Bicicleta - unde/care/cum/de ce?

Alter Ego

PEDs, EPO & More.
Joined
Mar 24, 2004
Messages
337
Mergeţi cu încredere la Bebe pentru reparaţie/întreţinere, e meşter cu adevărat, nu ca spăgarul de la Colţea. Eu îl ştiu pe Bebe de pe vremea când făceam ciclism (adică de cam 5-6 ani)... se pricepe şi are şi preţuri bune.
 

wirespot

Membru Senior
Joined
Oct 13, 2006
Messages
667
Eh, omul de la Colţea are interesul să vîndă, e magazin, service-ul nu e ocupaţia lui de bază. Mi se pare normal ca dacă mergi la magazin cu asemenea doleanţe soluţia să fie "cumpără". :smile: Dacă ai nevoie de service mergi la unul specializat.

L, a merge cu bicicleta pe întuneric eu o consider sport extrem. Aşa că da, foarte bine ai făcut că ţi-ai pus suspensie. :rolleyes:
 

bogdan192

Membru Senior
Joined
Oct 6, 2004
Messages
976
Bai oameni buni, nu vi se pare ca un pret de 1500 RON e un pic cam sus pentru o chestie care are doar doua roti?
 

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Messages
7,877
Sunt chestii care au doar două roţi şi preţul pleacă la modelele medii de la 7000 EUR în sus, 400 EUR nu mai pare aşa mult prin comparaţie.
 

Azazel

Barbar
Joined
Nov 26, 2003
Messages
880
Exista chestii cu o singura roata la 400$. Asa ca ceva la 600$ cu doua roti e chiar ieftin.

Si oricum, decat o suspensie indecenta mai bine deloc pentru ca nimic nu-i mai placut decat o geanta indoita intr-o groapa, niste articulatii chinuite si dintii muscand limba.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
După lupte seculare cu magazinele de biciclete fără biciclete pe stoc din Bucureşti, unde fie n-au modelul pe care îl cauţi, fie îl au, dar e mai scump, fie n-au cadru pe măsura ta, fie trebuie să plănuieşti comanda cu cîte trei săptămîni înainte, fie trebuie să aduci ofrande zeilor, de parcă ţi-ai lua maşină de F1, am luat o Kona Lana'i de la PlayBike (Braşov). Băieţi foarte de treabă şi promţi: ieri am dat comanda, iar azi dimineaţă m-a trezit curierul din somn.

Am luat-o 99% pentru oraş, deci ar trebui să-şi facă treaba cu brio, chiar şi cu Suntour şi Altus. Din două ture cîte am făcut azi, mă declar mulţumit. Bicicleta e uşoară, schimbătoarele îşi fac treaba, iar frînele te pun în cap foarte eficient.

O problemă ar fi că nu poţi să o laşi nesupravegheată, chiar şi legată de ceva, pentru că şaua şi roţile se desfac din două clicuri, fără şuruburi, iar dacă are omul la el şi un inbus de 5, în 10 minute te lasă în cadrul gol.

Avînd în vedere că e prima zi, nu-s prea multe de spus; dacă între timp rămîn fără vreo roată sau mă spînzur în lanţ, vă anunţ.
 

ericsics

Unicorn Dad
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2003
Messages
224
Ia-ti antifurt si leaga cadrul, e cel mai scump. Daca vrei sa fii mai sigur, poti sa treci antifurtul si printre spitele rotii din fata.
Cube Appear are acelasi gen de prindere la sa, eu iau saua cu mine cand intru pe undeva. Aia de la banca se uita cam ciudat la mine:biggrin:

Du-te sa-ti faca revizia inainte sa treaca 10 zile, daca pastreaza politica importatorului, ar trebui sa fie gratuit (sper sa nu vorbesc prostii).

Franele te pun in cap atata vreme cat pastrezi jantele curate...
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Messages
2,058
Io unul nu o las nesupravegheată; remarcam aşa, în general, că se poate fura uşor. Pe de altă parte, romînul are obiceiul să tragă de schimbătoare, să lovească oglinzile, să zgîrie portiera, să rupă florile din zona verde, să se atîrne de crăci, să rupă o scîndură din gard, să dea cu piciorul în pisici, etc., motiv pentru care nu aş avea curaj să las afară nimic cu comenzile vulnerabile, chiar şi sudată de parapet, că dacă nu ţi-o fură, ţi-o rupe.

Cu revizia e mai greu avînd în vedere că sunt la cîteva sute de km de Braşov.

