vîrf sau ceva, dar am văzut că au abandonat aberațiile alea cu CQ, și se concentrează mai mult pe ceea ce a tot urlat comunitatea de luni întregi - overhaul grafic major, modele noi de nave (schimbă Raven-ul în iarnă), engine trails, sunet, etc. Interesant.
 
Cred că era la Gallente, că ăia sînt mai sociabili din fire. :biggrin:
Leadership skill ++ nu înseamnă că ești sociabil. Facepalm #1.

Nu ai ce să faci, armele au fost gîndite să funcționeze diferit, nu doar să arate diferit. Dacă nu vrei Amarr, poți să faci PvP la scară mare (oricum nu înțeleg de ce ar vrea cineva să participe la un 500 vs. 500, dar mă rog), și să folosești ce navă vrei.
Amarr nu e bun în PvP la scară mare? Hellcat fleets ring a bell? Facepalm #2.

M-ai făcut curios să dau o raită pe site și, nu știu exact ce s-a întîmplat de cînd am luat eu pauză, dacă CCP și-a schimbat personalul la vîrf sau ceva, dar am văzut că au abandonat aberațiile alea cu CQ, și se concentrează mai mult pe ceea ce a tot urlat comunitatea de luni întregi - overhaul grafic major, modele noi de nave (schimbă Raven-ul în iarnă), engine trails, sunet, etc. Interesant.
S-a întâmplat că prostimea/pulimea din Eve au dat de pământ cu CCP. Massive unsubs, nerd rage summer, etc. S-a soldat cu reinstate ship spinning, expansionul din iarnă va fi axat pe FiS. Problema este că luna asta CCP a concediat 20% din personal, care cică n-are treabă cu FiS. Posibil să fie Apocrypha #2 expansionul din iarnă, dar CCP cu greu își va reveni. Tribal knowledge is the reason. Practic EvE players s-au asigurat că jocul ăsta un va crește vreodată - sincer mai mulți new players atragi cu ceva gen Incarna done right decât doar cu spaceships. Mie Incarna mi-a plăcut ca început. Dar cam ăsta-i facepalm #3. Eve players are still retards en-masse.

Tier 3 battlecruisers au fost nerfate pre-launch deja și probabil că mai vine un nerfbat. Facepalm #4.

Sisi merge ca dracu. Facepalm #5 :biggrin:
 
#1: Grr. Sînt sociabili din fire, deci axați pe charisma, trade, agent running, corporation management, LEADERSHIP, etc., chestii care implică interacțiune umană. Greu?

#2: Ok, asta e justificată. Mă gîndeam la altceva, nu mai detaliez.

Reformulez: Fă PvP în grupuri mici (2, de exemplu :biggrin:).

#3: Cred că am vorbit despre Incarna de cînd a fost anunțat - nu vopsești pereții cînd n-ai acoperiș. E un feature interesant în primele... 10 minute, după care nu face decît să mărească timpul de încărcare al stației cînd dai dock. Dacă vor să înlocuiască clickăiala cu ceva mai fluid, sînt multe alte locuri unde ar trebui să lucreze: chat, module, GUI, scanning, drone, etc. Ei au ales să facă ceva mișto, dar absolut tangențial la joc. Crezi că dacă îmbunătățești grafica și adaugi nave noi, și modifici de exemplu interfața de producție, ca să nu simt că joc Linux Online, nu atragi jucători noi? Ba poate în felul ăsta reușești să-i păstrezi și pe ăia vechi. :goofy:

Încă ceva: EVE tribal knowledge needs to gtfo. Ăsta e unul dintre motivele pentru care atrage atît de greu jucători noi - mecanica de joc trebuie să se regăsească integral în tooltips, nu să afli diverse doar cînd se trezește unul să facă reverse engineering pe un forum.

Connections
Skill at interacting with friendly NPCs. 4% Modifier to effective standing from friendly NPC Corporations and Factions per level. Not cumulative with Diplomacy or Criminal Connections.

Asta e așa de cel puțin 3 ani, și nu asta face.
 
Dacă mă pui să mă gândesc la natural born leaders, îmi pare rău, dar nu-mi vin în minte decât Caldari. Însăși structura Caldari State te duce cu gândul la asta. Corporați/trade -> Caldari written all over it. Faptul că s-au desprins din Gallente Federation poate fi (arguably) cauza chestiei ăsteia, dar gândește-te că asta-i separă de Gallente de fapt -> Corporation power (Ishukone? :smile:) și ruthlessness in trading și Navy condus with iron fists. L e a d e r s h i p :biggrin:

Citește The Empyrean Age, btw. :biggrin:

PvP 1v1 sau 2vx? Că sincer să fiu, 2vx, Amarr este printre cele mai tari rase. Hints: Curse, Ashimmu, Cruor, HAM Legion, Navy Geddon, Abaddon, Vengeance, Malediction, just to name a few. Iar un duo Amarr - Caldari ar cam rupe. 1v1 este mult prea unbalanced, deci nu intră-n ecuație :biggrin:

Incarna was supposed to be lots more, iarna asta trebuiau establishments, captain's quarters pentru toate rasele, apucai să ieși din cabina aia. Acum... canci, avem 4 battlecruisere care se vor anti-cap platforms dar deja been nerfed to hell and back (Naga cu 3 lowslots? Umadbro?), avem new nebulas (waw), ok, avem buton de loot all și alte chestii minore, dar astea-s fixes, nu expansion material.

