Detector radar. De care?

Caz în care se aplică principiul că indicatorul are putere mai mare decât marcajul de pe carosabil.
 
...De exemplu în intersecție două mașini care vin din sens opus și fac stânga nu își mai intersectează traiectoria, iar dacă tu faci ca pe vremuri și iese de o tamponare tu ești vinovat - faptul că nu știi că s-a schimbat legea nu e o scuză.

Și mai sunt și alte modificări, după cum îi spuneam unui șofer profesionist cu 40 de ani vechime care habar nu avea să circule - nu citise un regulament de când a luat permisul.
Eazy, man. De astea stiam, de aia cu limita de viteza, nu.
Nu cred ca din cauza asta se intimpla belelele. De curiozitate, l-ai intrebat pe nenea ala, sofer de 40 de ani, cite accidente a facut si din ce cauze?
 
Zicea că nu a făcut accidente pentru că merge foarte încet. E posibil, cred că are vreo 70 de ani și nu mai conduce decât căruciorul la piață și înapoi, iar acum 10-20 de ani camioanele aveau doar viteze "încet, încetișor și pe loc" :)
 
Mergem legal. +10. :D

Oricum la ce gropi au aparut in drum, e o adevarata aventura sa mergi chiar si cu viteza legala.

Daca nu aveti detector, mai bine luati o statie CB, sunt sanse mai mari.
 
Mergem legal unde se poate, iar unde nu se poate (drum lung și liber cu restricție de 90) în limita la cât vrea și își permite fiecare să riște - 30, 50 sau nelimitat. După cum spunea cineva se poate considera că amenda de 30 km/h e un soi de taxă de autostradă, îți permite să mergi pe DN cu 120 km/h :)
 
Bun, deci au bagat pop-up si in Romania

Acestea vor putea descoperi vitezomanii de la o distanţă de peste 1.000 de metri, chiar şi pe timpul nopţii.

LOL. Sa-mi arate si mie poza aia facuta noaptea de la 1km in care sa se vada clar numarul de inmatriculare.

Înregistrarea vitezomanilor se va face pe hard-disk, şi nu pe suport magnetic.

Asa, si dupa ce masina politiei da in 2-3 gropi de pe soselele noastre, vor face upgrade la SSD-uri.
 
Am văzut poză făcută noaptea de un radar fix - când erau la modă. Şi se vede numărul foarte bine, maşina era de culoare roşie şi abia se distingea însă numărul se vedea foarte clar probabil datorită vopselei reflectorizante.
 
Am văzut poză făcută noaptea de un radar fix.... însă numărul se vedea foarte clar probabil datorită vopselei reflectorizante.

Una din diferentele majore dintre un radar fix si un radar mobil, e tunul IR de 300W, iar alta e distanta la care se face citirea.

Iar asta cu indentificarea de la 1Km, e bau bau ziaristic scris de-un redactor cu creier neted.


Cum ziceam si mai sus, singura solutie viabila de mers tare, va fi folosirea unui detector performant Bel, Escort, V1, etc... si obligatoriu mersul cu iepure. Bineinteles si statia e de-un real ajutor, dar nu te poti baza pe ea 100%, pentru ca, camionagii nu-s prea interesati de radare, de multe ori nici nu le observa, majoritatea din ei neavand detector.
 
"Mersul cu iepure" = sa ai pe unu' la mica distanta in fata ta si sa te tii scai de el? :) Presupun eu...
 
Nu. Mergi după cineva care are staţie - tir, autobuz, maxi - adică şofer profesionist. De fapt cred că se referă la mersul cu morcov, nu cu iepure. :D
Nu trebuie să te vadă de la 1km, dacă aprinde veioza când treci prin dreptul lui n-ai cum să-l eviţi chiar dacă ai detector.
 
sa ai pe unu' la mica distanta in fata ta si sa te tii scai de el? :

Exact! Cand il veiozeaza pe ala, detectoru tau baga un POP Alert sanatos, iar pana sa fie vizibil si numarul tau apuci sa reduci viteza.