PS: Ochiul meu de vultur a observat azi că derailleur-ul spate e Alivio, nu Altus.
 

ericsics

Unicorn Dad
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2003
Messages
224
Chiar daca nu poti sa te duci la ei, du-te la alt service. "Chinezul batran" local, macar... Dupa reglaje, eu parca m-am suit pe alta bicicleta:wink:
 

L

factorul uman
Joined
Oct 11, 2003
Messages
818
Eu intr-un final m-am procopsit cu una bucata bicicleta mult mai de fite decat cea visata. Cadru de 18" Merida HFS 3000, sa San Marco, ghidon FSA XC282, furca Marzocchi MX Pro LO, frane Hayes Stroker Ride, schimbator spate si manete Shimano Deore LX, schimbator fata SRAM XGen, jante Mavic Cross Ride si cauciucuri Maxxis.

Dupa o zi de folosire schimbatorul pe spate s-a dereglat (nu era bine strans firul catre maneta) si a ramas blocat pe pinionul cel mai mic... n-am nici un inbus in casa ca sa-l pot repara. Lantul mi-a cazut pana acum de 3 ori (cand schimb de pe foiaia mare pe cea mai mica) si s-a incurcat serios o singura data (oricum, foarte neplacut).

Frana pe fata nu mi se pare ca tine la fel de bine ca una clasica iar lasata libera face ca placutele sa atinga usor discul pe 3/4 din lungime.

Cauciucurile sunt mult prea de Cross decat ce-mi trebuie mie, drept pentru care simt rezistenta si zgomot cand rulez pe asfalt.

Trebuie s-o duc la revizie si n-am timp de mers pana in Pantelimon. Oricum, foarte incantat de cum arata. Cat a functionat schimbatorul pe spate am ramas uimit de precizie si rapiditate. Insa la coborat scari cu ea scoate niste zgomote de ti se face mila... cealalta (cu suspensie pe spate) n-avea nici o greata.
 

L

factorul uman
Joined
Oct 11, 2003
Messages
818
Pai sunt incantat de cum arata momentan... ca spre deosebire de cea luata din Cora (made in Bulgaria) am avut probleme destul de nasoale cu ea.

Teoretic nu ar trebui sa ma coste nimic ca are garantie 2 ani. Iar bicicleta am primit-o cadou. :biggrin:
 

ericsics

Unicorn Dad
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2003
Messages
224
Insa la coborat scari cu ea scoate niste zgomote de ti se face mila... cealalta (cu suspensie pe spate) n-avea nici o greata.
Mah, tre sa aiba maxim 12-13 kilograme, ia-o pe sus :biggrin:

Problemele il costa maxim 25 RON la Service-ul As-Sport, e vorba de manopera, trebuie doar reglate.
 

ElisaDay

Membru Senior
Joined
Jul 11, 2008
Messages
132
Mi-aduc aminte de o bicicleta pe care am luat-o acum vreo 8-10 ani din Metro. Am ales-o strict pe baza pretului si un pic datorita culorii (violet-visiniu in degrade). Am avut doua probleme cu ea. Una era ca avea cauciucuri tubeless si se cam lasau. A doua a fost ca din cauza statului in soare s-a stricat iremediabil un schimbator. Asta dupa vreo 5-6 ani de pedalat. A costat cam 900.000 lei (vechi) si am bagat eu in ea inca vreo 100.000.
Acum rugineste pe la tara.
 

hulubei

questionable intruder
Joined
Aug 1, 2004
Messages
3,008
Te bate creizi daca te aude. Cum sa o lasi sa rugineasca?
 

L

factorul uman
Joined
Oct 11, 2003
Messages
818
Mah, tre sa aiba maxim 12-13 kilograme, ia-o pe sus :biggrin:
AaaAAa... nu e vorba de coborat scarile de la bloc. Ma mai apuca damblaua si gasesc niste coclauri in parc pe care-i urc in viteaza, niste borduri peste care sa sar si niste scari pe care sa cobor... ca pe panta de biciclete e prea plictisitor. :biggrin:
 

ericsics

Unicorn Dad
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2003
Messages
224
uuuuuuuuuuuu, da, da, da... IOR e plin de asa ceva.
Din pacate, eu ma duc cu fi-miu de 7 ani, nu pot sa-l bag prin chestii de astea... asa ca nu ma bag nici eu.
 

Rabbit

Nebun
Joined
Oct 10, 2003
Messages
2,210
Eu mi-am luat Magellan Draco cu 970 RON, din lipsă de altceva. Vânzătorul m-a asigurat că „ie bună şi rezistentă”, eu nu eram în oraşul de baştină, accesul la net era dificil, aşa că am zis „fie ce-o fi”. După o zi am căzut cu ea, mi-am făcut un picior zdrenţe (doare şi acum), asta frânând brusc în faţa unei gropi, însă bicicleta a rămas întreagă. :biggrin: După alte câteva zile cauciucul (mă rog, camera de dinăuntru) a făcut fssssss..., asta după ce am chinuit-o vreo oră prin nişte hârtoape îngrozitoare; rezolvat cu 10 RON. În rest, bizonul de mine e foarte mulţumit, singurul inconvenient fiind faptul că nu mă pot întrece cu trenul, nici măcar cu cel personal (pe încercate :biggrin:).
 
Top Bottom