Dar ce face skillul ăla, ia zi, că-s curios :goofy:
 
Nu știu exact formula, că partea aia din creier e ocupată cu 2-rax into mech, dar nu adaugă 4%/lvl la standing curent, cum ar fi logic, ci scade cu 4% diferența dintre - zzzzzz - standing maxim posibil și standing actual, sau o glumă de genul ăsta.

Pe urmă asta:

Negotiation
Skill at agent negotiation. Improves agent effective quality. 5% additional pay per skill level for agent missions.

Nu e +5% pay, e +5 agent quality, care afectează indirect pay.

Iar asta...

Margin Trading
Ability to make potentially risky investments work in your favor. Each level of skill reduces the percentage of ISK placed in market escrow when entering buy orders. Starting with an escrow percentage of 100% at Level 0 (untrained skill), each skill level cumulatively reduces the percentage by 25%. For a maximum reduction of approximately 24% total escrow at level 5.

...nici nu vreau să știu ce face. :biggrin:

Nu știu cum au fost gîndite rasele, sau dacă atributele inițiale se potriveau perfect cu lore. Probabil nu. Gallente apar ca extravertiți, dar nu neapărat ca lideri, și au charisma/inteligență/memorie mare și tot ce e afectat de astea (Trade, Social, etc.). Caldari au o singură linie despre care se zice că sînt lideri (Deteis?), dar nu au atribute la fel de bune ca Gallente.
 
Poate fi și din modul în care sunt organizate rasele chestia asta. Gallente Federation is supposed to be a democracy, în timp ce Caldari State este cutthroat corps ascending to power. Clar și logic în cazul din urmă nu-ți trebuie atribute la fel de bune, dar rezultatele pot fi mult mai bune ca-n primul caz :biggrin:

Margin trading îți scade comisionul care îl ia marketul când pui la vânzare. Acel comision este de 10% din valoarea produsului pe market.

Exemplu :biggrin: Vinzi o chestie care costă x ISK. Comisionul este x/10. Acest x/10 este 100% la lvl 0 Margin Trading (skill untrained). Pe fiecare skill level, procentajul scade cu 25%, cumulativ. Maximum nu este 100% în minus escrow, adică acel x/10 = 0, pentru că probabil se aplică diminishing returns formula :biggrin: Thus, maximum de reducere este 24% din acel 100%, practic (x/10)*(24/100), thus comisionul final va fi 0.024x.

Sau cel puțin așa cred că e :biggrin:
 
Am văzut modelele noi de BC. Alea Caldari și Amarr arată ca și cum ar fi Caldari și Amarr, iar Minmatar merge în direcția în care speram - pare mai brut, dar nu ca făcut din fier vechi. Gallente ar trebui să fie mai fluid, imo - așa pare design Caldari.

Per total, îmi place asimetria mai subtilă, și sper să o aplice și la restul navelor.
 
Da, sunt netexturate pe SiSi. Mie nu-mi place Naga, e un fel de Rokh intrat la apă. Cel Amarr arată super fain, în schimb. Tornado este superb, este cum ar fi trebuit să fie Tempest. Talos mi se pare super fain și nu mi se pare deloc Caldari design, ci chiar foarte Gallente.

Sunt nave desenate de fani btw astea :smile:
 
Fost azi prin Tama (0.3). Distracție faină, 1v1 cu frigates, the works. Deja era unul care vroia să facem 1v1, el în Dramiel eu în Cruor :hihi:

Mă duc 1 jump să aduc Cruorul, sar înapoi. 1x Vindicator + 1x Tempest sec status -10 făceau alpha la fregatele de pe gate.

shit-shit-shit.jpg


Reușesc să fac warp away fix când mă targetuia Tempestul :biggrin:
 

Attachments

  • shit-shit-shit.jpg
    shit-shit-shit.jpg
    26.5 KB · Views: 14
That's really something I'd expect from a newbie (sau knob, dacă vrei pe englezește). :biggrin:

Cum s-o iei, frate, prin Tama și să mai și accepți dueluri? Crezi că știe vreunul d-acolo 1v1? Normal că te așteaptă cu toată alianța. :smile:
 
Tama e ok să știi, depinde cine ce și cum e pe-acolo :biggrin: Momentan o ard cu un stealth bomber și aștept să mucesc ceva Drake care farmează belts. Aproape prinsesem unul azi :biggrin:
 
EVE Crucible pe 29 noiembrie.

Sînt impresionat de schimbări - sînt atît de diferite (și de evidente) de alea la care se lucra înainte de concedieri încît pare că ăia lucrau fix anti-comunitate. Adică hybrid weapons rebalance, engine trails, flexibilitate pentru UI, looting (mai știți cînd au zis, „știm că nu luați mare lucru din NPC wrecks, așa că am modificat tabelele de drops ca să primiți even less” - wtf was that shit?) - yes, please.
 
So I joined Faction Warfare on behalf of the Gallente Militia. Shadows of the Federation ftw. Amu să vedem small gang and stuff :biggrin:

 
Last edited by a moderator:
Back
Top