Am patit schema asta chiar acum vreo 2 saptamani, prin jud.Harghita, drum virajat intr-un sat, noapte... in fata mea la 2-300m un SUV care mergea decent 90-100km/h. Aproape de iesirea din sat, detectoru' imi indica un semnal foarte puternic (din ala de-ti palpaie afisaju) care dupa nici 2 secunde dispare.

Ce credeti? dupa curba, SUV-ul oprit, l-au veiozat baietii.

Ulterior, pe cand am ajuns la destinatie, am aflat ca cei din Harghita is mari mesteri la instant-on-uri. Spre deosebire de veiozarii amatori, cu butonul pe firu de antena, astia cica au butoane montate frumos in consola centrala. Mama lor de hoti!

Edit: Intre timp postase si LNT.
Am uitat sa precizez, la intamplarea de mai sus, prins statie se comunicase c-ar fi liber. Nu prea te poti tine dupa unu care-i dotat, unu, ca-s putini, iar doi, multi dintre ei merg mult prea tare, depasind o viteza sigura.

Pur si simplu cauti un iepure de sacrificiu, care ti se potriveste ritmului de condus.
 
Din cate stiu eu sistemul asta popup functioneaza astfel: radarul sta in standby (mut) pana in momentul in care il declanseaza politistul. In aceasta faza n-ai cum sa-l detectezi cu niciun fel de detector. Cand politaiul apasa pe buton, radarul emite un burst radio f. scurt, care te masoara. Nici de asta n-ai cum sa scapi, adica iti suna detectorul dar tu esti deja masurat / filmat. Singura sansa este sa ai un detector destept (care stie popup) si care detecteaza acel scurt impuls cu care politaiul l-a filmat pe cel care merge inaintea ta, pe drum. In acel moment tu ai un scurt interval in care poti sa franezi, pana se rearmeaza radarul.

Deci e esential sa ai pe unu' in fata ta. ;)

LE: vad ca s-a postat si inaintea mea.

Si ca o completare: "instant-on" e altceva decat "instant popup". La instant-on radarul sta mut pana cand politaiul apasa pe buton, moment in care incepe sa emita spre tine in mod continuu. Aproape toate detectoarele actuale te alerteaza cand vad ca radarul s-a activat, adica stiu sa detecteze "instant-on". La popup treaba e mai perversa: odata activat radarul emite un singur burst (un puls) de unde radio dupa care tace. Acel puls scurt poate fi detectat numai de detectoarele care stiu explicit "instant popup".
 
Primit pe mail, sursa necunoscuta - confirmarea urmeaza sa v-o aduca Wolfie

Pentru a şti de cine să te fereşti în trafic, vezi lista cu numerele de înmatriculare ale Loganurilor Serviciului Rutier Constanţa dotate cu radere nedetectabile.

Facem precizarea că toate au în componenţă cifra 18, iar prima literă din cele trei este Z.

B 18 ZBS | B 18 ZBU | B 18 ZBV | B 18 ZBW | B 18 ZBZ | B 18 ZCA | B 18 ZCF | B 18 ZCH | B 18 ZCI | B 18 ZCJ | B 18 ZCK | B 18 ZCN

Noile maşini au toate dotările necesare, de la sistemul video radar mobil care permite stabilirea inclusiv a sensului de mers al drumului pe care s-a săvârşit infracţiunea sau contravenţia, până la echipamentele de radiocomunicaţii, sistemele de avertizare optico-acustică şi aparatul epilotest electronic. Valoare totală a celor 12 autospeciale Logan se ridică la aproximativ 1,7 milioane de lei. Cei aflaţi în trafic trebuie să ştie că nu se mai pot baza pe sistemele antiradar, deoarece acestea nu pot detecta, deocamdată, radarele noi cu care sunt dotate maşinile de mai sus.
Se pare ca acestea rulează şi pe DN.

Pe scurt: B 18 ZB* si B 18 ZC*
 
Şi dacă ar fi alea, când îi vezi numărul e mult prea târziu, mai repede vezi radarul în geam :).
 
Teoretic radarele astea nu sunt numai Cobra killer :).

In final ramane simpla matematica. Daca un detector "beton" te scapa de 2000lei, cate amenzi ar inseamna asta, care-i riscul sa iei amenda chiar si cu el si care sunt sansele ca intr-un an detectoarele sa devina ilegale.
 
Back
Top